Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ócsán szombaton is vannak, igaz, hogy többe kerül mint a mozaik, de nem kell szabi vagy más, az ára 10 rugó ott és reggel 7-től délig vannak.
Én mindig a Mozaikban vizsgáztattam. Volt, 45 perc, volt, hogy 2 óra. A motorommal semmi gond nem volt, minden működött rajta, szóval semmivel nem szívóztak. A világításon kívül csak féket néztek, azt viszont nagyon alaposan! (ezzel mondjuk egyetértek). Így csak a hatósági árat kell kifizetni, és senki nem szedi le a sápot. Szerintem 1-2 óra várakozás/ügyintézés megér (jó)pár ezer forint árkülönbözetet. Inkább reggelre kérjél időpontot, mert akkor nem kell végigvárni a késéseket, csúszásokat.
Akkor jó.Enyém maximálisan jó állapotban van,csak attól féltem,hogy fél napot ott kell ülni.De akkor lehet,hogy oda viszem majd.
húúú basszus. bocsi.
hogy lehet innen törölni?
nemtom miért rakta be többször...viszont egyik végre sikerült...talpon állnak a képek:)
remélem most jo lesz...
telefonrol csatoltam be a képeket...nemtom miért teszi be fejjel lefelé...fene vinné el...
megpróbálom migyá tabletről, hátha jol teszi be.
laptopom meg asztali szgépem sajna nincs...
Egész jó antigravitációs trükk.
régen itt éltew,ma már csak nosztalgiáztam.;)
ma megvolt a túra másik fele.

mai útvonal:

hortobágy-nagyiván, kunmadaras, tiszaderzs, abádszalók, kisköre,heves.
és utána a 31es úton pestre.
ma 215km.
tegnap 300km.
átlagfogy 3,58liter/100km.
jó kis motorka ez.
sokmindent nemtudok mondani.
nem kukacoskodtak.
megcsinálták a gépet hamar.
lehet,ha vmi szakadt rozsdakupaccal mentem volna,akkor baszogatnak.
Rendben.
Mozaik utcáról írnál pár sort?
Milyenek ott a vizsgáztatók? Nagyon sok járművet vizsgáztattam életemben(busz,motor,kamion,autó) de Mozaikba sose voltam még,és most gondolkodom rajta.Fix helyem korrekt,viszont drágán vizsgáztatja a motort
igaz, már látom. Csak sosem szedtem le azt a fekete gumivédőt, így nem is tudtam hogy mi van ott. Meg a hondámon jobb oldalt megy be a kuplung, illetve ott ki is lóg a kar, szóval oda kell beakasztani a bovdent, nem kell lebontani semmit egy bovden cseréhez.
Szerintem ilyen szempontból nincs különbség... még az 1970-es évekbeli kéthengeres GS 400 is szinte teljesen ugyan olyan, mint az utolsó 500-as.

egyébként itt mindent leírnak, bemutatnak a beállításról
2006-os F-nél is? na mindegy, majd megnézem, az a tuti :)
GS-hez nincs valakinek eredeti, gyári, magyar nyelvű kezelési könyve véletlenül beszkennelve?
Kell lennie alul is. Emlékeim szerint a lánckerék dekli körül felfelé áll ki a blokkból.

Ugyan rég volt már GS-em, de úgy emlékszem ott is van állítási lehetőség.
- olaj most lett belelőve, repsol 15w-50.
- nekem laza a kuplung, én feszítenék rajta, de nem én használom, asszony meg már így is fájlalja a kezét ha dugóban szorítani kell (mondtam neki hogy gyakoroljon máson, de.... )

ja egyébként alul nincs állítója, csak felül. Egyébként miért durvább az alsó? Az enyémen van alul felül is, és mindkettővel ugyanúgy igazából a bovden előfeszítését tudom állítani. Annyival durvább, hogy ott nagyobb az állítási lehetőség.
- köszi Józsi, én is így tudtam, de azért csak rákérdezek. akkor csúszni kellene. még nem állítottam a kuplungon, majd ma állítok, próbálgatom, hogy nő e a holtjáték, ha igen akkor cserés lesz. eddig nem volt még azt hiszem.
Gondold át! Ha kopott lenne akkor csúszna, és nem az ellenkezője történne. Lehet, hogy a bowden-huzal fogja meghalni magát! Remélem nem hagytak ki a szerkezeten belül egy golyót pl.Próba szerencse, állítsd be és meglátod!
Ha a karnál nem tudod rendesen beállítani, akkor a másik végén a durva állítónál próbálkozz.

De ha csak ennyi a gond, az használat közben is érezhető kell legyen. Legalábbis amikor a Diversionnel volt ilyen, akkor csattogós volt a váltó 1-ből-2-be, meg lefelé amikor használtam a kuplungot, és nehezebb volt kivenni üresbe is. Nekem a durva állítóval kellett tekernem aztán jó is lett.
Milyen olajat használsz, mikor cserélted?
újabb gyorskérdés :)

(a múltkor megoldódott ugye gyertyacserével)

1-esben tökig behúzott kuplunggal is nehezen tolható a motor, gondolom nem emel ki rendesen, féligmeddig rajta van a hajtás.

kérdés: Elég csak feszíteni a kuplungon a kuplungkarnál? Vagy komolyabb gond is lehet, esetleg kuplung csere?
Sokszor nehezen is lehet kivenni egyesből pirosnál állva.
itt mondjuk írnak vmit.
lapközepe.
http://onroad.hu/2015/05/03/jogaid-es-kotelezettsegeid-rendori-igazoltatasnal/
apám szerint a mi gsünkön gyárilag sem volt prizma.
nem találtam erre utaló leírást neten.
Elvileg tényleg kötelező, a műszakiztató jóindulatán múlik, hogy elfogadja-e nélküle!