Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

..jahh és ha fröttög akkor már húvazzeg van
..meg amúgy is..
ohh..és melyik az az egy membrán?
Csak ,hogy segíthessünk...
..mert ha a fölső akkor csinálhat ilyet...
..ha a jobb akkor csak gluttyog..
..ha a bal akkor már fröttöl is..
olvasd el létszives hogy mit irtam egy ideje 1 membránal járok és ma egy gázfröcs után elkezdett rángatni és nem pörgött ki
hát nem mindig sántít az akinek csak 1 lába van
Szerinted ha az egyik membránod lyukas, akkor mégis mi lehet a baj?!
Üdv

egy kérdéssel fordulok hozzátok, hogy mi lehet a baj!
Egy ideje 1 membránnal járok az egyik ki lyukat egyik karbiba és a mai nap egy nagyobb gáz fröccs után elkezdett rángatni és nem pörgött ki!
Ilyenkor mi lehet a baj?
Ha összesen 85000 km van a motorban, ott én már nem tartanám akkora gáznak, hogy eszegeti az olajat. Még csótánytempónál sem.
Igen, valószínűleg előtted is hajtották rendesen és attól ette az olajat, volt egy haver aki az újonnan vett GS-ét nagyon tolta, ténylegh jól és igen gyorsan motorozott, kb 10000-nél adta el törésmentesen, de aki megvette biztos illetve aki utána a 2. vagy 3. tulaja volt az érezte meg az első 10k-s gyilkolást. Utána egy új 600-as gixert vett, az jobban bírta hisz alig ment 200 alatt, már rég nem találkoztunk így nem tudom motorozik-e még, de mindegy is, neki volt pénze, hogy mindig új gépet vegyen és párezer után eladja az igen meghajtott gépet így nála sosem jött ki ennek az eredménye.
Szerintem nem én nyírtam ki már bocsi. Előttem még beletettek többen is 53500km-t, de nem vitatkozok.
Neked is másra kell a motor, meg nekem is. (amúgy láttam már 6.-ban 7500-on a fordulatszámmérőmet, de én nem erre élvezek, sorry...)
A GS-edet viszont Te nyírtad ki, nem én, és nem is más a fórumokból.
Ó mert te nagyon tudod, végig ott voltál 31000km keresztül. Te járjál vele nyugodtan a csótányos sebességekkel. Nagyon izgalmas tud lenni.
megadom
Nem beszélve a szerencsétlen, széthajtott GS-ről....
Helyes, támogatlak, neked is és az emberiségnek is jobb
De mint kiderült semmi értelme nem volt, mert kajolja az olajat. Vagy akkor nem bírta amit elvártam? Talán nem jó motoron ültem vagy nem tudom. Még így is azt tartom békésen járok pár kollégához képest akik mellett úgy érzem magam mintha babettám lenne. Én egyetlen túrán sem voltam csoporttal. Ennek oka van. Tötymörgés! Na de ezek már nem számítanak, mert eladom és nem lesz motor.
Jah most látom lent is írtál. Igen jól kalkuláltál, kora reggel simán ez van. Vannak alap dolgok ami alatt nem hajtom meg. Én szoktam fogdosni a blokkot meg a dekliket, ha jó akkor kicsit megváltoznak a dolgok. Én ezt főleg az utolsó nyár óta úgy kezelem, hogy megkapja amit kell neki, nem nyúzom hidegen stb, de ha meleg akkor használom.
Soha nem nyeleztem hidegen, épp én tartom be nagyon ezeket a dolgokat, de ha már meleg akkor kapja az ívet. Tudod én még arra is figyelek (lásd mennyire próbáltam rá vigyázni), hogy ha meghajtom és megállok akkor kicsit ketyeg alapjáraton, utána állítom le. Ez télen a nagykönyv szerint alszik, fűtött helyen, sorolhatnám. DE ezek ellenére van a fenti jelenség, ezért tartom hálátlan dögnek.
Csere után 1200km csepp nélkül lemegy aztán hol így hol úgy. Voltam mátrában úgy, hogy 0.5L belement és voltam úgy, hogy annyi sem fogyott ki, hogy érdemes legyen felmennem a flakonért. A kettő között az odaút volt más. Autópályán 6. 7000rpm, kerülőn meg össze vissza. Utóbbin volt a sokkal kevesebb.
Neked valami sokszelepes, vízhűtéses sor4-es kéne... bár az se fogja megköszönni ha hidegen nyelezed neki.

De ez a történet valahol sántít.. ha 10 kilométeren belül beérted.
tételezzük fel, hogy ő csak ő 60 km/h-s mozgási átlagsebességgel rendelkezett, az azt jelenti hogy 10 perc alatt tette meg a 10 kilométeres távot, ekkor pedig te utolérted.

Namár most ha te még melegítettél, felszaladtál, felöltöztél.. stb, akkor ha nagyon jóindulatúak vagyunk, is elszórtál legalább 3 de inkább 5 percet. Magyarán neked legjobb esetben 7, rosszabb esetben csak 5 perced volt hogy a 10. kilométeren belül még utolérd. Na ez az egyik esetben 120 km/h-s átlagsebességet feltételezne tőled, úgy hogy ugyebár nulláról kell indulnod.. az de optimista 3 perces egérúttal is 90.. Na ha most nem füllentettél, hanem tényleg így történt.. akkor jobban jársz ha még addig eladod a GS-t amíg ki nem könyököl benne valami..
Ez a Mátrában volt. Kapott előtte, hogy full legyen. Kapott ott, meg otthon. 1x-i eset. Én nem akarom a hibát megoldani, csak valamit tudjak mondani rá annak aki elviszi. Nem tudtam, hogy a motorfék miatt jobban eheti. Sőt nekem herélt a kipuk. Hallod kolléga pontosan tudja mikor járok felé annyira hangos. Pedig ő nem a főút mellett lakik, tőle több száz méterre. Szomszéd ilyet szól bandit 600S-e van, ő 6.-ba elindul innen és végig 60-al. :D még csak lejottem kitolni a motort ő épp indult. Felmentem, bepakoltam, beöltöztem, melegítettem és 10km-en belül beértem. Én haladok, gyakran jobban szeretnék mint a gs megy. Nem sebességre értem. Dinamizmusra.
Ez nem véglet, ez hiba.
Ha 200 km alatt meg tudsz etetni 0.5 liter olajat a vasaddal, akkor az bizony szar, nem a GS, hanem a te motoroddal van valami baj. Kis forgástól nem is szarja össze magát. Azt gondolom láttam és motoroztam pár sráccal úgy, hogy kihozták a GS-ből, amit ki lehet hozni és bizony olyan 600km-kénti 1-2 deci olajfogyást tudtak max összehozni, de fél litert 200-ra... akkor bizony a motorodnak baja van. Az is igaz, hogy páran elég jól motoroztak, ami ugye azt is jelenti, hogy a vasat sem gyilkolják feleslegesen, tudják hol adja le, ami kell és aggyal hajtják, de azt is tudják mire van... ha neked másra kell, pörgetni, sportmotor használatra kell a motor, vegyél mást, ha nincs rá pénzed, akkor kíméld azt ami van és tanulj meg vele bánni.
Nem rosszindulatú volt, amit írtál, hanem butaság.
azért azt is meg kell nézni mikor hogy fogy az olaj
ha az első pillanattól akkor az a motor hibája, de ha csak x kilométer után csökken akkor az lehet az olaj bűne is, mert ha megdöglenek benne az adalékok akkor sok motor "eszegeti"
sokan azt mondják hogy a léghűtéses mind eszegeti valamilyen mértékben
ebben lehet valami igazság mert a túrákon simán kiszagolja az ember mikor meg előtte egy régi levegős vas, bár ellenpéldának ott a ténérén azon olajfogyásnak semmi nyoma még 5000km után se
én úgy gondolom amíg látható füst nincs üzemmeleg állapotban kár vele foglalkozni
A GS500 alattad pont betöltötte azt a feladatát, hogy megtanultál vele motorozni. Ha "kinőtted", hát kinőtted. De ezért felesleges azt a gépet fikázni.
Logikus dolgokat írtatok, mert megváltozott a használati módja az idők során és mivel nem egy mintát követ az olaj fogyi meg is lett magyarázva a miért. El tudok menni úgy 200km-t, hogy semmit nem eszik és el tudok úgy, hogy 0.5L belemegy. Ezek a végletek amúgy. Nem baj, talán a következő már motor lesz ami nem fossa szét magát egy kis forgatástól. Igen ez rosszindulatú volt.
ezt hivd fel.
elvileg ő csinál hasidomokat.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_n-9318614