Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hááá nicsak....
...egy Na deeee :)
...ez nem traktor vagy valami nehéz gép.....szóval ne úgy próbálkozz a váltással mintha lovat basznál....
...finoman kell bánni vele mint egy nővel...
..jaaaahh
Na jó akkor első lépés ,hogy nővel....aztán jöhet a GS váltója..
Hát akkor ott vmi el volt baszcsizva azon a gépen, szerintem semmi baj nincs a GS váltójával, ha jól be van állítva és rendes olaj van benne.
A tanuló GS-en egyest akkor bírtál álló helyzetben kapcsolni, ha a lábaddal előre lökted magadat egy kicsit, kettesből az ürest megtalálni meg kb. minden harmadik próbálkozásra sikerült.
Hyosunggal még nem mentem, de most, hogy "kedvet csináltál" hozzá, már nem is akarok!
Pocsék a GS váltója? Mentél te már Hyosunggal?!
Hál` Istennek ez fekete volt.
A GS jobb volt a bólyák között, fordulékonyabb sokkal, viszont reménytelenül pocsék a váltója (mondjuk a kis Hondám után minden váltó pocsék , de remélem hogy csak a tanulómotor volt ilyen). A vadiúj Gladius váltója szinte hondásan precíz, meg imádtam a műszerfalba épített fokozatkijelzőjét is. A Gladiussal nem volt jó rutinozni, kis fordulaton rángat, és épp hogy 20 centivel a bólyák mellett kellett elmenni, mert nem fordult jobban a kormánya.
Azért a magenta színű Gladius nem az a macsós kinézetű motor... (de tény, hogy nekem is folyt rá a nyálam annakidején )
Legelső rutinórán GS-t vezettem (tetszett), utána ültettek át a Gladiusra. Nekem ez utóbbi már túlzottan "vaddisznó" volt, bár a végére egész megszerettem azt is....
Ó, akkor már csak percek választanak el a GS-től! Kíváncsi vagyok, hogy hogy fog majd tetszeni neked a motor, én nagyon szerelmes vagyok az enyémbe.

(én most csinálom a B-s jogsit. Hát, ahogy elnézem, lehet, hogy hamarabb lesz nyugdíjas bérletem, mint jogosítványom... Az oktató szerint túl plasztikusan értelmezem a KRESZ-t... )
Én meg csak két hete vagyok GS-tulaj, a korlátlan A-s upgraddel most hétfőn végeztem sikerrel, jelenleg meg a jogsimat várom. Szóval az "új vassal" még egy métert nem mentem (leszámítva a vásárláskori próbakört).
( még 3-4 éve lógtam itt, és miután kiutáltak a babafórumról, visszatértem Azt kell tudni rólam, hogy ha én egyszer kitolom a motort a garázsból, akkor biztos, hogy eső lesz... )
Nagy lájk neked, így ismeretlenül is!
Dehogy mondtam le, érjék be a kölykök azzal, hogy az alvásról, a nyugodt reggeli kávézásról meg az esti olvasgatásról lemondtam...
Anyám, ennyire megy az idő?
Örülök, hogy jól vagytok és a motorozásról sem mondtál le.
Szeptembertől ovis. De ha már így belejöttünk az Emberrel, gyártottunk még egyet, ő 3 hónapos.

A GS is köszöni, jól van, júliustól újra hadra fogtam, két etetés között meg szoktam szökni itthonról...
Mizu a kicsivel? - bár már nem is olyan kicsi.
Lehet terrorizálni csóri nyugodt nyaraló óóóósztrákokat.
Felfelé a dupla savon bitang a ritmus!
Eddig akkor 5-en leszünk, lovi81-gyel együtt.
Azt nem ismerem.De Obertauern fele egész baba.
Miskolc és Kassa között nem is.
Nekem a 3.-as út is zergebaszó.
Van ott arrafelé annyi, hogy ha te tudnád, szívrohamot kapnál!
Lesz benne az is, de útminőséggel nem lesz különösebb gond!
(zárójelben: Zolinak Cered is zergebaszó... )
Az kizárt dolog, mert én azt nem tudom...
Esztergom a legideálisabb, a többi kellemetlenebb a fizetős utak kerülgetése miatt.
Sziasztok.
A blokkon a karbik alatt látszik h fénylik a már felszaradt benzin(kis mennyiség). A csap ON állásban volt,és állt a motor 3 hétig. Ez utal bármi hibára is? Mert ugye ha a tuszelep ES a benzincsap is rossz lenne akkor az egész tanknyi benzin elfolyt volna.
Nem régóta van még a motor és mintha kicsit sokat evett volna. Lehet szar a benzincsap a tuszelep meg picit kopott és egy kevesket elenged? (mondjuk egy 2007es 30e km és motornak csak nem kéne)