PRI-ben mindössze annyi történik, hogy vákuum nélkül is nyitva lesz a benzin útja. Elég pár másodpercet várni, hogy megteljenek az úszóházak. Beindulás után viszont vissza kell kapcsolni normál állásba.
volt úgyis. De mivel nem állt olyan sokat, mult héten beindult, ezért alapból nem azzal probalkoztam. De aztán azzal is persze. Mondjuk fogalmam sincs h működik-e az az állás, lehet hogy nem. EGyébként azt úgy kell használni, hogy odaálllítod, vársz 10 percet, és hagyod azon, és úgy indítózol szivatóval? Aztán ha beindult, akkor mehet vissza ON-ra?
Benzincsap "PRI" állásban volt? Inkább elpárolog a benzin a karbiból, mint sem túlfolyjon... A visszadurrantással, lemerült akksival vigyázz, mert az önindító szabadonfutóját szétcseszheti.
kb masfel honap állás után tegnap este be akartam indítani a kis Gs-t. Nem ment, kb 20 indítás után lemerült az akksi. (bikázással sem ment).
Este kivettem az akksit, és töltöttem. Ma vissza, és ugyanazt produkálja, csak kb 100x indítottam. Leeresztettem a karbikat is, hátha tök tele van, utána pár perc múlva indítgattam semmi. Nagy ritkán elkapta kb fél mp-ig, de megint semmi. Végefelé megint bikáztam, mert az akksi kezdett megint merülni, és akkor is semmi, viszont 2x akkorát durrant a kipufogó hogy belezengett az egész Kós Károly tér. Akkor jött ki belőle egy kis füst is, persze nem indult.
Múlt héten egyszer beindítottam, az sem volt könnyű, de beindult. Azt gondoltam, hogy akkor most menni fog. Volt valakinek ilyen tapasztalata? Mi lehet a probléma? Benzin, olaj van a motorban, akksi fullra volt ma töltve, gyertyák pár hónaposak.
Én, ha valaha meg kell válnom a Felestől, akkor valsz egy 600-as CB Hondát választanék. (azt hiszem, ez a típusneve, 4 hengeres, de nem a CBR, meg nem is a Hornet). Bár nagyon tetszik az 1150-es GS is (nem Suzuki, hanem BMW), de az nem az én súlycsoportomnak lett kitalálva...
Az első motorom egy 125-ös volt. Te, mire rájöttem, hogy a GS-sel akár előzni is lehet... Egyszer kimentem vele Zakopaneba, és mire kiértem, fordulhattam vissza, mert már olyan késő volt. A sík úton 80-as tempóhoz képest képzeld el, hogy mit bírt a Tátrában... Így van, nem sok semmit.
Én egyébként a sima naked 1000-essel mentem, és szintén nagyon bejövős.
Visszatérve a bulira, tényleg hatása alatt vagyok, Harmati pedig szerény emberi hangot ütött meg, semmi fölényeskedés, vetítés, lehengerlés... szóval tetszett. Utálom az olyan embereket, akik felszívják magukat, páncéllozzák magukat....és minden hipi szupi, övék a világ.
Ami még baromira tetszett, az a szimfonikus zenekar és a zenére vastag gázfröccsökkel reagáló, legerősebb V2-es Suzuki mint alkalmi hangszer közös produkciója volt. Eredeti kissé szürreális művészi értéknek találtam, ami nagy szó ebben a kommersz világban és elérte a célját: a mai nap közelebb vitt a motorozáshoz, bevallom a Suzuki márkához is, és egy esetleges új jelölthöz: a GSR750-hez, ami figyelemre méltó motor szerintem.
Mentem a GSX1000F-el is, ami lenyűgöző volt. Minden tekintetben más dimenzió a 750-eshez képest. Viszont a 750-es pedig a 600-ashoz képest teljesen más és a mindennapokban teljesen kielégítőnek tűnik maximális örömfaktor mellett.
Visszatérve a GSX1000-hez hasonló adatokat találtam a Kawa z1000-esével, illetve markáns eltérést a Kawa javára abban, hogy lényegesen kisebb fordulaton képes leadni a max. nyomatékot mint a GSX1000. Viszont ne felejtsük el, hogy a Kawa 44 köbcentivel nagyobb.
A Suzi könnyebb, lehet ezzel is összefügg példás irányíthatósága, valószínűleg ebben a GSXs 1000 a jobb. / A 750-esnél egyértelműen jobb a futóműve./
Az ezres szegmens annyira brutális, hogy kedvezőtlenebb nyomatékleadása miatt is lehet, hogy inkább a Suzukit választanám, mivel fél millával olcsóbb a Kawánál, mindazonáltal így is kellően vérmes, nem kerestem hiányzó Nm-eket. A Suzi fogyasztására rendre egy literrel kevesebbet látok a Kawához képest a neten, amit nem lehet szent írásnak venni, mindenesetre elgondolkoztató.
Egyébként a buli szerintem rendkívül jó hangulatú volt, nagy felhozatallal... a különleges szendvicsekre, aztán a gulyásra, a gigantikus méretű Suzuki tortára, az italokra, a korlátlan fogyasztásra sem lehet panasz és, hogy még a tesztvezetések között párnázott luxus kerti ágyakon heverészhettél közben bele feledkezve a körbe ölelő hegyek látványába... ez már tényleg csak hab a tortán.
Illetve sokan, pl. én is kaptunk csakúgy egy tárcsazárat grátisz, hogyha netán egyik motor sem tetszett, akkor se jöjjek hiába.
Marketingben nagyon erős a Suzuki, jól használható, jó árú motorokat állítanak elő, jó szervizhálózattal, engem ez most meggyőzött.
Az új gép az elején mindig fárasztó. Aztán ahogy megtalálja az ember a kényelmes pozíciót és hozzászokik az új motor viselkedéséhez, máris nem lesz olyan fárasztó.
Annak ellenére, hogy a GS500 egy méltán szerethető motorkerékpár, tipikus dolog, hogy a legtöbb GS500 tulaj gondolkozik az utódban. :)
Ezért is írok arról, hogy ma kipróbáltam a Suzuki GSR750-est, és jelzem, kellemesen csalódtam benne, nagyon megfogott a motor, csak ajánlani tudom.
Ami azért is furcsa, mert már két évvel ezelőtt mentem ilyennel...és akkor nem. Magam sem nagyon értem, de valószínűleg azzal függ össze, hogy azt megelőzőleg FZ6-osom volt és annak ellenére, hogy jó motor, megcsömörlöttem a 4 hengeresektől.
Valószínűleg ennyi idő kellett, hogy ismét fogékony legyek a 4hengeres felépítményre. Tanulság volt ez számomra: jól példázza, mennyire szubjektív tud lenni, egy motor megítélése.
Kiemelném, hogy a GSR750 már 3500-4000-től vastagon tol és 9000-nél 80NM-et ad le, tehát alacsony fordulatra is jut belőle bőséggel. Rendkívül rugalmas a motorja, minden fordulaton elevenen reagál a gázra. Nem jellemző rá a 4 hengeres betegség: "küszködj át magad extrém fordulatokig (8000-10000), és akkor csinál is majd valamit a motor alattad". Ez a motor szinte minden fordulaton harap mint egy pitbull nem kell a 8-10000-es tűzijátékra várni, meg hasonló dumák.
Futóművében sem találtam hibát.
Itt egy jó teszt, akinek van kedve, olvassa el.
Mentem egy lightos Mecsek-kanyart délután. Én úgy elfáradtam a mai 249 km-től, hogy ennyire motoron talán még soha. 110 fölött a szél le akarja tépni a fejemet a bukóval együtt. Az egész motor sokkal "kapaszkodósabb" mint a kicsi volt. Érdekes tanulságok születtek: eddig ugye emelkedőn felfelé (olyan szerpentin-féle a 6-oson, kapaszkodósávval) a motorka teljesítménye határozta meg a haladási sebességet, most meg az, hogy mit merek. Ahol 70-nel 4. nyélgázon szoktam felmenni a kicsivel, ott most 5. 110, fél gáz fölött egy picivel (nem mertem jobban húzni), erre hátulról VRUMMMMMMMM! elment egy sporttárs mellettem, szerintem nem sokkal 2 kiló alatti tempóval. Aztaqrva! A fogyasztásom viszont fölöttébb biztató: a múlt pénteki "bűnözésemmel" együtt összesen 402 km-re 14,75 litert tankoltam! Imádom!
Tényleg nem vagyok kanyarvadász, de köszi hogy szóltál. Ki is mentem megnézni: a lábtartó legalább 3 centivel hamarabb karcolna az aszfalton, mielőtt a bukócső sarka leérne.
Az enyém is szép munka volt (a csavarokat leszámítva), csak éppen a geometriáját kúrta el. Mert egyrészt beleért az első sárvédőbe a keresztmerevítő (amit nem is kértem rá), így fékezéskor elhúzta a kormányt (kész életveszély) másrészt szélesebbre csinálta az egészet mint kértem, így hamarabb ért volna le kanyarban mint a lábtartó, ami megint csak kész életveszély.
Mielőtt nagyon használnád, ajánlom vizsgáld meg, hogy most is a lábtartó-e az első ami leérhet kanyarban a motorodon, vagy netalántán ez nálad is a bukócső lesz.. ha ez utóbbi, reklamálj, mert az életveszélyes, mert mire észrevennéd hogy leér, már ki is vette alólad a motort. Persze lehet azt mondani, hogy nem vagy kanyarvadász... de nem egy nagy kaland olyan helyzetbe kerülni, hogy ez megtörténjen, aztán lehet nézni utána a fűben.
Na, megjött a bukócsövem Petyától: "csak" 2 hetet késett vele, viszont tényleg szép, igényes munka. Méretpontos, és a csavarokat is küldte hozzá. Nagyon gondosan bubis fóliába csomagolva érkezett, tök patent méretű kartondobozban, sérülésmentesen.
kb masfel honap állás után tegnap este be akartam indítani a kis Gs-t. Nem ment, kb 20 indítás után lemerült az akksi. (bikázással sem ment).
Este kivettem az akksit, és töltöttem. Ma vissza, és ugyanazt produkálja, csak kb 100x indítottam. Leeresztettem a karbikat is, hátha tök tele van, utána pár perc múlva indítgattam semmi. Nagy ritkán elkapta kb fél mp-ig, de megint semmi. Végefelé megint bikáztam, mert az akksi kezdett megint merülni, és akkor is semmi, viszont 2x akkorát durrant a kipufogó hogy belezengett az egész Kós Károly tér. Akkor jött ki belőle egy kis füst is, persze nem indult.
Múlt héten egyszer beindítottam, az sem volt könnyű, de beindult. Azt gondoltam, hogy akkor most menni fog. Volt valakinek ilyen tapasztalata? Mi lehet a probléma? Benzin, olaj van a motorban, akksi fullra volt ma töltve, gyertyák pár hónaposak.
Én egyébként a sima naked 1000-essel mentem, és szintén nagyon bejövős.
Visszatérve a bulira, tényleg hatása alatt vagyok, Harmati pedig szerény emberi hangot ütött meg, semmi fölényeskedés, vetítés, lehengerlés... szóval tetszett. Utálom az olyan embereket, akik felszívják magukat, páncéllozzák magukat....és minden hipi szupi, övék a világ.
Ami még baromira tetszett, az a szimfonikus zenekar és a zenére vastag gázfröccsökkel reagáló, legerősebb V2-es Suzuki mint alkalmi hangszer közös produkciója volt. Eredeti kissé szürreális művészi értéknek találtam, ami nagy szó ebben a kommersz világban és elérte a célját: a mai nap közelebb vitt a motorozáshoz, bevallom a Suzuki márkához is, és egy esetleges új jelölthöz: a GSR750-hez, ami figyelemre méltó motor szerintem.
Én is a fejidomos literest vittem, bejövős
Visszatérve a GSX1000-hez hasonló adatokat találtam a Kawa z1000-esével, illetve markáns eltérést a Kawa javára abban, hogy lényegesen kisebb fordulaton képes leadni a max. nyomatékot mint a GSX1000. Viszont ne felejtsük el, hogy a Kawa 44 köbcentivel nagyobb.
A Suzi könnyebb, lehet ezzel is összefügg példás irányíthatósága, valószínűleg ebben a GSXs 1000 a jobb. / A 750-esnél egyértelműen jobb a futóműve./
Az ezres szegmens annyira brutális, hogy kedvezőtlenebb nyomatékleadása miatt is lehet, hogy inkább a Suzukit választanám, mivel fél millával olcsóbb a Kawánál, mindazonáltal így is kellően vérmes, nem kerestem hiányzó Nm-eket. A Suzi fogyasztására rendre egy literrel kevesebbet látok a Kawához képest a neten, amit nem lehet szent írásnak venni, mindenesetre elgondolkoztató.
Egyébként a buli szerintem rendkívül jó hangulatú volt, nagy felhozatallal... a különleges szendvicsekre, aztán a gulyásra, a gigantikus méretű Suzuki tortára, az italokra, a korlátlan fogyasztásra sem lehet panasz és, hogy még a tesztvezetések között párnázott luxus kerti ágyakon heverészhettél közben bele feledkezve a körbe ölelő hegyek látványába... ez már tényleg csak hab a tortán.
Illetve sokan, pl. én is kaptunk csakúgy egy tárcsazárat grátisz, hogyha netán egyik motor sem tetszett, akkor se jöjjek hiába.
Marketingben nagyon erős a Suzuki, jól használható, jó árú motorokat állítanak elő, jó szervizhálózattal, engem ez most meggyőzött.
Te, milyen motorokat vezettél?
Múltkor "csak" a naked volt, kíváncsi voltam az idomosra, nem csalódtam!
Ezért is írok arról, hogy ma kipróbáltam a Suzuki GSR750-est, és jelzem, kellemesen csalódtam benne, nagyon megfogott a motor, csak ajánlani tudom.
Ami azért is furcsa, mert már két évvel ezelőtt mentem ilyennel...és akkor nem. Magam sem nagyon értem, de valószínűleg azzal függ össze, hogy azt megelőzőleg FZ6-osom volt és annak ellenére, hogy jó motor, megcsömörlöttem a 4 hengeresektől.
Valószínűleg ennyi idő kellett, hogy ismét fogékony legyek a 4hengeres felépítményre. Tanulság volt ez számomra: jól példázza, mennyire szubjektív tud lenni, egy motor megítélése.
Kiemelném, hogy a GSR750 már 3500-4000-től vastagon tol és 9000-nél 80NM-et ad le, tehát alacsony fordulatra is jut belőle bőséggel. Rendkívül rugalmas a motorja, minden fordulaton elevenen reagál a gázra. Nem jellemző rá a 4 hengeres betegség: "küszködj át magad extrém fordulatokig (8000-10000), és akkor csinál is majd valamit a motor alattad". Ez a motor szinte minden fordulaton harap mint egy pitbull nem kell a 8-10000-es tűzijátékra várni, meg hasonló dumák.
Futóművében sem találtam hibát.
Itt egy jó teszt, akinek van kedve, olvassa el.
http://motorinfo.hu/teszt/2011/08/22/teszt_suzuki_gsr750_es_600_noi_es_ferfi/#.VfRgln02W8A
Mentem egy lightos Mecsek-kanyart délután. Én úgy elfáradtam a mai 249 km-től, hogy ennyire motoron talán még soha. 110 fölött a szél le akarja tépni a fejemet a bukóval együtt. Az egész motor sokkal "kapaszkodósabb" mint a kicsi volt. Érdekes tanulságok születtek: eddig ugye emelkedőn felfelé (olyan szerpentin-féle a 6-oson, kapaszkodósávval) a motorka teljesítménye határozta meg a haladási sebességet, most meg az, hogy mit merek. Ahol 70-nel 4. nyélgázon szoktam felmenni a kicsivel, ott most 5. 110, fél gáz fölött egy picivel (nem mertem jobban húzni), erre hátulról VRUMMMMMMMM! elment egy sporttárs mellettem, szerintem nem sokkal 2 kiló alatti tempóval. Aztaqrva! A fogyasztásom viszont fölöttébb biztató: a múlt pénteki "bűnözésemmel" együtt összesen 402 km-re 14,75 litert tankoltam! Imádom!
Tessék, egy 65000 km-es kép
Mielőtt nagyon használnád, ajánlom vizsgáld meg, hogy most is a lábtartó-e az első ami leérhet kanyarban a motorodon, vagy netalántán ez nálad is a bukócső lesz.. ha ez utóbbi, reklamálj, mert az életveszélyes, mert mire észrevennéd hogy leér, már ki is vette alólad a motort. Persze lehet azt mondani, hogy nem vagy kanyarvadász... de nem egy nagy kaland olyan helyzetbe kerülni, hogy ez megtörténjen, aztán lehet nézni utána a fűben.