Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Lágymányosi-nál 8.00-kor.
Gyertek csak:-)

És hol csattantok? csak hogy képbe legyek
Old Piet!

Ismét a régi slágert fújod?

Valakinek NEM AZ A MOTORZÁS hogy eltünteti a majrécsikot, hanem mondjuk kimegy a Diadalívhez.....
Én ez vagyok....vagyis nekem nem az számít hogy mekkorát döntöttem és milyen fasza csávó vagyok - hanem hogy mondjuk cuccokkal, 2 személlyel a motorra ülve kiérjek Párizsba......emberi időbe ami ugye nem jön létre 90-el.
(Arról nem is beszélve hogy nem a turamotoros vezetik a halálozási statisztikát)

Ez ugyan olyan, mint mikor lecsatlakoztál 2004. szept. 13-án a túrától HASALVA - 70-el mentél el:-)
Mi meg szétröhögtük az agyunkat:-) Hisz még 150-nél se hasalok a mocón:-)majd hirtelen váltottál.....
Azt ne mond nekem hogy a fél éves, pár 1000km-es GS-eden eltünt a majrécsik......és ugye Én nem TunderCat-ot akarok venni:-)

ÉN tudod még mindig TÚRAMOTOROS lennék, akinek az az élvezet hogy olyan helyen jár ahol még nem.
De ugye az Én régi nótám: Aki döntöget annak általában nem jön évente össze 10-20-30.000km:-)


PL ott a NAGY dög vasad..... kiváncsi leszek mikor szánod el magad arra hogy elgyere velem egy kicsit nagyobb útra, hisz eddig erre nem volt példa.
Vagy csak nem bírod a napi nagy távot? Persze lehet hogy letudsz nyomni vele 1000km-ert csak nem az Én túráimon:-) ahol szerintem 3-4-500km múlva szenvednél.

Erre Te általában a családra hivatkozol ami ugye LÁMASÁG..... másnak is van munkája családja - mégis jár túrázni.......


Szóval?
ez a szokásos döglött vita.......
Neked az a motoros akinek nincs majrécsikja - nekem meg az a motoros aki naponta letud nyomni párszáz km-ert.....
De hogy megnyugtassalak:-) MÉg engem is kiröhögnek az IGAZI TURAMOTORosok akik napi 1000-1500km-ereket nyomnak le.....csak ugye nem egy GS500-al

Na Én is ezért akarok váltani.......
Nem a Tempó miatt - hisz attól még hogy a motor bír 200-at attól még nem fogok annyval menni....
De pl. lazában tudok a témához állni ha a seggem alatt ott a LE:-)


PL. A Diadalív, Eiffel-torony meg lesz nézve.......de az tuti hogy erre a túrára egyedül vagy max 2-3 motorral mennék csak......
Nem szállok el magamtól, de lehet hogy csak a nevét nem tudod - mivel ez Hontól kb 1km-re van:-)


A képek innen vannak.....GPS koordinátákkal

http://www.geocaching.hu/cache...
Sziasztok!

Beszállnánk mi is a túrába.
Ez igy önbagában igaz , de ha ha csak néha döntögetsz kanyargós uton akkor is meglátszik meddig kopott. Én most cseréltem az első gumit a régin középen jó ha 0,2 mm volt,a szélén meg a maximum .Kanyarban szinte küszködni kelett vele olyan szögletzes volt . Az uj gumi szinte bedöl a kanyarban.
Ez nem igaz, itt a Pesti forgalomban sohasem tűnik el a majrécsík! A lámpától lámpáig gyorsítás csak a guma közepét eszi, és hiába megyek utána hegyezni, lábtartótól lábtartóig, az már nem hozza helyre.
Blue mennyit kéne most még visszafizetni?
Öszintén szolva mikor megvetted is elveszett a GS alattad
Barátom és motoros nagyokos mindig azt mondja, hogy csak akkor szabadott volna eladnom a GS-t ha már nincs majrécsik- najó ez csak egy jel, hogy tuttin uralod a motort.
Egyébként reszkessetek, mert már a munkahelyemen is van net. Isten szeme mindent lát!
Főni!
Mielőtt elszállsz magadtól , közlöm, hogy ez a templom a honti, nem a Tsitári kápolna!
Na a holnapi menetrend VÉGLEGES VERZIÓJA

(Ez van az AKMT fórumba is - így csak átmásolom)


No akkor a HKG itiner....végleges (max elalszok és valaki hazahozz:-)

1., Talipontok, indulási idők:
- 6:00 MOL északi porta előtti körforgalom
- 6:40 Százhalombatta, Tescó Benzinkút
- 7:30 Érd, Tescó benzinkút
- 8:00 Pest, Lágymányosi híd utáni OMW kút (valami autószalon van ott - Peugeot?)
- 9:00 Dunakeszi, 2A Shell kút



Feldöcögés a 2A-2-esen a Tsitári kápolna/forráshoz, majd séta a barlanghoz.
Aki akar be is mehet....

Ezt követően ha van ott hely szalonnázni, akkor kaja....ha nincs akkor megyünk tovább.....

Parassapusztánál irány a 12-es, majd a Dunaparti látkép után Ipolydamásd - Márianosztra - Kóspallag útvonalon felmászunk a hegycsúcsra - ahol megálltunk csoportképre....
Ott úgy emlékszem hogy volt szalonázóhely....
Ha pedig nincs akkor Királyrét.....

Ezügyben majd konzultálok veled Nano a helyszínen, mert Te ismered ezt a terepet - én meg nem, hisz 1x voltam arra veled (Szalonna-túra 1-en)

Eszünk - iszunk.....azt visszatérés a 12-esre....2-es...és Go haza....részemről legabbáis.



Nézegettem a komp lehetőségét is
De sporolás van:-)
Kb 1000ft a viteldij - szóval gazdaságosabb ha inkább bemegyek Pesre....meg addig is együtt vagyunk:-)
A téma egyszerű.....
"kinőttem"?

részben....még annyira nem hiszen van majrécsikom rendesen - ellenben sok szempontból cserélni kellene (pl pénzügyileg) hisz amikor Én vettem még brutál kamatok voltak a mostaniakkal szemben.

No meg ugye a saját szintemen már nem tud újat mutatni:-)


a sor végén pedig az áll, hogy amikor megvettem már tudtam hogy félidő után cserélni szeretnék....és ugye a félidő most volt júniusban.
Persze a többi már a vevőn múlik, hiszen amig nem veszik meg ez marad - és persze nem úgy mint a nagytöbbségnél......szóval megyek, használom, pofásitom tovább.....

És ha neadj isten az ölembe hullana kb.700.000ft akkor el se adnám, hanem megtartanám és úgy vennék egy másikat
Úgy néz ki, hogy nem tudok veletek tartani.

Ha mégis változik valami, akkor csörgök Bluenak, vagy Erik komának.


FullGas

Nem tudom mit gondoljak. Nyilván nem egy szerencsés eset. Nem voltam boldog.
Viszont akkor lettem volna nagyon nagyon mérges ha felszámolják. Mármint az eredeti szervízben kifizetették volna a tömítést. De nem így volt. Szóval nem elfelejtették, nem átvertek, csak úgy gondolták jó lesz az még.

Nekem mindezek után továbbra is korrekt arcoknak tűnnek, pont a nem lehúzás miatt. Csak mostantól kis fentartással... :)
Ez melyik műhelyben történt?
Sziasztok!

Különbözeti: Én most iratkoztam be tanfolyamra 27k-ért. Erre jön még a vizsgadíj + a jogosítvány gondolom. Tavaly még Decemberben is vizsgáztattak, szóval időjárás függő meddig vannak tanfolyamok.

Még idén szeretném lecserélni a remek GS-t ( ) egy SV650s-re
Nekem most 25 ezer km van benne és volt egy apró csúszásom, ami kicsit leradírozta az oldalidomot. Ezzel együtt kb 800-ért számítanák be az új gépbe.

Más
Tegnap remek napom volt. Megcsináltattam a 24 ezres szervízt láncszett cserével. Összesen 57k volt. Aminek örültem. Nem örültem viszont annak, hogy miután elhoztam és megálltam tankolni észrevettem, hogy folyik az olaj. Mondjuk nem volt nehéz észrevenni, mert nem csak csöpögött.... Visszavittem. Kiderült, hogy szelepállítás után nem cseréltek szelepfedél tömítést és az adta meg magát. Kicsit belegondoltam, hogy mi lett volna, ha nem kell tankolnom és egyből megyek fel a pályára, majd 140-nél besül a motor.... de nem így lett. szeretnek odafent
nem, ennyire jó nem vagyok...


jóccakát. ettől kidőltem.

azt ne mond h ezt te találtad ki?


Kíváncsian várom a többiek névadós ötleteit is!
Amugy miért LáGYMÁNYOSI?

Én úgy tudom, hogy két japán karatemester, Lee és Nyosihid egyszer elzarándokolt Tibetbe. Egy hideg reggelen, amikor élelemért kutattak, találtak 2 griffmadártojást és ezt tették fel főni. Jó 10 perc elteltével Lee megkérdezte:
- Lágy má" Nyosihid?
Reggelt!

Most nézzétek meg, hogy mi volt tegnap az utolsó hozzászólásom. Most nézzetek ki az ablakon. Most köszönjétek meg.

Erik & Blue! Még mindig nem kaptam meg a fizut. Ha nem lesz valahonnan sűrgőssen bevételem, akkor nem tudok menni. Ha úgy alakul, hogy mégis összejön akkor mobilon értekezünk, hogy ki merre mikor.
Lehet, hogy valamit nem jól csináltam, de érdekes módon nekem még rajta van a festék!
Persze lehet, hogy azon múlik. Az enyém ez a hipp-hppp száradó akryl matt fekete 650fokig hőálló cucc. Nem bugyoghatott beindítás után, mert már száraz volt. A melegítés sztem csak segített tapadni.
És még azt sem mondhatod, hogy nem mentem vízben azóta vele!