..nekem mindig kényelmetlenebb lett...de előrébb került a súlypont..és stabilabb a kanyarodás..Vérbeli versenygépen a magzat póz szerinted kényelmes? :) Speed motor akkor válik kényelmessé amikor már a menetszél visszatart...és az nem nyugger tempóban van
őőőő izéé...a gs-en nekem egyenes kormány volt..és kinyújtott karral vezettem....a mostanin is egyenes kormány van..és nyújtva a kezem......woááá béééna vagooook
Megkérdezem a többieket, mert rajtam kívül még vannak ketten, akiknek eddig szombatot mondtunk. De, ha áttesszük és utána sem jön a lovi81, akkor elmegyünk érte!
Még azzal is próbálkozhatsz, igaz nem túl tág intervallum, hogy kilazítod a kormánybefogókat is valamelyik irányba elforgatod kicsit a tengelye körül a kormányt, aztán amelyik pozíció kényelmesebb mint a mostani azt állítod be.
Egyébként kb az a lényeg, hogy amikor felveszed a vezetési pozíciót akkor úgy érd el kényelmesen a kormányt, hogy egyrészt megfelelően kényelmes testtartást tudj felvenni, másrészt a könyököd enyhén hajlítva tudjon lenni, ugyanis úgy kell fogni a kormányt. Ha kiegyenesített karral akarnál motorozni, abból csak végtelenül ciki bénázás lesz összességében, mert úgy nem lehet hatékonyan iránytani a motort, fékezni aztán meg pláne.
Igen a CBF-en. Gondolkoztam már én is kormánykiemelön. Elég drágák így sajnálnám kidobni a pénzt ha nem jó. Föleg attól félek hogy elérnek-e a vezetékek toldás nélkül. Lehet elöször kipróbálom a gyári kormányt axtán meg a kiemelöt vagy fordítva.
A túrakormány az a nem gyári kormány amit a kényelem fokozása érdekében tesznek a motorokra. Szóval lehet kapni ezer meg egy féle kormányt, az a lényeg hogy a felszerelése után az testtartásod úgy változzon meg, hogy kényelmesebb legyen a motoron ülni. Egy jól sikerült kormánycsere legfontosabb hozadéka egyébként nem is ez, hanem hogy sokkal aktívabbá válik az üléspozíció így nagymértékben javul az irányíthatóság.
Lehet hogy az ami az előző tulajnak megfelelő volt, neked már nem az.. ilyenkor érdemes testre szabni. Lehet hogy egy kormánykiemelő és behúzó is megoldaná a problémád, és magát a kormányt le se kéne cserélned.
Sziasztok. Túrakormányról kérném ki a véleményeteket. Én túrakormánnyal vettem a motoromat, de az érdekelne hogy mit kellene hozzon a használata? Ugye néhány cm-rel szélesebb mint a gyári és talán alacsonyabb is kicsivel.Nem találtam leírást neten hogy mire jó. Mostanában azon gondolkodom hogy visszaszerelem a gyárit és kipróbálom azt is csak nincs időm rá. Köszi.
üdv.
megtudja mondani vki,h 2003as gs500hoz milyen cikkszámú a szelepfedél tömités kis gumialkatrésze? és hogy hol lehet jo árban beszerezni?
vidéki barátom gs-én elkezdett ködölni az olaj a kipufi oldalon bal szélén...ki akarjuk cserélni. 52e km van a gépben...most kezdi megadni magát a tömités...idén március óta 12800km megtett útnál jár a masina...tegnap cseréltünk benne olajat másodjára az idei szezonban...tavasszal 10w40 eneos olaj ment bele...most visszatért a srác a 15w50 repsol olajhoz...aztmondja,h jobb a válto a sürübb olajjal...én meg pont az ellenkezőjét tapasztalom az eneos olajjal lágyabb, pontosabb a gs-em váltoja.
Egy swift olcsobb es agilisabb.
Annal halalszarabb talan nincs semmi.
Aki akar, csatlakozzon. A tempót már mindenki ismeri!
Egyébként kb az a lényeg, hogy amikor felveszed a vezetési pozíciót akkor úgy érd el kényelmesen a kormányt, hogy egyrészt megfelelően kényelmes testtartást tudj felvenni, másrészt a könyököd enyhén hajlítva tudjon lenni, ugyanis úgy kell fogni a kormányt. Ha kiegyenesített karral akarnál motorozni, abból csak végtelenül ciki bénázás lesz összességében, mert úgy nem lehet hatékonyan iránytani a motort, fékezni aztán meg pláne.
A túrakormány az a nem gyári kormány amit a kényelem fokozása érdekében tesznek a motorokra. Szóval lehet kapni ezer meg egy féle kormányt, az a lényeg hogy a felszerelése után az testtartásod úgy változzon meg, hogy kényelmesebb legyen a motoron ülni. Egy jól sikerült kormánycsere legfontosabb hozadéka egyébként nem is ez, hanem hogy sokkal aktívabbá válik az üléspozíció így nagymértékben javul az irányíthatóság.
Lehet hogy az ami az előző tulajnak megfelelő volt, neked már nem az.. ilyenkor érdemes testre szabni. Lehet hogy egy kormánykiemelő és behúzó is megoldaná a problémád, és magát a kormányt le se kéne cserélned.
megtudja mondani vki,h 2003as gs500hoz milyen cikkszámú a szelepfedél tömités kis gumialkatrésze? és hogy hol lehet jo árban beszerezni?
vidéki barátom gs-én elkezdett ködölni az olaj a kipufi oldalon bal szélén...ki akarjuk cserélni. 52e km van a gépben...most kezdi megadni magát a tömités...idén március óta 12800km megtett útnál jár a masina...tegnap cseréltünk benne olajat másodjára az idei szezonban...tavasszal 10w40 eneos olaj ment bele...most visszatért a srác a 15w50 repsol olajhoz...aztmondja,h jobb a válto a sürübb olajjal...én meg pont az ellenkezőjét tapasztalom az eneos olajjal lágyabb, pontosabb a gs-em váltoja.
Csak linkeltem, h táguljon a világnézeted és láss ilyet is, h létezik.