igazából az a gondom, hogy furcsa volt hogy Tata felől az egyesen Pest felé kicsi emelkedőn 6-osban 130-nál nem ment többet. Az ilyenek miatt lenne jó, főleg ha csak tömni kell. Szedtem már szét karbit, ráadásul az sor4-es volt, szóval szerintem menni fog
Itt a leírásban szerepel egy szivatósabb verzió.
Ott a csavarokat is szívás szétkapni.
Bár ha megy 160-at nem folyik,húz tehát normál kondícióbn van én hozzá nem nyúlnék.
Karburátoron ha nem pro valaki csak rontani tud.
hát egy luk betömése sokkal olcsóbb mint egy teljesen jó karbit csak azért nem használni mert van egy luk a tolattyún. Ha csak ennyi a fojtás, a többi ok, akkor mindenképp megcsinálom, egyébként meg annyira nem izgat, hogy pénzt költsek rá.
Ha a fúvóka is cserélve lett, akkor szerintem más nincs. Légszűrőt ellenőrizd, hogy nincs e benne egy cső, legalább a feléig.
Lehet a végén majd be kell állítani az optimális üzemanyag keveréket.
köszi a válaszokat, igen én is erre tippeltem, szóval ha ezeket a lyukakat megszüntetem akkor elvileg a fojtást is? Úgy emlékszem a tulaj azt mondta, a szívó oldalon biztos nincs fojtás (lehet volt, de kivették), illetve talán a fúvókát is cserélték. Viszont szerintema gáztolattyún nem változtattak, és ugye az elég fontos. Megnézem, elég sokmindent olvastam enneka befoltozásáról, esetleg akinek van tapasztalata még, mondja el nyugodtan, mindenesetre köszönöma válaszokat tőletek!
Gondolom a tieden ilyen 4 mm-es lyukak vannak, ezért visszaszellözik a membrán alatti térben , így nem jön létre akkora nyomáskülönbség, hogy megemelje teljesen a tolattyút, gyakorlatilag majdnem olyan minta lyukas lenne a membrán. Vagy valami ilyesmi...
Akkor biztosan benne van a fojtás. Az enyém K5-ös, és papírok szerint 25 kW, de megy 190 felett is óra szerint. Tehát 2004-es után is megoldható a visszaalakítás. Sajnos nem tudom hogyan oldották meg, mert én már így vettem.
Annyit tudok hogy a tolattyún lévő furaton túl még kisebb fúvókával, légszűrőben lévő plusz csővel (kevesebb levegőt kap), és a kipufogóban eszközölt módosításokkal is (ebben már nem vagyok teljesen biztos, de mintha írta volna valaki) előidézték a fojtást.
Érdemes mentesíteni szerintem, bármennyire is körülményes.
Meg hogy régebben hova helyezték el a fojtásokat. Ezek javarészt a szívócsonkban (szükitö), és a vákuummembrán kupakjában vannak (egy távtartó, hogy ne tudjon tolattyú teljesen felmenni.) Ahogy nézem a 2004 töl a 34 és 48 lovasnál más a föfuvóka, és tolattyún a furatméret...
múlt héten vettünk barátnőmnek 2006-os GS500F-et, 25 kw van a forgalmiban, aszonták hogy 35kw-os, de szerintem 25 :) Mindegy, legalább biztonságosabban érzem magam emiatt :) De azért érdekelne, most elég sok mindent olvastam a fojtás kivételéról, és sajna olyanokat hogy csak a 2004 előttieknél lehetséges. Azért gondolom hogy 25, mert pont azt tapasztaltam, hogy egyenes úton 160-nal megy max (óra szerint), és 7-8 ezer fölé már nem tud menni a fordulat. Itt épp azt olvastam, hogy a 2004 utániaknál, már a gáztolattyú betömés nem elég, mert sokkal több alkatrészt kéne cserélni a karbiban. Mik a vélemények, tapasztalatok erről? Érdekel egyébként hogy milyen belülről a karbi, szóval én szétszedném és megnézném. Ha esetleg valami miatt ki van fúrva a gáztolattyú, akkor annak betömése elég lenne valamire? Vagy ezeknél már teljesen máshogy oldják meg, és nem a gáztolattyút furkálják?
Nekem ugyanilyen van fönn a GSXF-en. Nagyon masszív, és szerencsére nem a deknikhez van csavarva.
De az E-sre nem gombát szoktak. Óccóé ráhajtogatsz egy csövet és csá. A ruhásra (F) ez nehezebb, na azokra megy a gomba, ráadásul meg kell fúrni az idomot is hozzá.
Amúgy 8:48-kor Alsónémediben landolt a főszereplője eme szappanoperának.