Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

féktárcsa.

http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Suzuki_GS500_alkatreszek_33741957.htm
200 ezer forintért, egy több mint 20 éves motornál nyilván senki nem várja el hogy az óraállás igazolhatóan valós legyen.
A km nem lényeg. Mind tekert úgyis ami külföldi. Ezt nyilván nem veszem be.
Idös vidéki papnőé volt.
29 ezer km...
Lealkudtam 17-re (+posta), és feketét kértem. Most gyártja őket.
Ha motorikusan rendben van akkor ennyi pénzért ez nem rossz vétel.
Vélemény?

http://m.jofogas.hu/veszprem/Suzuki_gs_500_34101275.htm
kinek a pap..kinek a paplan...
nekem a 100kmph bejött ennél a gs-nél...plexivel...tovább nem nagyon hajtom...tetszik ez a 3.5-max 4 literes fogyi is...
nekem ez a hondás dual fékes fíling is uj..pár napos...szerencsére sokat mozgok mostanában motorok között...
ez jó, ismerem adamotorékat...vhol az m3 bevezetőnél vannak...onnan hoztam nemrég tükröt egy kis 400as burgmanhoz...
nem gáz árú ez a plexi...mi piugokat árultunk 13ért...hasonlokat...

bukócsövet azt az utángyátott ezüstszinűt szegedit rendelted meg 18ezerért?
Minek kéne elvenni a babazsúros 120-130.-ból?
160-al meg kinyírod BP-letenye távon.
ja,gondoom,de egy picit azért elvesz a menetszélből a sima spoiler nélküli gs-hez képest...enyémen is levolt szerelve műszakikor a spoiler, éreztem a különbséget.
Van némi fék harapás ügyi tapasztalatom.
Azóta nyaknál kétujjal rövideket húzok rajta mert leharapom a villanyakat.
És se dual se abs.
Bukócsövet már megrendeltem Szegedről, meg egy kis túraplexit is, elvileg a jövő héten meg jön mindkettő. Ha nagyon mázlim van, egy hét múlva talán a jogsi is a kezemben lesz.
Nem tudsz akkora spoilert feltenni hogy érdembewn hatásos legyen vagy ha igen akkor tömegoslatópajzs méretű.
F-es kombinálva aprótermetű emberkével lehet hatásos bár kétlem.
tetszik a vfrben ez a kombinált dual fél rendszer....meg az abs....egy minőségi anyagokbol összerakott fék tud harapni a vfr-nél...hidd el.
na igen...a sor2 alsó fordulaton rángatja a láncot...lomha, nem akar dolgozni...ezzel szemben a v2 kapja magát már 2000rpm körül...
nekem is tetszett a fokozatkijelző meg a fék is...
ez a fokozatkijelzőt már ismertem apám gsr600-ából...ugyanaz van a glasiuson is...

gs-sel nekem is a max100km per óra a max tempóm...tud menni 160nal is ha akarod..de 100 elég annak...kell majd rá egy jo kis spoiler előre... 100kmph tempónál 6.ban 5ezret forog...olyan 3.4-3.7fogyit simán lehet vele produkálni...
A vfr icit nehezebb szal csalóka.
Jó az csak pont a féktől nem estem hanyatt.
jaja,azt irtam,h gshez képest.....mondjuk a vfr800 mögött meg elbujhat...
Komolyabb motor mint a GS, de nekem "soknak" tűnt, igaz én csak egy beteges öregember vagyok, aki nem "motorozik", hanem csak "motorral kirándul". A precízebb váltót és a műszerfalba épített fokozatkijelzőt azt viszont nagyon irigylem.

Nem tetszett a V2 alsó fordulattartománybeli túlzott vehemenssége, nekem a "szelíd" sorkettő sokkal jobban fekszik. Gyanítom, hogy a GS-sel is 90 körüli tempóval fogok túrázgatni mint eddig a kis 125-össel, csak a kamionokkal nem fog meggyűlni a bajom, lesz tartalék. Aztán persze lehet, hogy én is ráérzek a száguldozás ízére!
Csak a GS-hez képest durva.
Inkább közepes kezdő.
És tényleg némileg feminin.
Feketében még elmegy.
pár hónapja 17kerben árult egy srác egy bontott 2001es gs-t.
10ért adta a komplett kipufit meg a lámpatestet is...a hátso lámpát meg az ülést 6ért....indexeket 5ért.
2felnit egyben 25ért....többire nem emléxem...
nagyon komoly kis gép...és tartósnak mondják...e czikk szerint biztató anyagminőséggel van összerakva...

http://www.motorrevu.hu/termekteszt/suzuki_sfv650_gladius_szetszedes

a hét elején sikerült mennem pár kört egy szép fekete gladiussal...köszönet érte csaba600 kollégának...egyre jobban tetszik ez a vas...bár sokan női gépnek mondják...

össze sem lehet hasonlitani a gs sor2 48lóerejét ezzel a v2 72lóerővel...duuuuuuuuuuuurvaaaaaaaaaaaaa fékek is ott vannak a szeren a gshez képest...dehát mondjuk lehet is...kb 15-20évvel fiatalabb konstrukcio a gladius....
Amennyibe a lámpa és a két tartó bontva.