Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

... nem, még mindig érdekel , az egy bitang jó motor, de most tényleg beárnyékolja a GSR750 komolysága, nem mintha számítana, de olyan természetességgel van 200-on megtréfálva a fizika a törvényeit és olyan stabil közben, ami lenyűgöz. Főképpen a kivételesen jól hangolt blokkja miatt vonz. Mindennek, ami hátrányos egy 4hengeres blokk viselkedésében, annak ennél motornál nyoma sincs. Csak előnyök. De a CB500F még mindig izgat.
160-180 km/h, és a piros mező...
Ma nem, meló van. Amúgy most utálni fogtok, de a motorosok azon elenyésző kisebbségéhez tartozom, aki nem szeret csapatban motorozni. Többször írtam már másutt is: én nem "motorozom", hanem csak "motorral kirándulok", többnyire teljesen egyedül. Megállok akár 10 km-enként fotózgatni, 50-60 km-enként cigizni, kinyújtózni, stb. Szóval nem nagy öröm velem mászkálni...

Olyan tempóval meg nem is vagyok hajlandó menni, amit nem tartok biztonságosnak vagy kényelmesnek. Ha fáradt vagyok, akkor képes vagyok 70-re lelassítani,
A rutinpályát sokkal nehezebb volt a Gladiussal megcsinálni, mint a GS-sel. (a legelső órán egy GS-re ültettek ismerkedésképpen).
Bogyó!
Délután egy guriga? Segítek a fogyasztást beállítani!
A tanuló motor egy Gladius volt, nekem túl erős, és kimondottan utáltam a kis fordulaton fellépő rángatását, "durvaságát". Nekem a szelíd GS sokkal jobban bejön (csak akkor erős, ha húzom neki rendesen), mások meg a V2-t istenítik. Ízlések és pofonok...
helyesbitek...számomra fölösleges 5000fölé pörgetni,mert nem száguldozok vele...elég az a 100kmh amit megy 6.ban 5ezernél...
pesze, nem tagadom, néztem már meg,h mit bir 10e fordulatnál...szépen gyorsit, hangja is morgós lesz...de nem igánylem.
ezért volna jo nekem is egy v2...mondjuk egy 650es gladius vagy egy sv illezve svs.
xerintem azzal is el lehetne járni 4literrel. sokan dicsérik azt a v2es blokkot.
...5000fölé nem szoktam pörgetni...fölösleges..

Dehogy fölösleges: ott kezd menni rendesen, és ott van jó hangja is a gépnek (gyári kipuffal, utálom a hangos "sportdobokat").
pár hete mi is jártunk erre....szép környék...volt egy faja étterem pécsen..tettyés talán...de nem emléxem pontosan....jot lehetett ott falni...
reméljük...de azért nézd csak meg nyugodtan a kábeleket is...ne csak 1 drótszál érjen hozzá a gyertyapipa csavarjához...
milyen fordulat tartomány és sebesség tartozott ahhoz a 7literes fogyasztáshoz?
ez erősen és tipikusan júzerfüggő....egyik klegámnak 2005ös gs500 van....az m3on jár vele dolgozni gödöllő felől....5körül eszik neki....
az enyém 2001es...általában lakott területen kivül délpesten járok vele...meg 4naponta kora reggel be a margithidhoz...4liternél többet nem tudtam még megetetni vele...volt már extrém kicsi 3.36os fogyim is amikor 70es tempoval zötyögtem le 250kmt....egy kis 125ös honda társaságában...
de produkáltam már extrém sok (nálam sok) 4,4es átlagot is,mikor 2héten át minden nap napi 2x jártam meg az M0 soroksár és budafok közötti távot...na,akkor viszont 6-7ezer közötti fordulat volt...az 120-140kmh sebességgel társul...

összességében 4liter alatt eljárok vele, max100zal....5000fölé nem szoktam pörgetni...fölösleges...
a másik gyertya ment mindkét pipában, ez egyikben sem. A gyertya lesz a baj. (remélem más nem :) )
gyertyapipákat tekerd le, nézd meg,h hogy áll a kábelben a kis drótok....lehet el van rágva és nem érintkezik rendesen...és nyomás alatt nem adja le a szikrát rendesen....anno a 350es jawa-nál is voltak ilyen problémák.....
sajna ugyanez megvan visszafelé is...100kmt letoltam tegnap előtt egy sv650nel..előzés gyerekjáték volt...utána visszaülve a gs-re...meglepő volt a lomhasága..:)
engem is hivott egyik motoros cimborám...de sajna nem jutottam ki...egy gladiust meg egy gsr750et probáltam volna ki én is...
akkor az új cb500f már a multé? mondjuk az kicsi is volna neked... a te termetedhez...
egyetértek...
pénteken vhonnan a 6os ut mellől...mezőfalvárol hoztam haza egy sv650s-t...nagybátyám vette unokaöcsémnek...akinek pénteken lett meg a jogsija.
én motoroztam vele haza 100kmt...utolso pár 10kmt esőben...a gs után kényelmetlen volt a ráfekvős testhelyzet...de brutál jol ment a gép a gs után...csuklom és nyakam elváradt mire hazaértem 17kerbe. de meglehetne szokni.
Nekem 4 litert eszik városban, kint kb. 3.5l (nem húzatom, 4-5 ezernél felkapcsolok, városban is 4000-en használom). Node, amikor felkerült a sportkipufogó, akkor megetettem vele a 7 litert... De olyan szép volt a hangja...
persze van. Gyertyákat kiszedtem, olajos volt mindkettő, de gondolom a sok indítástól is lehet. Szikrát néztem, egyik nem szikrázott, úgyhogy remélhetőleg megvan a hiba. Találtam egy régit ami szikrázott, de indítani már nem tudtam, megint lement az akksi :) Szóval most töltöm, este megpróbálom, aztán holnap veszek úgy gyertyákat.
Enyém 2005-ös,kb.4 liter körül kajálgat.Ha nagyon húzod megeszik többet is,tötymörgősen lehet elmegy kevesebbel,de ki tudja megállni,hogy nem előzgessen,ne húzogassa a száját?
Erre nagyon keveset tudok mondani, mert még csak 450 km-t mentem összesen a pár hete vett vassal (a jogsim pár napos csak).

- nagyon függ a bejáratás módjától, állítólag fél litert is jelenthet, de erre ugye már semmi ráhatással nem tudsz lenni.
- a fojtottak - olvasmányaim szerint - fél literrel többet kajálnak nagyobb tempó esetén (110-120), mint a 35kW-os alaptípus.
- biztosan a csuklódtól függ a legjobban.

A legelső saját tapasztalatom nagyon kedvező, 402 km-re (nem kellett még tartalékra váltanom, igaz, az enyém már 20 literes) 14,75 litert tankoltam, jellemzően 110 körüli tempóval nyomulva, de amúgy még igen óvatosan kezelve a gázt (még erősen "magázódunk" a vassal). Akárhogy számolom, ez 3,7 liter/100km. A gép viszont fiatal (2007-es, vezetett szervizkönyvvel, igazolható 38 ezer km-rel, nagyon megfontolt és gondos előző gazdától.)
Sziasztok!

Motor (Suzuki GS500-as 2002) vásárlásán töröm a fejem. Igazából fontos szempont volt, hogy a gép lehetőleg keveset egyen. Sok oldalon láttam, hogy 3,5 - 4 - 4,5 litert eszik ez a típus. Aztán tegnap felhívtam egy hirdetést, ahol a srác azt mondta, hogy 5 litert eszik. Kérdeztem: hogy mikor? Azt mondta: minden esetben. (hát jó...)
Azért 3,5 és 5 liter között elég nagy a különbség, így az lenne a kérdésem, hogy mitől függ egy gép fogyasztása? Létezik, hogy évjáratok között ekkora a különbség, vagy abszolute csak vezetési stílustól meg környezettől (pálya, hegymenet, város...) függ?

Elég kezdő vagyok, minden konstruktív hozzászólást szívesen veszek.
Sok évvel ezelőtt a simsonos darabokra szedte a gépet, mikor a végén kiderült: Üres a tank!
vedd ki a gyertyákat ha taknyosak égesd ki őket vagy tegyél másikat , én azt nézném meg először , másik dolog ne indítgasd ha nem melegíted fel rendesen és nem mész vele mert csak beköpeted a gyertyákat