Számomra sem elviselhető az előretolt lábtartó. Nekem mondjuk 23 éves a gerincporcsérvem. A kis 125-ös szoftcsopper után először Virago 535-öket, 250-eket meg Hyosung Aquila 250-eket nézegettem, aztán szerencsére volt módom mindegyikre felülni. Öt (!) percet nem tudok eltölteni a nyergükben, nem hogy egész nap motorozni velük. Pont rossz helyen terhelődik a gerincem, azonnal (és nagyon) fájt.
Egy szóval nem mondtam hogy a Harley jó, csak az ismeretségi körömben az "öreg motorosok" alatt egyre több ilyen gépet látok. Aki régebben túragépen nyomta, meg full protektorban, azon ma rojtos bőrmellény, ujj nélküli kesztyű és sörhas található, mindez egy Harley nyergében.
?Harley....hmm millió jobb motor van nála...Értelmetlen felhajtás egy márka körül...
BMW próbálkozása anno nem jött be chopper ügyben...pedig az R 1200C nekem tetszett...de túl van árazva...és hát a chopper az V2..bár a boxert is nagyra tartom..
Babetta...bármikor nosztalgiáznék...nincs benne szégyellni való..
öreg trotty...nem vén trotty.....
...oszt egyszer mindenki chopperen végzi
...a te tempódnak is bőven elég...no meg a "tekintély" gyarapodásának is kényelmesebb...
Ez esetben nem erről van szó, a motor minden egyéb részének állapota kifogástalan. Népítéletek között olvastam, hogy 2007-ben egy egész széria GS500 jött ki gyárilag hibás, hőkezelés nélküli hátsó féktárcsával: többeknek gariban, 5-8000 (!) km után cserélni kellett. Az első tárcsám gyakorlatilag újszerű.
37 ezernél még kopásnyom is alig volt a hátsó tárcsán...és olyan szervizpapírt pecsételnek az olaszok amilyet csak szeretnél..
...mindegy.....állapotot veszünk..
A kipufogó könyök nem téma. Azt tudom, hogy ilyen és nem igazán lehet vele mit kezdeni. A váz ami zavaró, meg a kormányon is van rozsda, illetve a kapaszkodó is elég csúf...
Én szintén 2007-es GS-t vettem, ráadásul igen jó állapotban, végig vezetett szervizkönyvvel (37,6 k km). (Olasz eredet, de még a 24 ezres kinti szervizszámla is külön megvan hozzá), 3 éve egy magyar srácnál. Szóval azon is van pár rozsdapötty a hátsó villán, a kipufogó könyök meg teljesen rozsdás. (Mivel egy ismerős a GS-ének a kipufiján vagy 10 féle drága festéket kipróbált, és a legspécibb MOTIP is csak pár hónapig bírta, így azzal nem is foglalkozom). A rozsdapöttyöket viszont leápoltam.
Az "én gépemnek" a gyenge, rossz akksi, meg a viseltes hátsó féktárcsa volt a baja, de ezeket maradéktalanul sikerült is lealkudnom szerencsére: 549k helyett 500-ért hozhattam el. Ebből meg ki is jött a cseréjük.
Rovid kez,lab es nrm hajlo izuletek.
A talp elore nem jon be.
BMW próbálkozása anno nem jött be chopper ügyben...pedig az R 1200C nekem tetszett...de túl van árazva...és hát a chopper az V2..bár a boxert is nagyra tartom..
Babetta...bármikor nosztalgiáznék...nincs benne szégyellni való..
...oszt egyszer mindenki chopperen végzi
...a te tempódnak is bőven elég...no meg a "tekintély" gyarapodásának is kényelmesebb...
http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-9289155
(nem számít pár év, gyorsan elmegy )
...mindegy.....állapotot veszünk..
Az "én gépemnek" a gyenge, rossz akksi, meg a viseltes hátsó féktárcsa volt a baja, de ezeket maradéktalanul sikerült is lealkudnom szerencsére: 549k helyett 500-ért hozhattam el. Ebből meg ki is jött a cseréjük.