hát én nem bíznám erre azt hogy indul-e vagy sem, ha kontaktos ott valami. Leszedném, megnézném hogy mit produkál, lehet úgy oldották meg, hogy lehúzva is induljon, ebben az esetben ok. Ha mégse, akkor összeforrasztanám azokat a lábakat amik rövidre zárják (mintha alapból fel lenne csapva a sztender mindig). Annyira nem nagy feature ez, hogy érdemes legyen rá költeni (legalábbis nekem). Persze bontottat párezerér megér, de az új biztos horror árban van. Eddig 4 év alatt talán 2x volt olyan hogy lenyitott sztendernél tettem sebességbe...
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni.
A képen látható kék csatlakozó az oldalsztender kapcsoló kör része.
Ha széthúzom a csatit akkor gondolom szakad az áramkör és úgy nem enged indítani (ugyebár mintha sebességben lenne és lent a sztender). Szemrevételezés alapján diódákra bukkantam benne.
Mostanában gyakran produkálja, hogy kis mozdítás kell neki és érintkezik is, tehát indul is szépen.
A kérdés arra irányulna, hogy egyáltalán gyári alkatrész ez a kék bizbasz? Ha igen akkor szerzek bontottan másikat, ha nem akkor gyárilag minek kellene ott lennie?
v. a nagyvas.hu-ról, de szerintem érdemes felhívni őket és megkérdezni, h csak porvédőt árulnak-e, mert ha nem kell szimcsót cserélni, akkor felesleges megvenni.
Elvileg 2 évente kéne teloólajat cserélni, de szerintem elég kevesen teszik meg. Ha nem ereszt a szimering és nem érzed szarnak a telót, akkor én nem nyúlnék hozzá.
üdv első teleszkóp porvédő gumit tudja valaki melyik oldalról tudnák rendelni? És ha már ezért kiveszem a teleszkópokat érdemes olajat és szimeringet cserélni?
Ami kell az kell, a jó tükör aranyat ér. Szezon elején mindig szopi volt rendesen beállítani. Tükörrel nem fért be a fűtött garázsba. :D
Ezt hagyjuk, az a kis pénz ami bejön az 2 hónapja még kategóriaváltásra ment volna, de 180 fokot változott. Fájdalmas lesz motor nélkül, de később beérik a gyümölcs és lesz egy rendes.
Tessék, csak hogy ne érezd magad szarul
Mivel leadtam a szervizbe, lecsapattam róla a sarat.. csak aztán a szervizbe menet elcsábultam és földutakon mentem. Kicsit szégyelltem is magam, mert nem illik mocskos motorral odaállítani... de ez van
Viszont kapott "új" tükröket (a kicsiről eladás előtt átcseréltem a Hornet tükröket, mert ebben sokkal jobban látni, meg nem is rezeg 5000-6000 RPM között), kapott új hátsó féktárcsát betétekkel, túraplexit, doboztartó konzolt, szivargyújtó csatit, és teljes olaj/szűrő/gyertyacserét/fékfolyadékot. Mértem kompressziót, puceváltam láncot. Szóval egyelőre csak pimpeltem. De lemosni azt még nem...
Én ezt még SOHA nem mostam le. 4 hete vettem, de akkor már le volt mosva...
Sajnos a jogsim még csak a héten érkezik (2 hete vizsgáztam), azóta a múlt csütörtöki (49km) és múlt pénteki (153km) "bűnözésemet" leszámítva nem is ültem rajta. Ez utóbbi közepénél készült a kép a pusztában valahol, Mélykút és Baja között.
Ezek szerint megvan. Több sikert hozzá mint nekem van/volt.
perik71! Nagyon részletekbe menően le szoktam takarítani, még 1x tervezem lemosni leves előtt.
Valahogy most van nálam 30.000km óta. 33000-ig megyek, ott olajcsere kéne, de én már azt nem fogok.
Hajrá Bogyó!
Azért csak okosan, nem a jogsitól tud az ember motorozni, gyűjtsed a km-eket, de csak ésszel!
Segítséget szeretnék kérni.
A képen látható kék csatlakozó az oldalsztender kapcsoló kör része.
Ha széthúzom a csatit akkor gondolom szakad az áramkör és úgy nem enged indítani (ugyebár mintha sebességben lenne és lent a sztender). Szemrevételezés alapján diódákra bukkantam benne.
Mostanában gyakran produkálja, hogy kis mozdítás kell neki és érintkezik is, tehát indul is szépen.
A kérdés arra irányulna, hogy egyáltalán gyári alkatrész ez a kék bizbasz? Ha igen akkor szerzek bontottan másikat, ha nem akkor gyárilag minek kellene ott lennie?
Elöre is pacsi a segítségért.
porvédő
http://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/500/145/2000/
v. a nagyvas.hu-ról, de szerintem érdemes felhívni őket és megkérdezni, h csak porvédőt árulnak-e, mert ha nem kell szimcsót cserélni, akkor felesleges megvenni.
Ezt hagyjuk, az a kis pénz ami bejön az 2 hónapja még kategóriaváltásra ment volna, de 180 fokot változott. Fájdalmas lesz motor nélkül, de később beérik a gyümölcs és lesz egy rendes.
Mivel leadtam a szervizbe, lecsapattam róla a sarat.. csak aztán a szervizbe menet elcsábultam és földutakon mentem. Kicsit szégyelltem is magam, mert nem illik mocskos motorral odaállítani... de ez van
Sajnos a jogsim még csak a héten érkezik (2 hete vizsgáztam), azóta a múlt csütörtöki (49km) és múlt pénteki (153km) "bűnözésemet" leszámítva nem is ültem rajta. Ez utóbbi közepénél készült a kép a pusztában valahol, Mélykút és Baja között.
perik71! Nagyon részletekbe menően le szoktam takarítani, még 1x tervezem lemosni leves előtt.
Valahogy most van nálam 30.000km óta. 33000-ig megyek, ott olajcsere kéne, de én már azt nem fogok.