Lehet valami bagatel dolog. Zoli említette hogy a CBR fórumon volt ez már téma, és valami vákumcső lyukadás okozta vagy mi a búbánat. Nekem is rémlik valami. Valami bizbasz kis alkatrész és tök drága, viszont helyettesíteni lehet a Civic-ével, ami sokkal olcsóbb, csak más irányba áll a cső, és azt kell meghajlítani.
De lehet csak a nyitott dob és ezálltal a fojtás hiánya miatt van az egész.
Csak azt nem tudom ha visszaeszkábálom a gyárit, merjek e vele menni...
Az meg bosszantó lenne ha lecserélném az olajat és azt is összebasznám, mert nem is az okozta...
Ahhoz hogy benzin legyen az olajban állásában a karbikon keresztül a dugók mellett kellene lefolynia. Járó motor mellett nem igazán tudom elképzelni a folyamatot. Vagy lehet hülyeséget beszélek. Egyszer a simoval jártam úgy hogy telefolyt a henger benzinnel. Meg sem tudtam rúgni. Kivettem a gyertyát, úgy fröcsögtette ki a dugattyú. Persze a 100ftos festék abban a pillanatban folyt el az első sárvédőn. :)
Sajnos nem beképzelem, a többiek is megszagolták, bár csak a kupakot.
Ha az olajba beleszagolok ott nem nagyon érzem.
Nem mehetett bele sok, mert még látszik a szint teteje a kémlelőnyíláson, bár elég magasan van...
4 liter alatt, bocs!
Viszont ma azt vettem észre hogy benzin szagú az olaj a CBR-ben.
3000 km-el ezelőtt cseréltem, akkor nem tűnt fel. Szerintetek mitől lehet?
Hátsó dobozom már lett (lásd vagy 4 hsz-szel előbb a képet). A motorhoz kaptam 2 használt, jó állapotú, de nagyon picurka (10-12 liter/db) szövet nyeregtáskát, meg van egy mindössze 8 literes tanktáskám a régi vasról megmaradva. Ez utóbbi helyett kellene valami sokkal szélesebb, mert a GS tankján elférne. Magas az nem jó, mert a GPS-t eltakarja (kormány közepén van, de az ülés felé befelé). Kialakul ez, csak majd idővel. a kis csoppert nagyon szépen "belaktam", még turista gázpalack is volt nálam mindig, kotyogó kávéfőzővel. Nem vicc!
Simán, főleg mióta átült a Hondára (cbr600f4i), de előtte a GS-el is csavarta. Így is 5l alatt evett a gépe, én neg volt hogy 7l-t is befaladtam az exemmel, hogy tartsam a tempót.
Jöhettél volna.
De lehet csak a nyitott dob és ezálltal a fojtás hiánya miatt van az egész.
Csak azt nem tudom ha visszaeszkábálom a gyárit, merjek e vele menni...
Az meg bosszantó lenne ha lecserélném az olajat és azt is összebasznám, mert nem is az okozta...
Sajnos nem beképzelem, a többiek is megszagolták, bár csak a kupakot.
Ha az olajba beleszagolok ott nem nagyon érzem.
Nem mehetett bele sok, mert még látszik a szint teteje a kémlelőnyíláson, bár elég magasan van...
Megvolt ez a szakasz?
Viszont ma azt vettem észre hogy benzin szagú az olaj a CBR-ben.
3000 km-el ezelőtt cseréltem, akkor nem tűnt fel. Szerintetek mitől lehet?
... még egy érdekes.