...ez nem traktor vagy valami nehéz gép.....szóval ne úgy próbálkozz a váltással mintha lovat basznál....
...finoman kell bánni vele mint egy nővel...
..jaaaahh
Na jó akkor első lépés ,hogy nővel....aztán jöhet a GS váltója..
A tanuló GS-en egyest akkor bírtál álló helyzetben kapcsolni, ha a lábaddal előre lökted magadat egy kicsit, kettesből az ürest megtalálni meg kb. minden harmadik próbálkozásra sikerült.
Hyosunggal még nem mentem, de most, hogy "kedvet csináltál" hozzá, már nem is akarok!
Hál` Istennek ez fekete volt.
A GS jobb volt a bólyák között, fordulékonyabb sokkal, viszont reménytelenül pocsék a váltója (mondjuk a kis Hondám után minden váltó pocsék , de remélem hogy csak a tanulómotor volt ilyen). A vadiúj Gladius váltója szinte hondásan precíz, meg imádtam a műszerfalba épített fokozatkijelzőjét is. A Gladiussal nem volt jó rutinozni, kis fordulaton rángat, és épp hogy 20 centivel a bólyák mellett kellett elmenni, mert nem fordult jobban a kormánya.
Legelső rutinórán GS-t vezettem (tetszett), utána ültettek át a Gladiusra. Nekem ez utóbbi már túlzottan "vaddisznó" volt, bár a végére egész megszerettem azt is....
Ó, akkor már csak percek választanak el a GS-től! Kíváncsi vagyok, hogy hogy fog majd tetszeni neked a motor, én nagyon szerelmes vagyok az enyémbe.
(én most csinálom a B-s jogsit. Hát, ahogy elnézem, lehet, hogy hamarabb lesz nyugdíjas bérletem, mint jogosítványom... Az oktató szerint túl plasztikusan értelmezem a KRESZ-t... )
Én meg csak két hete vagyok GS-tulaj, a korlátlan A-s upgraddel most hétfőn végeztem sikerrel, jelenleg meg a jogsimat várom. Szóval az "új vassal" még egy métert nem mentem (leszámítva a vásárláskori próbakört).
( még 3-4 éve lógtam itt, és miután kiutáltak a babafórumról, visszatértem Azt kell tudni rólam, hogy ha én egyszer kitolom a motort a garázsból, akkor biztos, hogy eső lesz... )
Van ott arrafelé annyi, hogy ha te tudnád, szívrohamot kapnál!
Lesz benne az is, de útminőséggel nem lesz különösebb gond!
(zárójelben: Zolinak Cered is zergebaszó... )
Sziasztok.
A blokkon a karbik alatt látszik h fénylik a már felszaradt benzin(kis mennyiség). A csap ON állásban volt,és állt a motor 3 hétig. Ez utal bármi hibára is? Mert ugye ha a tuszelep ES a benzincsap is rossz lenne akkor az egész tanknyi benzin elfolyt volna.
Nem régóta van még a motor és mintha kicsit sokat evett volna. Lehet szar a benzincsap a tuszelep meg picit kopott és egy kevesket elenged? (mondjuk egy 2007es 30e km és motornak csak nem kéne)
...egy Na deeee :)