Én mindig a Mozaikban vizsgáztattam. Volt, 45 perc, volt, hogy 2 óra. A motorommal semmi gond nem volt, minden működött rajta, szóval semmivel nem szívóztak. A világításon kívül csak féket néztek, azt viszont nagyon alaposan! (ezzel mondjuk egyetértek). Így csak a hatósági árat kell kifizetni, és senki nem szedi le a sápot. Szerintem 1-2 óra várakozás/ügyintézés megér (jó)pár ezer forint árkülönbözetet. Inkább reggelre kérjél időpontot, mert akkor nem kell végigvárni a késéseket, csúszásokat.
telefonrol csatoltam be a képeket...nemtom miért teszi be fejjel lefelé...fene vinné el...
megpróbálom migyá tabletről, hátha jol teszi be.
laptopom meg asztali szgépem sajna nincs...
hortobágy-nagyiván, kunmadaras, tiszaderzs, abádszalók, kisköre,heves.
és utána a 31es úton pestre.
ma 215km.
tegnap 300km.
átlagfogy 3,58liter/100km.
jó kis motorka ez.
Rendben.
Mozaik utcáról írnál pár sort?
Milyenek ott a vizsgáztatók? Nagyon sok járművet vizsgáztattam életemben(busz,motor,kamion,autó) de Mozaikba sose voltam még,és most gondolkodom rajta.Fix helyem korrekt,viszont drágán vizsgáztatja a motort
igaz, már látom. Csak sosem szedtem le azt a fekete gumivédőt, így nem is tudtam hogy mi van ott. Meg a hondámon jobb oldalt megy be a kuplung, illetve ott ki is lóg a kar, szóval oda kell beakasztani a bovdent, nem kell lebontani semmit egy bovden cseréhez.
- olaj most lett belelőve, repsol 15w-50.
- nekem laza a kuplung, én feszítenék rajta, de nem én használom, asszony meg már így is fájlalja a kezét ha dugóban szorítani kell (mondtam neki hogy gyakoroljon máson, de.... )
ja egyébként alul nincs állítója, csak felül. Egyébként miért durvább az alsó? Az enyémen van alul felül is, és mindkettővel ugyanúgy igazából a bovden előfeszítését tudom állítani. Annyival durvább, hogy ott nagyobb az állítási lehetőség.
- köszi Józsi, én is így tudtam, de azért csak rákérdezek. akkor csúszni kellene. még nem állítottam a kuplungon, majd ma állítok, próbálgatom, hogy nő e a holtjáték, ha igen akkor cserés lesz. eddig nem volt még azt hiszem.
Gondold át! Ha kopott lenne akkor csúszna, és nem az ellenkezője történne. Lehet, hogy a bowden-huzal fogja meghalni magát! Remélem nem hagytak ki a szerkezeten belül egy golyót pl.Próba szerencse, állítsd be és meglátod!
Ha a karnál nem tudod rendesen beállítani, akkor a másik végén a durva állítónál próbálkozz.
De ha csak ennyi a gond, az használat közben is érezhető kell legyen. Legalábbis amikor a Diversionnel volt ilyen, akkor csattogós volt a váltó 1-ből-2-be, meg lefelé amikor használtam a kuplungot, és nehezebb volt kivenni üresbe is. Nekem a durva állítóval kellett tekernem aztán jó is lett.
1-esben tökig behúzott kuplunggal is nehezen tolható a motor, gondolom nem emel ki rendesen, féligmeddig rajta van a hajtás.
kérdés: Elég csak feszíteni a kuplungon a kuplungkarnál? Vagy komolyabb gond is lehet, esetleg kuplung csere?
Sokszor nehezen is lehet kivenni egyesből pirosnál állva.
hogy lehet innen törölni?
nemtom miért rakta be többször...viszont egyik végre sikerült...talpon állnak a képek:)
megpróbálom migyá tabletről, hátha jol teszi be.
laptopom meg asztali szgépem sajna nincs...
mai útvonal:
hortobágy-nagyiván, kunmadaras, tiszaderzs, abádszalók, kisköre,heves.
és utána a 31es úton pestre.
ma 215km.
tegnap 300km.
átlagfogy 3,58liter/100km.
jó kis motorka ez.
nem kukacoskodtak.
megcsinálták a gépet hamar.
lehet,ha vmi szakadt rozsdakupaccal mentem volna,akkor baszogatnak.
Mozaik utcáról írnál pár sort?
Milyenek ott a vizsgáztatók? Nagyon sok járművet vizsgáztattam életemben(busz,motor,kamion,autó) de Mozaikba sose voltam még,és most gondolkodom rajta.Fix helyem korrekt,viszont drágán vizsgáztatja a motort
egyébként itt mindent leírnak, bemutatnak a beállításról
Ugyan rég volt már GS-em, de úgy emlékszem ott is van állítási lehetőség.
- nekem laza a kuplung, én feszítenék rajta, de nem én használom, asszony meg már így is fájlalja a kezét ha dugóban szorítani kell (mondtam neki hogy gyakoroljon máson, de.... )
ja egyébként alul nincs állítója, csak felül. Egyébként miért durvább az alsó? Az enyémen van alul felül is, és mindkettővel ugyanúgy igazából a bovden előfeszítését tudom állítani. Annyival durvább, hogy ott nagyobb az állítási lehetőség.
- köszi Józsi, én is így tudtam, de azért csak rákérdezek. akkor csúszni kellene. még nem állítottam a kuplungon, majd ma állítok, próbálgatom, hogy nő e a holtjáték, ha igen akkor cserés lesz. eddig nem volt még azt hiszem.
De ha csak ennyi a gond, az használat közben is érezhető kell legyen. Legalábbis amikor a Diversionnel volt ilyen, akkor csattogós volt a váltó 1-ből-2-be, meg lefelé amikor használtam a kuplungot, és nehezebb volt kivenni üresbe is. Nekem a durva állítóval kellett tekernem aztán jó is lett.
(a múltkor megoldódott ugye gyertyacserével)
1-esben tökig behúzott kuplunggal is nehezen tolható a motor, gondolom nem emel ki rendesen, féligmeddig rajta van a hajtás.
kérdés: Elég csak feszíteni a kuplungon a kuplungkarnál? Vagy komolyabb gond is lehet, esetleg kuplung csere?
Sokszor nehezen is lehet kivenni egyesből pirosnál állva.
lapközepe.
http://onroad.hu/2015/05/03/jogaid-es-kotelezettsegeid-rendori-igazoltatasnal/
nem találtam erre utaló leírást neten.