GS500-hoz keresnék új, utángyártott hátsó féktárcsát emberi áron.
Melyek a bevált típusok? Kicsit zavar, hogy a gyári tárcsa ugye 6 mm vastag, a legtöbb márkás utángyártott (Lucas, stb.) viszont jellemzően csak 5 mm-es. Legolcsóbb az - általam nem ismert - Newfren "márkájú", de legalább ez 6 mm-es. link , de ennek az übergagyi lézervágott kivitele nem igazán bizalomgerjesztő számomra.
Gyakorlati tapasztalatok? Melyik vállalható be szerintetek?
Nekem jó a 9:30 (kresz-esen 1,5h az út). Összetankolunk a Shell-en és go!
De hogy megkövessem esso-t: dobozból akartok kajálni, vagy éttermezünk valahol? Csak a valuta miatt!
Megnéztem cirka 400km az 577-es karika Tatabányáról. 9 óra megfelel a tarjáni kereszteződésben? És akkor lovi81-nek tudunk mondani egy 9:30-9:45-öt az esztergomi kútra.
én egy bicikli hátsó fékbowdent szoktam magammal vinni + egy vastagabb csoki belét
nagyon jól bírja az is, kb 200ft összköltség kis helyen elfér, pár gramm
persze a dió méret nem stimmel de a hazautat mindenképp bírja
én szoktam rátenni egy réz köpenyt aztán úgy már tökéletesen passzol a karhoz
Nekem idén a lengyel túrán - hol máshol? - szakadt el a kuplung bowden. A nagyonjófej lengyel testvérek megmókolták vékonyabb, robogóba való bowdennel, hogy tudjam használni. Simán hazajöttem vele, viszont kímélés végett rákaptam a kuplung nélküli váltásra.
Komolyan nem. Nem nagy kaland. Abban a pillanatban kell továbbpöccinteni a váltókart amikor épp tehermentesül a hajtáslánc (el kell hozzá csukni a gázt).
Rudazat, na, ezt a szót kerestem. De akkor nem. Na mindegy, az a lényeg, hogy pontos a váltója, nekem ez már amúgy is metafizika.
Komolyan nem kupplungolsz felkapcsoláskor? Hallottam már erről, de még nem mertem kipróbálni. Még a végén elrontok a motoron valamit, oszt gubbaszthatok a konyhában büntiből.
Még lefelé is lehet váltogatni kuplung nélkül, csak rá kell kicsit húzni a gázt.
Ettől függetlenül én mindig használom...pedig már megspórolhattam volna egy kuplung bowden szerelést. A lamellakopásról nem is beszélve, de azt majd Tasi megmókolja ha elkopik...ijjj mit tettem
Nem azt mondtam hogy köze van hozzá, hanem értettem hogy mire gondolt.
A Suzukiknak úgy általában szokták kiemelni a váltó pontosságát is finomságát. Egyébként amikor Fazeres haver átült a GS-re, ő is rögtön észrevette a különbséget.
Az eddigi három motorom közül a GS váltója volt a legprecízebb, de ott volt rudazat, mert más volt a 450-en a lábtartó pozíciója, mint az 500-on. Az XJ-n is van rudazat, az XT-nél viszont nincs. Az XT váltója pl annyira nagy határozottságot kíván, hogy emiatt meglehetősen kényelmetlen puha orrú lábbelivel használni.
Mondjuk ezek nüansznyi különbségek, de azért érezhető. Egyébként én a GS-en se és a mostani motoroknál se nagyon használom a kuplungot kettestől felfelé, felváltásoknál.
Aprókról nem akarsz egy képet feltenni nekünk? Nem kötelező természetesen, de szívesen megnézném őket. 10 hónapos az unokám, mostanság a babákra gerjedek.
A GS váltó tud olyat, amit a DL-é nem. Lehet vele olyan gyorsan váltani, mint a gixerekkel, hogy csak a hangja mélyül, mert egy tized sec alatt benne van a következőben. A DL pl ilyet nem tud - mondjuk nem is arra van kitalálva.
GS500-hoz keresnék új, utángyártott hátsó féktárcsát emberi áron.
Melyek a bevált típusok? Kicsit zavar, hogy a gyári tárcsa ugye 6 mm vastag, a legtöbb márkás utángyártott (Lucas, stb.) viszont jellemzően csak 5 mm-es. Legolcsóbb az - általam nem ismert - Newfren "márkájú", de legalább ez 6 mm-es. link , de ennek az übergagyi lézervágott kivitele nem igazán bizalomgerjesztő számomra.
Gyakorlati tapasztalatok? Melyik vállalható be szerintetek?