Csak nem szabad, hogy látszódjon rajtunk, mennyire meg akarjuk venni, mert akkor vagy nem fog engedni, vagy tényleg csak a jóindulatán fog múlni, hogy enged-e egy keveset.
amúgymeg a lepörgős részt lekaparni és 2-3 réteget evvel ráfesteni: http://www.kemikalrt.hu/termek...
évekig nem fog tovább rohadni, ha fekete a váz akkor meg sem látszik, vagy venni hibajavító stiftet és avval átkenni 6-800ft ezek a lakkszerű festék stiftek
én már óvodás korom óta mindent szétszedek
mostanában már van amit össze is tudok pakolni
bár vannak fura dolgok, pár éve hajtókar csapágyat cseréltem az astrán és kimaradt egy csavar azóta sem tudom honnan hiányzik
többsége fel volt címkézve de ez épp nem és sehová sem kellett
Ha 100 al olcsobb akkor zsebre a let es marad rozsdas.Kettetorni nem fog.A tobbit lesz....nam.
A h 100 at hulye fejjel drotos flexel basztattam,kapott rozsda atalakitot,alapozot,alvazvedot.De minek?
499-ért van fent. A szöveg meg a kép alapján nem tűnik olyan rossznak.. kis alku, aztán ennyiből megvan átírva is.
Na most ha valaki kezdő motornak veszi meg, használja 2-4 évig, beletesz valahol 15-40 ezer kilométer között, akkor szerintem ha újra eladásra kerül a sor, a kutyát nem fogja érdekelni néhány felületi rozsdafolt (ha nem téli latyakban is használt futármotor, akkor nem fog az olyan gyorsan szaporodni rajta), ha amúgy jó a motor.. pláne hogy akkor már 100k km körül lesz benne, az azért elég erősen megszűri a leendő vevői kört.. leginkább olyanokra akik két lábbal állnak a földön.. na azok meg úgysem 10 éves új motort fognak keresni, hanem egy korrekt GS-t, korrekt áron.
Az ár egészen jó volt. A rozsda viszont aggasztó, mert nem csak egy-két helyen tűnt fel. Nyilván nem mállott volna szét alattam egy hét alatt, de durván rozsdásodott. Egy nyolc éves motor esetén nekem ez erősnek tűnt. A szétszedés nálam nem opció, mert utánam azt már senki nem rakná össze
ha mondjuk legalább 100 pénzzel olcsóbb mint az átlag és simán bevállalnám
szerencsére helyem is van meg szerszám is és időm is, inkább a pénz ami kevesebb
de ha a szét-össze szerelés ideje alatt megkeresnék mondjuk 100 pénz a melóban akkor már más a helyzet
OK, megadom, tényleg ennyi, összerakni is kb. 2 órával több, de én még egyszer neki nem ugranék, igaz nekem a kettő között eltelt vagy 2 hét... mondjuk van az a pénz
szétszedni gyorsan megy szerintem kényelmes tempóban 3-4 óra max
az összerakás attól függ mennyi idő telik el a szétszedés óta
egy olcsó vételnél megéri még így is, legalább tüzetesebben átnézi az ember
Nézz másikat, eladó van bőven, válaszd a legjobbat, vagy adják nagyon olcsón. Az, hogy jobban rozsdásodnak, nem azt jelenti, hogy megeszi csak ha kint tarja télen-nyáron megjelenhet rajta, a Spanyol sem rohad...
Olvastam korábban, hogy a spanyol gyártású Gs- ek esetén előfordul a rozsdásodás. Azt szeretném negkérdezni, hogy ez mennyire általános? Az ok ami miatt kérdezem, hogy megnéztem egy eladó 2007-es példányt, és azon bizony nagyon sok helyen jelen volt a rozsda. Mondhatni szinte minden részén a váznak találtunk rozsdát vagy a festésen hólyagosodást.... A motor ezt leszámítva a több mint hetvenezer kilométer ellenére tökéletes volt. Csak hát ez a rozsda..
évekig nem fog tovább rohadni, ha fekete a váz akkor meg sem látszik, vagy venni hibajavító stiftet és avval átkenni 6-800ft ezek a lakkszerű festék stiftek
Bar 380 bal lrjjrbb nem fognak lsmenni kutyaba.
Ha megy,dudal,vilagit nem fustol,egyenesen tipeg meg meg is veheto.
mostanában már van amit össze is tudok pakolni
bár vannak fura dolgok, pár éve hajtókar csapágyat cseréltem az astrán és kimaradt egy csavar azóta sem tudom honnan hiányzik
többsége fel volt címkézve de ez épp nem és sehová sem kellett
A h 100 at hulye fejjel drotos flexel basztattam,kapott rozsda atalakitot,alapozot,alvazvedot.De minek?
Na most ha valaki kezdő motornak veszi meg, használja 2-4 évig, beletesz valahol 15-40 ezer kilométer között, akkor szerintem ha újra eladásra kerül a sor, a kutyát nem fogja érdekelni néhány felületi rozsdafolt (ha nem téli latyakban is használt futármotor, akkor nem fog az olyan gyorsan szaporodni rajta), ha amúgy jó a motor.. pláne hogy akkor már 100k km körül lesz benne, az azért elég erősen megszűri a leendő vevői kört.. leginkább olyanokra akik két lábbal állnak a földön.. na azok meg úgysem 10 éves új motort fognak keresni, hanem egy korrekt GS-t, korrekt áron.
szerencsére helyem is van meg szerszám is és időm is, inkább a pénz ami kevesebb
de ha a szét-össze szerelés ideje alatt megkeresnék mondjuk 100 pénz a melóban akkor már más a helyzet
KB 5-7 kiló közt.
Nem fog nekiállni egy full szét-összének.
Sima juzer nem tesz ilyet.
az összerakás attól függ mennyi idő telik el a szétszedés óta
egy olcsó vételnél megéri még így is, legalább tüzetesebben átnézi az ember
szétszedni meg pár óra meló
SV-t kell venni.
csak olyan helyre vidd ahol meg tudják fürdetni a vázat egyben az előkezelőben
Olvastam korábban, hogy a spanyol gyártású Gs- ek esetén előfordul a rozsdásodás. Azt szeretném negkérdezni, hogy ez mennyire általános? Az ok ami miatt kérdezem, hogy megnéztem egy eladó 2007-es példányt, és azon bizony nagyon sok helyen jelen volt a rozsda. Mondhatni szinte minden részén a váznak találtunk rozsdát vagy a festésen hólyagosodást.... A motor ezt leszámítva a több mint hetvenezer kilométer ellenére tökéletes volt. Csak hát ez a rozsda..