Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Urak!

GS500-hoz keresnék új, utángyártott hátsó féktárcsát emberi áron.
Melyek a bevált típusok? Kicsit zavar, hogy a gyári tárcsa ugye 6 mm vastag, a legtöbb márkás utángyártott (Lucas, stb.) viszont jellemzően csak 5 mm-es. Legolcsóbb az - általam nem ismert - Newfren "márkájú", de legalább ez 6 mm-es. link , de ennek az übergagyi lézervágott kivitele nem igazán bizalomgerjesztő számomra.

Gyakorlati tapasztalatok? Melyik vállalható be szerintetek?
Ez a hely pl. tök jó, egész olcsó is, viszont csak cash (€).

Ha van kedvetek hazafelé 529-ezni, akár itt meg is ejthetnénk az ebédet!

De ha nem akartok beülni az sem baj, csak akkor megállok budaörsön pár szenyáért (a Shell Shop-ban ott Tesco áron adnak mindent)
Bankkártyáról már hallottál? Majd olyan helyen eszünk, ahol elfogadják.
Nekem jó a 9:30 (kresz-esen 1,5h az út). Összetankolunk a Shell-en és go!
De hogy megkövessem esso-t: dobozból akartok kajálni, vagy éttermezünk valahol? Csak a valuta miatt!
Megnéztem cirka 400km az 577-es karika Tatabányáról. 9 óra megfelel a tarjáni kereszteződésben? És akkor lovi81-nek tudunk mondani egy 9:30-9:45-öt az esztergomi kútra.
Sőt, boldog GS-tulaj, kapott időközben kék felnicsíkot, meg új gumikat. És köszönöm a gratulát.
én egy bicikli hátsó fékbowdent szoktam magammal vinni + egy vastagabb csoki belét
nagyon jól bírja az is, kb 200ft összköltség kis helyen elfér, pár gramm
persze a dió méret nem stimmel de a hazautat mindenképp bírja
én szoktam rátenni egy réz köpenyt aztán úgy már tökéletesen passzol a karhoz
Nekem idén a lengyel túrán - hol máshol? - szakadt el a kuplung bowden. A nagyonjófej lengyel testvérek megmókolták vékonyabb, robogóba való bowdennel, hogy tudjam használni. Simán hazajöttem vele, viszont kímélés végett rákaptam a kuplung nélküli váltásra.

Ahogy elnézem, a "nagylány" elég huncut szemű! Gratula a szép családhoz.
pár éve hallottam , hogy lehet kuplung nélkül váltani. valóban lehet, de én nem szoktam rá !
üdv ismét a GS fórumon ! ráadásul GS tulaj ! még vagyunk néhányan. Gratula az aprótalpúakhoz ! ( by Teddy )
Komolyan nem. Nem nagy kaland. Abban a pillanatban kell továbbpöccinteni a váltókart amikor épp tehermentesül a hajtáslánc (el kell hozzá csukni a gázt).
Rudazat, na, ezt a szót kerestem. De akkor nem. Na mindegy, az a lényeg, hogy pontos a váltója, nekem ez már amúgy is metafizika.

Komolyan nem kupplungolsz felkapcsoláskor? Hallottam már erről, de még nem mertem kipróbálni. Még a végén elrontok a motoron valamit, oszt gubbaszthatok a konyhában büntiből.
Még lefelé is lehet váltogatni kuplung nélkül, csak rá kell kicsit húzni a gázt.
Ettől függetlenül én mindig használom...pedig már megspórolhattam volna egy kuplung bowden szerelést. A lamellakopásról nem is beszélve, de azt majd Tasi megmókolja ha elkopik...ijjj mit tettem
Nem azt mondtam hogy köze van hozzá, hanem értettem hogy mire gondolt.
A Suzukiknak úgy általában szokták kiemelni a váltó pontosságát is finomságát. Egyébként amikor Fazeres haver átült a GS-re, ő is rögtön észrevette a különbséget.
Szerintem annak köze nincs hozzá.

Az eddigi három motorom közül a GS váltója volt a legprecízebb, de ott volt rudazat, mert más volt a 450-en a lábtartó pozíciója, mint az 500-on. Az XJ-n is van rudazat, az XT-nél viszont nincs. Az XT váltója pl annyira nagy határozottságot kíván, hogy emiatt meglehetősen kényelmetlen puha orrú lábbelivel használni.

Mondjuk ezek nüansznyi különbségek, de azért érezhető. Egyébként én a GS-en se és a mostani motoroknál se nagyon használom a kuplungot kettestől felfelé, felváltásoknál.
Én tudom miről beszélsz!
Hát nagyon remélem.
Nekem megmagyarázták, hogy azért, mert valami izé (váltókar? ) közvetlenül van, másik motornál meg van valami áttételezés, toldat vagy mi a bozót.

Na, így kell szabatosan fogalmazni... de ti biztos tudjátok, hogy miről beszélek, ha én nem is.
Tündériek! Már látszik, hogy mindkettő motoros lesz!
Az hagyján, de ha motorteszteknél valamit elsőként meg szoktak dicsérni Suzuki fonton, az pont a váltó. Ezért nem is értem...
Dehogynem.

Ez másfél hónapja készült.
Aprókról nem akarsz egy képet feltenni nekünk? Nem kötelező természetesen, de szívesen megnézném őket. 10 hónapos az unokám, mostanság a babákra gerjedek.
A GS váltó tud olyat, amit a DL-é nem. Lehet vele olyan gyorsan váltani, mint a gixerekkel, hogy csak a hangja mélyül, mert egy tized sec alatt benne van a következőben. A DL pl ilyet nem tud - mondjuk nem is arra van kitalálva.
Te is fiam, Kaktusz? Újabb ismerős arc.