Teljes mértékben egyetértek. Utálom az olyan motort, aminek az élvezeti értéke a padláson van, ahol egy évben egyszer járok, és tartósan nem ott lakom, az ilyen szituáció számomra elviselhetetlen.
Viszont most ez a motor más, minden fordulaton meggyőző, tartós 4000-en is, kimondottan agilis, rögtön reagál, már ott is minden gázadásra, nem búg be, nem fuldoklik, nem érzem azt, hogy magasabb fordulaton más dimenzió lenne... szóval nincs sóvárgás utána.
Most már minden tesztnél azt vizsgálom, hogy milyen a motor tartós alacsony fordulaton: azt kell mondanom ez a motor itt is izgalmas, arányaiban ugyan kisebb mértékben, de ugyanazt a motorkaraktert, tulajdonságokat és agilitást megtalálom benne, mint nagyobb fordulaton: a magatartás, a jelleg, a beállítottság nem változik, emiatt nem kényszer menni vele ebben a a fordulattartományban sem , hanem kívánatos. Nem érzed azt, hogy alsó fordulaton egy másik motoron ülnél, mint amit ahhoz képest tud magas fordulaton. Nincsenek nem kívánatos, nem bejövős fordulatok, ahol hangulatvesztés vagy feszengés lenne, mert jellege ugyanaz marad, dinamikája tetten érhető, nincs olyan, hogy pörgetni kell, mert ott a jó neki. Nagyon kevés az ilyen jól hangolt 4hengeres még a Kawa 636-nél találtam meg ugyanezt, ha teheted, próbáld ki, ez egy üdítő kivétel a Kawa mellett.
A blokk belső harmóniáját keresem nem feltétlenül a teljesítményadatokat.
Pl. az ezres Suzinál a GSR 750 jobban tetszik, mert pl. az 4000-nél még kicsit hörög, vagy legalábbis határon van, de úgy esik valahogy a fordulat, hogy azon használnád, viszont mivel nem ideális, ez arra ösztönöz, hogy menjek inkább 5000-en vagy magasabb fordulaton, viszont én nem szeretem az ilyen kényszereket... szóval a GSR750 ezért is tetszett jobban, egyszerűen minden fordulaton jó és minden fordulaton, mert minden fordulaton hasonlóan viselkedik a blokk: rugalmasan, dinamikusan, az íze ugyanolyan, legfeljebb az intenzitása más.
Nekem pl a Divi annyival drágább a GS-től, hogy másfélszer annyit fogyaszt. A gumi is olyan másfélszer drágább, és mondjuk negyedével kevesebbet bír, de a többi különbség elenyésző.
Szóval nem az alkalmi szervizeléskor lepődik meg az ember hogy milyen drága, hanem minden tankolásnál
Csak az a baj, hogy egyre nehezebb jókat motorozni olyan motorokkal amiknek a természetes közege a 160... vagy akár 200km/h körül kezdődik.
Épp ezért hosszútávon ilyen motort tartani, annak aki nem csak villantásra használná, hanem arra és úgy amire kitalálták egyszerűen idegőrlő. 1-2 szezon után több lesz a stressz, mint az élvezeti faktor.
multkor volt egy 2010es fekete gladius a használtautón...egyik nap este 8körül néztem, másnap dél körül már elkelt....azért fájt a szivem....
teszteket olvasgattam, 4literrel eljárnék vele az én tempommak, ugyérzem..de ha 5 az sem baj.
sv650ek közül meg ezeket néztem meg reggel hahun...ezt a nyiregyházait meg is venném...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s-9252282
tetszenek eztek a piros üléses "fészliftesek" ,amiket 2008tól adtak ki...fehér fordszámmérő számlap, lambdaszonda...katalizátor...és dupla gyertya hengerenként...környzetetbarát fogyasztáscsökkentő tényezők...ilyet vett nagybratyó is pénteken...abs is volt benne...olyan,mint ez...csak 880e ft volt.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s_abs-9311132
ez meg a 25kw legyengitett verzio, szép, fiatal, vhogy biztos meg lehet rajta csinálni a gyári 72lóerős állapotot.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s_sa_25_kw-9334699
Az tény, hogy hosszú távon nem jó egy fülsiketítő izé, de pl. városban szeretem, hogy van hangja, na nem a pláza miatt , hanem a nyuggerek kevésbé pattognak elém, amióta fent van.
Nekem pont az tetszik legjobban a GS-ben (a fogyasztásán kívül), hogy 100-nál 6.-ban szinte semmi hangja nincs (az én olcsó Kappa bukómban), nem zsibbaszt hosszabb egyenletes tempónál. Persze ha ennél a tempónál vissza rúgok kettők és húzok egy kövéret, akkor meg nagyon szépen énekel a gyári cuccal is.
Sportdob: ha nem valami ormótlanul túlméretes csövet teszel rá, akkor jó hangja lesz. (nekem egy a gyáritól alig nagyobb, karbon dobom van, és nem vödörhangú, de azért odabasz )
Viszont most ez a motor más, minden fordulaton meggyőző, tartós 4000-en is, kimondottan agilis, rögtön reagál, már ott is minden gázadásra, nem búg be, nem fuldoklik, nem érzem azt, hogy magasabb fordulaton más dimenzió lenne... szóval nincs sóvárgás utána.
Most már minden tesztnél azt vizsgálom, hogy milyen a motor tartós alacsony fordulaton: azt kell mondanom ez a motor itt is izgalmas, arányaiban ugyan kisebb mértékben, de ugyanazt a motorkaraktert, tulajdonságokat és agilitást megtalálom benne, mint nagyobb fordulaton: a magatartás, a jelleg, a beállítottság nem változik, emiatt nem kényszer menni vele ebben a a fordulattartományban sem , hanem kívánatos. Nem érzed azt, hogy alsó fordulaton egy másik motoron ülnél, mint amit ahhoz képest tud magas fordulaton. Nincsenek nem kívánatos, nem bejövős fordulatok, ahol hangulatvesztés vagy feszengés lenne, mert jellege ugyanaz marad, dinamikája tetten érhető, nincs olyan, hogy pörgetni kell, mert ott a jó neki. Nagyon kevés az ilyen jól hangolt 4hengeres még a Kawa 636-nél találtam meg ugyanezt, ha teheted, próbáld ki, ez egy üdítő kivétel a Kawa mellett.
A blokk belső harmóniáját keresem nem feltétlenül a teljesítményadatokat.
Pl. az ezres Suzinál a GSR 750 jobban tetszik, mert pl. az 4000-nél még kicsit hörög, vagy legalábbis határon van, de úgy esik valahogy a fordulat, hogy azon használnád, viszont mivel nem ideális, ez arra ösztönöz, hogy menjek inkább 5000-en vagy magasabb fordulaton, viszont én nem szeretem az ilyen kényszereket... szóval a GSR750 ezért is tetszett jobban, egyszerűen minden fordulaton jó és minden fordulaton, mert minden fordulaton hasonlóan viselkedik a blokk: rugalmasan, dinamikusan, az íze ugyanolyan, legfeljebb az intenzitása más.