Ha a GS450S-sel jártál így akkor én csak azt tudom mondani, hogy
Ha a komplett 500-as blokkot akarod áttenni a 450-be, azt nehéz lesz lepapírozni, mert nem számít típus azonos blokknak.
Ugyan sziklaszilárdan nem merem kijelenteni, de én úgy emlékszem, hogy az 500-as főtengelye nem csereszabatos a 450-esével. Amikor én kerestem, akkor a szerelőmmel néztünk még a 450-es testvérmodelljeihez tartozó blokkot is (kéthengeres GSX400E), amiről megbontva kiderült, hogy hiába a hasonlóság, mégsem ugyanaz. Aztán végül 4 hónapnyi keresgélés után találtam egy komplett, de törött 450-est, amit megvettem és abból lett beépítve a főtengely az enyémbe. Mivel 500-as bontott cucc már akkor is sok volt, nyilván nem így csináltuk volna, ha jó lett volna az is.
Ma kétszer akartak kicsinálni...egy buzi Esztergomban majdnem elütött
...és szintén Esztergomban kijött elém egy másik buzi..
..Esztergom a balfasz autósok városa..
...hozzá teszem ,hogy ma én is csináltam meleg dolgot...kétszer voltam igazi balfasz
Nem, tudtam én ezt. Amúgy én meg szoktam is hagyni egy távolságot ha valaki mögött megyek.
Egyszer egyik haver elbaszott egy kanyart a Mecsekben, és átment a szembe sávba, majdnem átesett a korláton, de sikerült megfognia. Én szorosan mögötte voltam, és ahogy néztem mi történik, szépen én is mentem utána. Egy farolásos manőverrel sikerült elkerülni hogy oldalbakapjam. Azóta sokkal nagyobb távolságot tartok az előttem menőktől.
Az első kettő-három elhúz egy kocsi mellett,aki beragad ha jó húzós a csapat és nem tököl nehezen hozza be a lemaradást.
Bár többnyire sikerült,megszoktam.
Na, így már fel tudjátok dolgozni a képet. :) Rengeteg motoros volt Tát-Héreg között, meg Dobogókőnél is, mindenki elővette még a vasat. Visszafelé teljes útzár volt Pilisszentlélek és Esztergom között két autó frontálisan ütközött, így mehettünk Tinnye felé.
Ha a komplett 500-as blokkot akarod áttenni a 450-be, azt nehéz lesz lepapírozni, mert nem számít típus azonos blokknak.
Ugyan sziklaszilárdan nem merem kijelenteni, de én úgy emlékszem, hogy az 500-as főtengelye nem csereszabatos a 450-esével. Amikor én kerestem, akkor a szerelőmmel néztünk még a 450-es testvérmodelljeihez tartozó blokkot is (kéthengeres GSX400E), amiről megbontva kiderült, hogy hiába a hasonlóság, mégsem ugyanaz. Aztán végül 4 hónapnyi keresgélés után találtam egy komplett, de törött 450-est, amit megvettem és abból lett beépítve a főtengely az enyémbe. Mivel 500-as bontott cucc már akkor is sok volt, nyilván nem így csináltuk volna, ha jó lett volna az is.
Ha valakinek lenne elfekvőbe gs 500 blokkja, írjon már, ha megkérhetem!
Előre is köszönöm!
üdv
...és szintén Esztergomban kijött elém egy másik buzi..
..Esztergom a balfasz autósok városa..
...hozzá teszem ,hogy ma én is csináltam meleg dolgot...kétszer voltam igazi balfasz
Vazz azért ciki ,hogy chopperrel előzgettem a speedes gárdákat..
Egyszer egyik haver elbaszott egy kanyart a Mecsekben, és átment a szembe sávba, majdnem átesett a korláton, de sikerült megfognia. Én szorosan mögötte voltam, és ahogy néztem mi történik, szépen én is mentem utána. Egy farolásos manőverrel sikerült elkerülni hogy oldalbakapjam. Azóta sokkal nagyobb távolságot tartok az előttem menőktől.
Bár többnyire sikerült,megszoktam.