Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én 10w-t tettem bele,tökéletesen működik vele.
Sziasztok. A villákba mehet 20W-s olaj? Vagy elég a 15W?
Kinek mi a tapasztalata?
Előre is köszi
Sziasztok! Érdeklődnék! Bocsi hogy itt "öszvérkedem",nekem is GS 500 van,de 1981-es,sornégyes! Tudom hogy 1989-től a SUZUKI GS 500E soros kéthengeresként ismert! De nekem mégis az lenne a kérdésem,hogy van e itt esetleg valaki akinek még az ős sornégyes GS 500E van!? Köszi!
Csak azért rakom ide mert hátha valakinek szüksége lenne rá.
Eladó !
Új állapotú Led-es hátsó lámpa.
http://www.jofogas.hu/csongrad/Ledes_motorkerekpar_hatso_lampa___Csere_erdekel_bovebben_lent___27614756.htm?ma=1
Ár: 10.000Ft
Csak azért rakom ide mert hátha valakinek szüksége lenne rá.
Eladó !
Új első féknyereg felújító készlet.
Ár: 10.000Ft
Az adatlapodon van rosszul a mail címed.
Azért nem ment el a mail
laszlo pont molnar pont lm kukac gmail.com
Pedig az adatlapodon levő címre küldtem az e-mail-t.
Le tudnád ide írni az e-mail címed?
Biztos ami biztos :D
Hátőőő... :) Nem igazán jön össze. Az értesítőt egyből megkapom, hogy válasz érkezett. A mail cím az adatlapomon jó, szóval a hiba valahol a képernyőd előtt keresendő. :)
Ment újra
Szia!

Nem kaptam semmit, légyszi próbáld meg még egyszer.

Kösz.
Ment a mail.
Várom válaszod.
Nekem is továbbra is kedvencem az 500-as kategória. Abból is a Honda CB500F a vágyott motor, a Gladiusra is simán elcserélném.
Találtam egy jó német tesztet, ami rávilágít a sokoldalúságára és a különlegesen rugalmas erőforrásra. Fordítóval vagy anélkül - érdemes elolvasni.

http://www.motorradonline.de/e...

Nekem 5 éven belül biztos lesz egy ilyenem, ha majd lejjebb megy az ára.
bocs, ha egyik 2 másik 3, akkor ne maradjon úgy. Legyen kettő :)
viszont ahogy látom 115ös fúvóka kéne bele, és 105 milis rugó. Szerintem ezeket párezerért beszerzik neked pl a motorrad-nál, aztán lesz egy teljesen fojtatlan motorod, ami pont ugyanolyan lesz mint a gyári
(és akkor már a 3dik rovátkára is rakhatod a tűket)
szia, ezek szerint minden fojtás benne volt amit küldtem a linken. Ott egyébként az utolsó oszlopban ott van, hogy a keverékállító csavar 2 teljes kicsavarásra kell állítani. De ez megegyezik a fojtott és nem fojtott verzióban, úgyhogy szerintem az a tuti, ha az úgy marad.
Az 524 és az 525 is ász, se kavics, se kátyú. Egyedül az 529 közepe körül van egy kis rész (kb. 100m) ahol szlalomozni kell.

Perik: Thx, ToMMoT!

A dobnak a hangja is jó, még killerrel is, de a méret motivált, nem a muzsika. Utóbbi csak hab a tortán.
Nekem meg valasz.
Mivel nem lehetett olcso igy lefogadom hogy a hang is jo.
De. Mit tudhatom en.
Kérdés volt, nem kijelentés.
Keprol?
Naná.
Nem én!
Viszont szerintem azt a dobot még nem láttam élőben.
Jó hangja van?
Ne kezd.......
Baszki, a kis Banditot észre sem vettem!
Igeeeen ismerős, ez a te motorod.

Most nézem, csináltattál rá ülést, Somotos v. Tomot?

Nem rajongok a fekete színért, de ez a gép határozottan szép.
Hi Samy,

A 400k már nekem jelenleg meghaladja a szisszenési küszöböt, de sok sikert az autó projekthez! Remélem nem kell érte beáldozni majd a mocit!