Félre ne érts, sehogy sem normális, ha motorféknél füstöl és eszi az olajat, én is használtam izomból és nem füstölt, amikor rendbe raktam, nem is ette az olajat és nem használtam finoman.
Ha nem cseréled le az olajad, sok sikert, ennyit tudtam segíteni.
Sajna nem tudok, de jól néz ki, bár inkább bukócsövet raknék fel, mert ezt egy sima járda lekapja szvsz., viszont hasznosnak tűnik nagyon...vagy inkább nem
A castrolt nekem is ette, egy rakás szar az az olaj.
Egyébként motorfékre, ha füstöl akkor esélyesen szelepszár szimering, mondjuk nekem a hengerfalam sérült, hengercsere/dugó-gyűrűk oldotta meg. Olyankor lehet hasonló, ha az okos gazda, vagy előző gazda nemigen nézte az olajat és "szárazon" is használta. A normális olajmennyiség, az kb. 1 liter /6000km, de ha húzogatod neki, lehet több (illetve nagyon finoman kevesebb is). Elsőre cseréld le azt a szart valami rendes olajra 10/40 - 10/50 repsol, azt se Ganja gépe, se az enyém nem ette, nem is melegedett fel annyira és jó volt a váltó is és ráadásul fillérbaszó cucc. B verzió töltögess szorgalmasan. C verzió okos vagy és kitalálod.
Mondjuk ha valaki terepre akar menni (és élvezni is akarja), akkor vegyen a célnak megfelelő motort
Nekem is vannak cimboráim, akik mindenféle utcai motorral követtek szorgosan árkon-bokron át(off-road special), de ez élményfaktor közel sem akkora, mintha egy túra-endúróval tették volna ugyanezt.
szinte mindig akkor van videó készítve amikor valami átlagostól eltérő dolog van, szóval tényleg a videók 80% része a szopó kategória
idei még nincs kész ott elég sok jó rész volt, csak a videósunk elég keményen el van havazva, és meglehetősen maximalista a munkája
De azért sokkal egyszerűbb könnyű géppel tanulni mint egy batárral... legalábbis én kurvára fostam a 300 kilós Divivel a homokban, leginkább azért, mert ha rámborul ott halok meg alatta. Szerencsére elég sokszor elmondta az Andris, hogy mindegy mi van, csak húzzam a gázt.. de az elején azért ez nem volt könnyű
Nem az a lényeg, hogy mivel kezded, hanem hogy hogyan! Ha van egy tapasztalt motoros cimbi, aki lépésről lépésre bevezet a terepmotorozás rejtelmeibe, akkor tök mindegy, hogy 140, vagy 270 kg-os motorral terepezel, élvezni fogod.
3 nap eseményeit nehéz egy 10 perces videóból megtudni
kb ilyen számadatok vannak: 1500km ebből rizikós 50km, igazi szopó 2km sok-sok kisebb részletben
a kisebb-gyengébb géphez kell több rutin, oda azért meglehetősen előrelátónak kell lenni mikor hogy húzd a gázt
pl erre jó gyakorlat kikapcsolt motorral jönni lefelé a hegyekben olyan helyeken ahol néha van egy-egy kisebb emelkedő-bukkanó
a husky meg úgy kisebb hogy kb 120 kiló, de az xt-től izmosabb-vadabb, szóval egy komisz kis dög
de kezdőnek terepre inkább egy xr400-at javasolnék
viszonylag olcsó, elég jó futómű, nem túl izmos ellenben nyomatékos, de nem old meg minden bénaságot az erejével
a taki túra azért jó mert el tudod dönteni mit is akarsz
nekem az első túra olyan volt hogy elég sokat voltam a földön(helytelen gumiválasztás miatt elsősorban) de akkor teljesem beleszerelmesedtem a hegyekbe és a hegyi terepbe, sajna elég ócska a kezem így nem tudok annyit menni amennyit szeretnék
de azért volt olyan aki egyszer eljött és soha többet
A kisebb gépet úgy értettem, hogy nem a 220+ kg-os 2-3 hengeres, körbeműanyagozott túraenduróval célszerű kezdeni, hanem ilyen DRZ 400-XT600-XR600-LC4 tengely mentén.. Ezeket már egész jól lehet gázzal is irányítani, a kisebb gyengéket meg nem igazán.. vagy leginkább egyáltalán nem.
Persze, egy nehéz motor amíg megy, olyan tud lenni mint egy romboló és mindenen átmegy (persze ha elég bátor húzni a gázt aki rajta ül).. csak amikor épp nem ez a helyzet, akkor elég szar, pláne rutin nélkül birkózni vele.
Mondjuk pont a 800 as tiger az ami kicsi
Szerintem az xt vel van egy csoportban.
Meret es suly szerint.
Csak annal sportosabb viszont kevesbe terepes.
Ez jo egyensuly.
Akarja a fene a takacsek fele motorrangatas felszekernyi koveken tipusu dolgot csinalni.
A tigris felcsovezve semmivel se roszabb mint az xt csak dragabb.
Ez viszont nem akDaly ha ramszakadt az otp.
kisebb géppel annyira másképp kel menni hogy el sem hiszed
szóval sokkal jobban jársz ha a naggyal begyakorolsz mindent
de ha nem hiszed egyszer eljössz felénk aztán tépj egy kört a huskyval, megnézünk pár homokdombot
Az semmiség. Nekem ilyen 3 decitől 1 literig volt összevissza 1000 kilométerenként. A sok és tartós nagy fordulat és sok nagy motorfék emelte meg alkalmanként. A Divi is ezt csinálja.. de ez kevésbé eszi, olyan 6000 km alatt 1 liter megy bele kb, az XT-be meg szintén belemegy 3-4 deci 1000 kilométer alatt, attól függ hogy húzom neki. De a kéket egyik se dobja.
Ha nem cseréled le az olajad, sok sikert, ennyit tudtam segíteni.
Egyébként motorfékre, ha füstöl akkor esélyesen szelepszár szimering, mondjuk nekem a hengerfalam sérült, hengercsere/dugó-gyűrűk oldotta meg. Olyankor lehet hasonló, ha az okos gazda, vagy előző gazda nemigen nézte az olajat és "szárazon" is használta. A normális olajmennyiség, az kb. 1 liter /6000km, de ha húzogatod neki, lehet több (illetve nagyon finoman kevesebb is). Elsőre cseréld le azt a szart valami rendes olajra 10/40 - 10/50 repsol, azt se Ganja gépe, se az enyém nem ette, nem is melegedett fel annyira és jó volt a váltó is és ráadásul fillérbaszó cucc. B verzió töltögess szorgalmasan. C verzió okos vagy és kitalálod.
Valaki tud hasidomot?
olyat mint ez
Bármilyen infót szívesen fogadok
660Z nekem is tetszik.
Nekem is vannak cimboráim, akik mindenféle utcai motorral követtek szorgosan árkon-bokron át(off-road special), de ez élményfaktor közel sem akkora, mintha egy túra-endúróval tették volna ugyanezt.
idei még nincs kész ott elég sok jó rész volt, csak a videósunk elég keményen el van havazva, és meglehetősen maximalista a munkája
De azért sokkal egyszerűbb könnyű géppel tanulni mint egy batárral... legalábbis én kurvára fostam a 300 kilós Divivel a homokban, leginkább azért, mert ha rámborul ott halok meg alatta. Szerencsére elég sokszor elmondta az Andris, hogy mindegy mi van, csak húzzam a gázt.. de az elején azért ez nem volt könnyű
nyilván a 160 kilós xt után nem lesz annyira szembetűnő mint a 200 kilós tenere után
Nem az a lényeg, hogy mivel kezded, hanem hogy hogyan! Ha van egy tapasztalt motoros cimbi, aki lépésről lépésre bevezet a terepmotorozás rejtelmeibe, akkor tök mindegy, hogy 140, vagy 270 kg-os motorral terepezel, élvezni fogod.
kb ilyen számadatok vannak: 1500km ebből rizikós 50km, igazi szopó 2km sok-sok kisebb részletben
Amiket én írtam azok ilyen 140-160 kiló körül vannak.
pl erre jó gyakorlat kikapcsolt motorral jönni lefelé a hegyekben olyan helyeken ahol néha van egy-egy kisebb emelkedő-bukkanó
a husky meg úgy kisebb hogy kb 120 kiló, de az xt-től izmosabb-vadabb, szóval egy komisz kis dög
de kezdőnek terepre inkább egy xr400-at javasolnék
viszonylag olcsó, elég jó futómű, nem túl izmos ellenben nyomatékos, de nem old meg minden bénaságot az erejével
Viszont egesz heten emelgetek,a szabadidomben nem ezt szeretnem csinalni.
Van aki igen.
nekem az első túra olyan volt hogy elég sokat voltam a földön(helytelen gumiválasztás miatt elsősorban) de akkor teljesem beleszerelmesedtem a hegyekbe és a hegyi terepbe, sajna elég ócska a kezem így nem tudok annyit menni amennyit szeretnék
de azért volt olyan aki egyszer eljött és soha többet
Persze, egy nehéz motor amíg megy, olyan tud lenni mint egy romboló és mindenen átmegy (persze ha elég bátor húzni a gázt aki rajta ül).. csak amikor épp nem ez a helyzet, akkor elég szar, pláne rutin nélkül birkózni vele.
Szerintem az xt vel van egy csoportban.
Meret es suly szerint.
Csak annal sportosabb viszont kevesbe terepes.
Ez jo egyensuly.
Akarja a fene a takacsek fele motorrangatas felszekernyi koveken tipusu dolgot csinalni.
A tigris felcsovezve semmivel se roszabb mint az xt csak dragabb.
Ez viszont nem akDaly ha ramszakadt az otp.
szóval sokkal jobban jársz ha a naggyal begyakorolsz mindent
de ha nem hiszed egyszer eljössz felénk aztán tépj egy kört a huskyval, megnézünk pár homokdombot