Nagyon egyszerű. Ha meg vagy elégedve amúgy a 125-ös 4T motoroddal, akkor ne menj olyan társaságba ahol sokszor erősebb motorok dominálnak, mert az úgy tényleg nem egy kellemes élmény.
Biztos össze lehet verbuválni a neten olyan motorosokat akik ilyen kisebb motorokkal is elmennének túrázni.. úgy pedig már jó buli tud lenni.
(Mondjuk jó pár éve olyan címmel kerestem túratársakat, hogy kis kör, kis pénz, kis motorok.. gondoltam majd jönnek 250-500-as gépek, akkor nekem még a 450-es GS volt. Erre nem, mert jött egy 600-as, egy 850-es meg egy 1000-res. Mondjuk így is jó buli volt, mert leginkább kanyargós utakon mentünk, nem a motorerő hanem a járműkezelési tudás számított.)
Egyébként a GS-ben pont ez a jó, hogyha nem hardcore sportmotorosokkal akarsz elmenni veretni, akkor már van elég ereje ahhoz hogy ne tekintsenek mozgó útakadálynak, vagy koloncnak a túra nyakán (persze ehhez meg kell tanulni kimotorozni is a tudását).
U, plane mennyi az. De ha meg anelkul hasznalom es elkapnak, ket evre eltiltanak a kategoriatol.
Mondjuk az ideny vege nem a legjobb ido a regi motorom eladasahoz. Elmegyek, megkerdezem, mennyibe fajna a vizsga itt helyben.
Ne az A2-t, hanem a korlátlan A-t csináld meg, igaz, az meg 240 km (16 óra, ennek a fele a rutinpálya). (Viszont ki tudja, mit hoz a jövő, az bármilyen motorra jó. Én legalábbis így álltam hozzá.)
En most tavasszal raktam le a B125-t. Igazandobol nem titok az, hogy eleg keveset keresek, van is ra penzem, ott a harom egyetemista kolok, ezert huzakodom sajat magammal. Az ellenerv az, hogy vilag eletemben dolgoztam, egy autot lesuamitva mindig hasznalt szarokat hoztam rendbe, auto-motor, most mar megerdemelhetnek egy normalisat...
De a tenyek viszont kerlelhetetlenek.
Átíratás mindenestől 43 ezer forint erre az évjáratra, a jogsinak meg kezdj hozzá azonnal: a KRESZ-t és a rutint még meg bírod csinálni idén, így tavaszra csak a forgalom maradna. Nekem 69 ezer forintba fájt az upgrade, most nyáron csináltam, 2 éven túli A1/B125-ről.
1990-ben egyutt voltink katonak, azota max. kethetente talizunk meg uzlezelunk neha, ugyhogy a motor felol teljes a bizonyossag.
Ami visszatart meg, hogy csak B125 jogsim van, aztan ott az atiratas, szoval erre meg ra kell szamolnom egy szazasnal joval tobbet, meg valamit kellene csinalnom a masik motorommal is. Nagy a csabitas...
Az enyém K5-ösként 600e-ért lett beszámítva, szerintem reális áron kínálja, ha tényleg ilyen jó állapotú!
Nálam 7 évig volt ahhoz képest hogy 3-ra terveztem, jó gép!
Kicsit kicsi lesz neked, mert elég magas vagy, de amúgy úgyis ráülsz és érezni fogod, h kényelmes v. sem. Persze ülést-kormányt lehet magasítani, ha kell. Ha igaz, amiket mondanak róla, akkor jó gépet veszel, az még szinte új, max. ahogy Dipshit írta elöregedett gumi alkatrészek lehetnek hibák, de az sem biztos. Az enyém 99-es és idén lett benzincsövek cserélve öregedés miatt.
Meg az is a szerencsem, hogy azt mondta a srac, hogy beszamittatni akarta eredetileg, igy jott ki az a kb. 650 koruli ar, mert nezve a hirdeteseket, azert ez az evjarat igy megkimelve azert dragabban vannak meghirdetve.
az az utolso 3 evbeni 10-10 km mukodes az mindig az volt a sracnak, hogy levitte a szerelohoz, hogy mindent csinaljon meg a motoron, mert abban az evben aztan mindenkeppen hasznalni fogja. Aztan nem.
Most egy 125 4T-m van, elkovettem a hibat, hogy elmentem egy motoros csapattal egy idenyzaro korre olyan motorokkal, amikkel talan nem kellett volna...
Igy a boromon ereztem a valtas szuksegesseget.
Valószínűleg semmi gondod nem lesz vele, vagy ha mégis, az se katasztrófa, csak bosszantó lehet. Egy hosszú éveken keresztül extrém keveset használt, motornál, újbóli rendszeres használat esetén bármikor előjöhet egy-egy álltában elöregedett tömítésből adódó hiba, és valószínűleg a karbi tisztítás és beállítás is ráfér már a legelején. De ezek tényleg csak apróságok..
Hosszútávra tervezve egy ilyen keveset futott GS simán megérheti azt az 1-200 ezer forint felárat, amennyivel drágább a normál vagy nagyobb futásteljesítményűektől.
lehetőségem van megvenni egy 2007-es 4300 (nem elírás!) km-t futott példányt, az utolsó három évben annyit ment évente, amíg a jelenlegi tulaj levitte a szerelőhöz, hogy karbantartsa.
Az árára 6-700 mondott, legyen mondjuk a közepe.
Tudtok esetleg valamit mondani, amivel lebeszéltek róla? Ja, GS 500 F típusról van szó, nem törött, nem karcolt, mondhatni szó szerint szalon állapot.
Az általam korábban belinkelt szerencsi motort (amin fura helyen voltak a bukó gombák) megnézte egy kedves ismerős. Sajnos szinte egy épp rész nincs rajta... Ment vele próbakört is, és azt mondta jól megy és motorikusan teljesen rendben van. Ez azért jó hír, mert ezek szerint tényleg agyonüthetetlen a GS.
Csütörtökön Budapesten leszek, és délután már ráérek. Szeretnék lemenni Ceglédre megnézni a másik motort. Sajnos azonban nem értek hozzá, ezért ha valaki közületek ráérne azt szivesen levinném kocsival magammal, hogy menjek egy próbakört.
Szóval ha valaki tudna segíteni ne fogja visza magát. Előre is hálásan köszönöm!
Bármilyen, nem alacsony lábtartós motorral lehet nagyot lépni szerpentinen, csak pilóta kell hozzá.
Egyébként mióta a DL 1000 se számít már fiatalnak, simán lehet néha olcsót is találni, ami akár meg is érheti.. de hogy az 1-1,5 millió közötti ársávban ki akarna ilyet.. na az számomra rejtély.
FR egesz jol elvan vele.
Egy power commander es fek adapter+negydugos tokico-val hasznalhato.
Teny hogy nehez de ugy lelep szerpentinen mint a csik vele.
Bar az utas csizmaja/labtarto elobb leer mint a pilotae.
Nem túl combos fék és futómű, gyári hibás kuplung.. Én nagyjából ezeket tudom, mint komolyabb ellenérv. Szóval így nem igazán tud harmonikus egésszé összeállni a gép.
Biztos össze lehet verbuválni a neten olyan motorosokat akik ilyen kisebb motorokkal is elmennének túrázni.. úgy pedig már jó buli tud lenni.
(Mondjuk jó pár éve olyan címmel kerestem túratársakat, hogy kis kör, kis pénz, kis motorok.. gondoltam majd jönnek 250-500-as gépek, akkor nekem még a 450-es GS volt. Erre nem, mert jött egy 600-as, egy 850-es meg egy 1000-res. Mondjuk így is jó buli volt, mert leginkább kanyargós utakon mentünk, nem a motorerő hanem a járműkezelési tudás számított.)
Egyébként a GS-ben pont ez a jó, hogyha nem hardcore sportmotorosokkal akarsz elmenni veretni, akkor már van elég ereje ahhoz hogy ne tekintsenek mozgó útakadálynak, vagy koloncnak a túra nyakán (persze ehhez meg kell tanulni kimotorozni is a tudását).