Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem idén júl.a mozaik utca nkh-nál nem kérték.
megdicsérték,h nagyon jó állapotú a motor.
Tavaly a műszakin a kis csopperre kérték. Elmentem, vettem, felcsavaroztam...
prizma nélkül is szabályos.
Az enyémen sem volt, de raktam 2 kereket. Csúnya, de legalább szabályos.
nem emléxem,h lett volna ott valaha is prizma.
Mondjuk a rendszám alatt, a két liknál (a képen fölötte...)
hátsó prizma? hol.?
Nincs hátsó prizmád! Ja, és fejen áll a motor.
napoljuk el.
csüt.én is dolgozok du4ig sajna.;(

ma hajtottam egy laza 300kmt.
kékestető,galyatető,siroki vár,eger,hortobágy.
3,62l átlagfogy;)
Helló! Nekem van egy bontott ha nem találsz irjál rám.
Akár :-) Nem tudom még,hogy dolgozok-e csüt délután.Péntek tuti nem jó,késő este fogok hazaesni.Kemence kedvenc helyem,mellette Bernecebarátiban szoktunk télen pár napot eltölteni.Nyugis kis hely.
csüt.v péntek ugyanez a kanyar pl fel kemencéig? hm?
v szentendre lajosforrás? kortyolunk 1jót.
holnap én is ugyanezt nyomom majdnem.
soroksár-gyöngyös-kékes-eger-tiszafüred.
kedden meg vissza tiszafüred-karcag-szolnok- bp17ker.
ámen
Rendben,holnap lefotózom. Futnak szerencsére gond nélkül,bár idén nagyon keveset használtam. De még kihasználjuk a szeptember-októbert.
Adatlapra tehetnél fotót a gépről! Nekem is K5 volt, jó látni hogy futnak most is
Múlt hétévgén Csorba tónál jártunk,visszafelé Liptószentmiklós,Donovaly.Egy darab rendőrt nem láttunk mi se.
De ma...
Azért nem eszik olyan forrón a kását! Tegnap 490-et mentem: Budaörs-Kékes-Eger-Miskolc és 1 rendőrt sem láttam.
Meg ugye van kanyarognivaló SK-ban is!
Délután gurugulásztam egyet a Duna-kanyarban.Váctól Kismarosig 4 helyen mértek,2 helyen igazoltattak,mindkettőnél motorost vettek ki .Vácig a régi kettesen sok a hétvégi vezető,főleg mióta az M2 fizetős. Úgy látom,az marad,hogy inkább hétközben délutánonként kell kihasználni még a jó időt.
Szívesen, örülök, hogy ilyen könnyen megoldódik a dolog!
úgy néz ki csak a gyertya a ludas, mert új gyertyákkal szakított ahogy kell :)

Köszi mégegyszer Zsombor!
Szia,

beletettem a rossz helyére egy régi gyertyát. Azzal beindult simán (akksi 5 órát töltődött), viszont:
- nem reagál a szivatóra, tökmindegy hogy maxon vagy vagy nincs egyáltalán
- nagyon erőtlen, nem gyorsul rendesen, és a hangja is másabb.


Remélem 2 uj gyertya megoldaná. Otthon vagy még? Most nincsenek rajta az oldalidomok, szal egy gyertyacsere pikkpakk meglenne.

Ha alkalmas még, írj légyszi a hagyma8@gmail.com-ra vagy csörgess a 20/8060801-en! ÉS akkor átgurulok. Egyébként 2 új ELADÓ gyertyád is van? mert akkor meg is venném ;)
Told át délután a Dobó Katicába hozzám, beletesszük az enyémből a két új gyertyát meg az akksit, aztán meglátjuk beindul-e! ;)
Ezzel még egyet is tudok érteni, de itt jön be a felhasználó személyisége, jelen esetben az enyém.

Ha az útvonal vonalvezetése megengedi, tehát igazából csak utazni kell, és nem egymásba fűzni a kanyarokat, vagy lépten-nyomon keresztező utakra figyelni akkor én (ha egyedül motorozok) azt szeretem ha fixen beáll a fordulatszámmérő a teljes fordulatszámtartomány kétharmadára, ez az utazósebessége a motornak. Ha ennél több, akkor azt hosszútávon nem szeretem, bár egy négyhengeresnél elmegy, de minél kevesebb a henger annál rosszabb, ha pedig kevesebb akkor egyrészt unalmas lesz, másrészt feleslegesnek érzem a motort... minek ha nem használom ki?

Éppen ezért kezdek kiszeretni a Diversionből, mert ugyan az élvezhető utazótempó rajta a nem is olyan magas 140-nél kezdődik, és olyan 160-170 ig tart.. de autópályára nem megyek vele, így ez is inkább sok mint elég.

Ha lesz majd elég della, szerintem veszek egy akár túrázásra is alkalmas Supermotot (vagy KTM lesz, vagy semmi ..) annak az élvezeti tartománya közelebb van a legálishoz. Nagyon messzire meg úgyis enduroval szeretnék járni, szóval nehezen tudnám megindokolni magamnak az aszfaltos túragépet..