Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit belejavítanék:
5. Zámoly, sör
6. Csákvár, fagyi
Uraim!

Vélemény?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-9334580
Ha valakit esetleg érdekel, akkor holnap tehetünk egy vár-felfedezős túrát a térkép szerint.
Na, ha viszont ma nem jött össze, akkor legközelebb vedd bele a túrába a következőket (mert érdemes):
1. Víztározó
2. Tés, szélmalom
3. Jásd, vizimalom
4. Csákberény, metró
5. Zámoly, rom
6. Csákvár, lőportorony
7. Csabdi, árpádkori templomrom
8. Zsámbék romtemplom

Térkép

Ez majdnem egy egész napi látnivaló. Helyenként kicsit kalandos, de hát nem lehet mindent az aszfalt mellől elérni. Én már végigjártam, szóval neked sem lesz probléma.

Jó motorzást neked!
na,majd legközelebb elmek én is,ma nem jutottam el.
Igen, igen! Jópáran jártunk már ott a fórumozók közül.
1x vki említette ezt a gaja tavi stéget.

http://goo.gl/maps/kzh6e

asszem ma meglátogatom reggeli után.
csatlakozik vki?
nem baj az ha letörik, egy körsaruval megpatkolod a vezetéket és befogatod az aksisaru 6os csavarjához, örök élet meg egy nap lesz a működése.
Ez is megfordult a fejemben, én is félve hajtogatom amikor szedem ki az akksit. :-)
De legalább már tudom hogy annak bizony szerepe van!
úgy,h a másik gs-ünkön is volt már ez a hiba pár éve.
és itt is látszott már,h a kb.1-1,5es vezetéknek már csak a fele csatlakozik,a másik fele az évek alatt elszakadt.
volt nálam saru,multifogó,10es kis dugókulcs,megcsináltam gyorsan.
most megint elmegy kb15évet hiba nélkül remélem...ugytippelem,h xhege kolegánál...;))
Értem, de hogyhogy "számítottál rá"?
nem.
a kuplung és oldalsztender kapcsoló müködéskor kap áramot a duda meg a lámpa is világit.
piti kis bibi volt.
elszakadt a kis vezeték ,ami leágazik az aksi vastag fekete kábeléröl.
Kuplungkarnál lecsúszott a kapcsolóról a csati....
Kuplung kapcsoló, oldalsztender kapcsoló?
majdnem,de nem. ;)
Lelazult az akusaru?
tegnap este a tököli tescónál megadta magát a kis gs így 14év után először.;)
gyujtást ráadtam, világít az aladdin meg a neutral lámpa,de nem reagált önindítózásra.
na mondom,eljött az idő.
ülésre ráültem,beindult.
felálltam ülésről,leállt.
vicces volt,ugy este 8után;)
számítottam már erre,h előjön a hiba,ugyhogy 5perc alatt megcsináltam és csapattam haza.

tippeljetek,mi volt a hiba?!
Nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat a segítséget. Azt gyanítom sokat foglak még zaklatni titeket.
Egszen Ganjaninjával meg MentQ-val 630 km-t mentem ugyanígy...na akkor volt ám csak sziszegés éjszaka, meg még pár mapon keresztül.
Sajnos én már szinte mindent leteszteltem, ami miatt van gerincem és tudok járni, kétszer csaptam oda magam 4 év alatt. (ok, béna vagyok)
Hátprotektor - konkrétan a hátam soha nem fájt, mondjuk egy zúzós darabot hordtam.
Nadrág - ezért van bőröm és rendben a térdem, megjegyzem az össze protim ki lett cserélve dainese-re, a gagyikat kibasztam.
A legalapabb csizma, de már talpmerevítóvel, nem bakancs, nem bőrfaszom, motoroscucc - na így sem jártam kb 3 hónapig rendesen, mert a talpmerevítőm 30 fokban elhajlott a lábam meg gyárilag ezt nem tudja...
Azt van az ataaa technika is ami kurva jó...nem kell esni
Ezzel nem értek egyet, egyszer boxer alsóban beálltam a garázsba, tökéletes volt
hehe, néha előkerül
Én emlékszem, amikor sziszegtél, mert atlétában jól leégtél, amíg mentél nem érezted, amikor megálltunk meg beszartál
vakrandi...
... a másik gázos, amikor kimész, és a motor köszönő viszonyban sincs azzal, amit állított a motorról, talán még a színe is más. Bátyám feleslegesen ment így ki egyszer Ausztriába.... bátyám kérdőre vonta, az ürge csak vonogatta a vállát.