Közben szét kaptam a gépet,és elég goromba dolgokat találtam a karburátorban.Azt leszámítva hogy folytott motorrol van szó,még gányul is volt össze rakva...
A tolattyún a lukakat beragasztottam.
135-ös fufókák vannak benne,a tűk fentről a második rovátkára vannak állítva.
Már az első pár méteren meglepődtem tőle. :) Nem tépiki a kezem gyorsulásnál,de már majdnem tetszik.
Ma még állítok egy szinkront megint,és rakok bele egy új légszürőt,aztán kipróbállom utassal is.
Az alapjárati levegő csavarról van valami infótok.Az eggyik 3 fordulatat volt kitekerve,a másik meg kettőt.Ez így biztos nem jó...
Sajnos 350-360k nál nem tudok rá többet, mert még át is kell íratni, plusz a motoros gúnya sem teljes. Azért köszi, ha esetleg ezzel ki tudsz egyezni, küldj fotót, ha nem, azért köszi, hogy gondoltál rám.
Szerintem valami van azzal a géppel. Tény, nem egy erőgép a GS, de a 140-et lazán kell hoznia. Még a fojtott verziónak is!
A fojtott azért jelent meg a piacon, mert a németek kitalálták a most már nálunk is bevezetett A kategória feldarabolását. Előtte nem volt a 25 kW-os. Kérdés: 20 éve volt-e egyáltalán fojtott verzsön?
Néha ráülök a mama gépére: gyanús, hogy jobban gyorsul, mint a DL-em - ami szintén nem izommotor. Fogyasztása utoljára valami 3,35 vagy valami ilyesmi lett, pedig én mentem elől.
Nekem van egy 2001 évjáratú 32 kw-os megyén belül.
Igazándiból nem árulom de autó projekt végett lehet meg kell válnom tőle. A kérdés az hogy milyen árban keresed a megfelelőt.
Üdv Laci
Régebben a motologon olvastam egy általad írt leírást a bivakolásról. Véletlenül nincs meg a gépeden? Megyünk a Balkánra, jól jönne az infó. (Szerbia, Bosznia, Montenegró, Horvátország)
eszerint:
más a fúvókaméret (Düse)
van egy 4mm-es furat a gáztolattyún
rövidebb a rugó
és van egy alátét a membránrugó felett.
illetve másik rovátkában van tű (nem jut eszembe mi a neve :) )
alátéteket könnyedén ki lehet szedni, és másik rovátkába is könnyen át lehet tenni, viszont hosszabb rugót, és másik fúvókát mindenképp kell venni gondolom.
Ha úgyis szűk a büdzsé meg helyhez is vagy kötve a vétel tekintetében akkor lehet hogy érdemes lenne megnézned ezt a GS 450S-t is. A GS 500 elődje, van amiben jobb van amiben rosszabb, de ugyan olyan megbízható. Nekem is ilyen volt az első motorom, nagyon szerettem.
Valóban sajnos a mozgásterem mind pénzben mind térben limitált. Olyan vagyok mint egy béndzsa Hobbit, nem nagyon tudom elhagyni a megyét, mert más közlekedési eszközöm nincs mint a MÁV és a Volán. Az éves szabadságom rámegy, ha szabad napot veszek ki a távolabbi helyekre. Fel is hívtam a számomra optimális lehetőségeket, de azok meg többnyire elkeltek (itt jegyzem meg, hogy azért még fenn van a neten egyik-másik). Lehet lejjebb adom a lóerő igényt, és megelégszem a kisebb GS verzióval, elsőre az is jó kompromisszumnak tűnik. Ötlet
Hát nemtom hol böngésztél, mert a hasznaltauto.hu 500e-ből 35 db, 500f-ből meg 17 db van fent. Ebből azért már lehet meríteni, bár kérdés mennyi pénzt szánsz rá és milyen évjáratban gondolkodsz?
Első motor vásárlás előtt vagyok és keresek egy megbízható modellt. Javasolták nekem a GS500-at böngésztem is az ismert hirdető oldalalakon, de elég kevés sikerrel. Tudtok olyan oldalt, ahol érdemes lehet még megnézni, vagy van vkinek Budapesten, Pest megyében eladásra szánt? 34 kW-os verzió érdekelne első sorban, lehetőleg magyar papíros.
A motor pöcc indul, szépen jár, nem hallani semmi rendelleneset, viszi simán a 160-170-et, de lassú sebességnél 40-50 környékén néha gondol egyet és fulladozik vagy le is áll ,de utána meg simán indul. Annyi hogy az előző tulaj azt mondta, hogy a gs 500 adagolóját tetette rá erre a gs 500E re ,hogy jobban menjen és beállítottak mindent hozzá. van valakinek tipje mitől van ez a fulladozás -leállás?
Szinte sehol, max. ebay vagy bemész szervizbe és becseréled olyanra, ami neked kell, ha hajlandóak rá. Már többször volt téma, h 1xrűen nem is értjük, miért nem árulnak itthon ilyet, mikor más gépek szinte bárhol kapsz.
Milyen volt az 524-es? Tavaly már aggasztóan kátyús volt. Javítottak rajta valamit?