Tapsifüles hol bújkál? A vitanap óta nem láttam hsz-t tőle. Vagy csak nem figyeltem eléggé?
Teddy! Jobbulást a papának!
Wetschesch! Én mentem párszáz kilóméter csutkakormányos GS-el és nem különösebben tartom kényelmetlenebbnek, mint a teljes kormányt. Én 185cm vagyok és sajnos nem vagyok ilyen szempontból elájulva a GS-től. Nagyon messze van a kormány az üléstől és ezért egy PICIT fekvős a gép. Nekem hosszútávon mindig elzsibbad a kézfejem, ha nem figyelek rá oda. Persze nem egy rizsrakéta, de azért lehetne egy 5-7 centivel hátrébb az a kormány. (vagy előrrébb az ülés). Magányvélemény.
Hali!
A fennt lévő képeimen nem igazán látszik, de az enyémen vmi "túrásabb" kormány van. Én már így vettem a mocit, de a telóállítási lehetőségem továbbra is megvan.
Nem kell feltétlen cserélni a felső kormánykiflit.
1. Veszel egy pár kormánytartórt, pl. RMC -be kb. 7500 HUF. Kép mellékelve.
2. Leszereled a csutka tartókat, két-két csavar tartja őket, és természetesen minden egyéb kütyüt a kormányról.
3. Veszel egy túrakormányt, pl. nagyvas -nál kb. 10000 HUF. (Van aki megelégszik az ETZ kormánnyal is, ez kb. 3000 HUF. , viszont ez lehet hogy nincs olyan erős. Habár szerintem használható.)
4. Fékcső. Na ez a legnagyobb probléma. Vagy veszel egy gyárit, (biztos nem olcsó) vagy pl. én akkor már vennék egy fém fékcsövet pl. a nagyvas -nál 15000 HUF körül van. (Persze olyan évjáratú GS -é kell, amin gyárilag túrakormány van) Vagy keresel egy helyet, ahol gyártanak méretre fékcsövet.
5. Bowdenek. Csináltatsz méretre bowden. pl.: www.bowdendoctor.hu. Nem tudom most mennyibe kerül náluk, de pár éve olyan 3000-4000 HUF volt egy kuplung bowden. A gáz és a szivató bowdent is csináltathatod, ezek még olcsóbbak lesznek. A minőség pedig simán van olyan mint a gyári. Habár a gáz és a szívató bowdent MTB fékbowdenből is meg lehet csinálni, tök jól lehet forrasztani öket, és max 1000 HUF egy bowden, és akkor ez már nagyon jó minőségű.
6. Átszerelsz, felszerelsz mindent, És a végösszeg, ha mindent veszel, és fémfékcsövet használsz sem lesz 50000 HUF. Viszont, ha spórosz és ETZ kormányt használsz, sima gumifékcsövet veszel, és a gáz és szívató bowdent MTB bowdenből csinálod akkor csak 30000 HUF körül van.
Ja, a túrakormányosítás miatt az első telók szabályzását elveszted, mert az állító csavarokat teljesen be kell csavarni, ugyanis nem férnek el a kormányrúdtól.
Nagyapám kórházban. Agyvérzés... eltűnök pár napra. A szombat erősen kérdőjelessé vált ezáltal. Majd zörgök Blue-ra, hogy merre tekeregetek...
Timinek:
Hány évesen kezdett érdekelni a motor/motorozás?
13
Hány évesen ültél először motorra?
14
Hány évesen vettél motort?
14
Minek a befolyására vettél motort?(milyen érzések befolyásoltak)
Babetta volt a lelkem. Motornak alig nevezhető. Vadonat új volt, és a szüretelős pénzem erre tudtam a legjobban elkölteni. A befolyás pedig: "nehogy már nekem ne legyen". A barátaimmal bandáztunk.
Milyen munkakörben dolgozol?
Középvezető (kereskedő-agrár szektor)
Ha nő vagy, érzed-e az egyenrangúságot motorozás közben?
Szerintem férfi vagyok. Én felnézek rájuk és kalapot emelek. (Szeretem a "dögös" csajszikat )
No, szifon válltáska Népek! Szombaton beszélünk...
Kedves Timi!
Én tulképpen Marketing szakon végeztem, tehát marketing manager vagyok
A kérdéseid nem valami célirányosak, bár az is egy módszer hogy az alanyt ugy kell kérdezni, hogy ne legyen tudatában a valós szándéknak
A marketing alapja hogy felismerjük a leendő vevők igényeit, szükségleteit és a marketing eszközökkel rájuk hassunk hogy akarja a termékünket. Hány könyvet olvastam már ezekről te jó ég
Gs500-ra egy átalakitó küzyü 119 euró.......
Gondolom ez csak az átalakitó, tehát ehhez kel még egy kormány is......az 40 euró......
Valamint mindent bowdent cserélni kell, hiszen azok rövidebbek a túrakormányos verziónál....azok kb 15-15 euró (kuplung, gáz, szivató)
stb......
Szóval sacc kb 200-300 euróból lehetene megcsinálni......
erre ugye rájön az idehazai kis haszon...... tehát tényleg 100.000 környékén járunk
Vazze katasztrófálisat mentem:-)
Tiszta sár lett végre a gép:-)
Viszont egy dolog hamar fel is tünt......az olaj...........na ilyen időre már nem jó a 20w50-es.......hülye hangja lett a vasnak
És a tapadás se az igazi........de ugye nem is csoda hisz specc nálunk most a tegnap előtti 33 fok helyet csak 16,2 van jelenleg
Ja ja ....nézesd át, vagy nézd át......nem egy ördögi feladat még esSO is megtudja csinálni
A csutka/túrakormány a hetekben volt téma - és van rá megoldás csak közel 100 ropi.......
Ezért nem igazán szokták átalakitani...........
A LOUISBAN is lehet ilyen kütyüket venni.....
Öcsém.....HASZNÁLATBAN LÉVŐ MOTOR......tudod igy néz ki egy moci ha használják és nema garázs mélyén porosodik:-)
De ugye ezt nem érti meg az aki esőben otthon csücsül:-)))))
Amugy egy motor inkább kivülről legyen leharcolt, mint belülről- szerintem legalábbis, hiszen kivülről kell egy fényezés és viszlát.....(ez pedig ugye télen meglesz - szóval szebb lesz mint a tiéd öcsém:-)
Én a nagykőrösi úton lévő motorradot ajánlom. Nekem bejött. Korrektek, jól dolgoznak és amire más máshol 30.000-et írt azt nekem 20.000-rt megcsinálták. És nagyon ért a vashoz. Egy vizit szerintem semmibe nem kerül vidd el hozzá és beszélgess el vele. Tóth Lászlót keresd, ő a műhelyfőnök. Ha más nem, legalább a hangját meghalgatja. Ésaztánmajdjólmegassszongyaneked.
Az hogy mit kell csinálni rajta, majd előjön szép lassan , nem kell siettetni meg megelőzni. Persze egy kicsit át kell nézni, mert csudák tudnak kiderülni az már biztos (pl eredeti fékfolyadék, gyertyák, soha nem volt kenve ittse ott se,akku száraz stb)
Ugy tudom hogy a csutkakormányt csak a felső kiflivel együtt tudod cserélni mert a csőkormányé másmilyen.
Tapsifüles hol bújkál? A vitanap óta nem láttam hsz-t tőle. Vagy csak nem figyeltem eléggé?
Teddy! Jobbulást a papának!
Wetschesch! Én mentem párszáz kilóméter csutkakormányos GS-el és nem különösebben tartom kényelmetlenebbnek, mint a teljes kormányt. Én 185cm vagyok és sajnos nem vagyok ilyen szempontból elájulva a GS-től. Nagyon messze van a kormány az üléstől és ezért egy PICIT fekvős a gép. Nekem hosszútávon mindig elzsibbad a kézfejem, ha nem figyelek rá oda. Persze nem egy rizsrakéta, de azért lehetne egy 5-7 centivel hátrébb az a kormány. (vagy előrrébb az ülés). Magányvélemény.
A fennt lévő képeimen nem igazán látszik, de az enyémen vmi "túrásabb" kormány van. Én már így vettem a mocit, de a telóállítási lehetőségem továbbra is megvan.
Köszönöm a hozzászólásokat és segítségeket mindenkinek!
Ez tényleg egy überkirály társulat! Én gratulálok NEKTEK!
Üdv:
PJ
Grat a mocihoz!
Kormány:
Nem kell feltétlen cserélni a felső kormánykiflit.
1. Veszel egy pár kormánytartórt, pl. RMC -be kb. 7500 HUF. Kép mellékelve.
2. Leszereled a csutka tartókat, két-két csavar tartja őket, és természetesen minden egyéb kütyüt a kormányról.
3. Veszel egy túrakormányt, pl. nagyvas -nál kb. 10000 HUF. (Van aki megelégszik az ETZ kormánnyal is, ez kb. 3000 HUF. , viszont ez lehet hogy nincs olyan erős. Habár szerintem használható.)
4. Fékcső. Na ez a legnagyobb probléma. Vagy veszel egy gyárit, (biztos nem olcsó) vagy pl. én akkor már vennék egy fém fékcsövet pl. a nagyvas -nál 15000 HUF körül van. (Persze olyan évjáratú GS -é kell, amin gyárilag túrakormány van) Vagy keresel egy helyet, ahol gyártanak méretre fékcsövet.
5. Bowdenek. Csináltatsz méretre bowden. pl.: www.bowdendoctor.hu. Nem tudom most mennyibe kerül náluk, de pár éve olyan 3000-4000 HUF volt egy kuplung bowden. A gáz és a szivató bowdent is csináltathatod, ezek még olcsóbbak lesznek. A minőség pedig simán van olyan mint a gyári. Habár a gáz és a szívató bowdent MTB fékbowdenből is meg lehet csinálni, tök jól lehet forrasztani öket, és max 1000 HUF egy bowden, és akkor ez már nagyon jó minőségű.
6. Átszerelsz, felszerelsz mindent, És a végösszeg, ha mindent veszel, és fémfékcsövet használsz sem lesz 50000 HUF. Viszont, ha spórosz és ETZ kormányt használsz, sima gumifékcsövet veszel, és a gáz és szívató bowdent MTB bowdenből csinálod akkor csak 30000 HUF körül van.
Ja, a túrakormányosítás miatt az első telók szabályzását elveszted, mert az állító csavarokat teljesen be kell csavarni, ugyanis nem férnek el a kormányrúdtól.
Jobbulást a papának!
Timinek:
Hány évesen kezdett érdekelni a motor/motorozás?
13
Hány évesen ültél először motorra?
14
Hány évesen vettél motort?
14
Minek a befolyására vettél motort?(milyen érzések befolyásoltak)
Babetta volt a lelkem. Motornak alig nevezhető. Vadonat új volt, és a szüretelős pénzem erre tudtam a legjobban elkölteni. A befolyás pedig: "nehogy már nekem ne legyen". A barátaimmal bandáztunk.
Milyen munkakörben dolgozol?
Középvezető (kereskedő-agrár szektor)
Ha nő vagy, érzed-e az egyenrangúságot motorozás közben?
Szerintem férfi vagyok. Én felnézek rájuk és kalapot emelek. (Szeretem a "dögös" csajszikat )
No, szifon válltáska Népek! Szombaton beszélünk...
Hány évesen kezdett érdekelni a motor/motorozás?
10
Hány évesen ültél először motorra?
12
Hány évesen vettél motort?
12
Minek a befolyására vettél motort?(milyen érzések befolyásoltak)
Nagyon tetszett,ki akartam próbálni,és azóta is a szerelmese vagyok
Milyen munkakörben dolgozol?
Alkalmazott (autószerelő)
Ha nő vagy, érzed-e az egyenrangúságot motorozás közben?
Férfi vagyok amúgy bírom a női motorosokat
Hány évesen kezdett érdekelni a motor/motorozás?
5
Hány évesen ültél először motorra?
5
Hány évesen vettél motort?
14
Minek a befolyására vettél motort?(milyen érzések befolyásoltak)
Saját befolyásomra
Milyen munkakörben dolgozol?
alkalmazott (média)
Ha nő vagy, érzed-e az egyenrangúságot motorozás közben?
Férfi vagyok
De akkor itt is írhatom jogy szejelmem? vagy azt csak odaát valjuk be?
Most akkor vén fószer vagy öcsém?
Amotti fórum: csak a 19-es krova kellett
Emitt: még én is megtudnám.....
Én tulképpen Marketing szakon végeztem, tehát marketing manager vagyok
A kérdéseid nem valami célirányosak, bár az is egy módszer hogy az alanyt ugy kell kérdezni, hogy ne legyen tudatában a valós szándéknak
A marketing alapja hogy felismerjük a leendő vevők igényeit, szükségleteit és a marketing eszközökkel rájuk hassunk hogy akarja a termékünket. Hány könyvet olvastam már ezekről te jó ég
Tessék...............
http://pdfkatalog1.louis
.de/pd...
Gs500-ra egy átalakitó küzyü 119 euró.......
Gondolom ez csak az átalakitó, tehát ehhez kel még egy kormány is......az 40 euró......
Valamint mindent bowdent cserélni kell, hiszen azok rövidebbek a túrakormányos verziónál....azok kb 15-15 euró (kuplung, gáz, szivató)
stb......
Szóval sacc kb 200-300 euróból lehetene megcsinálni......
erre ugye rájön az idehazai kis haszon...... tehát tényleg 100.000 környékén járunk
Vazze katasztrófálisat mentem:-)
Tiszta sár lett végre a gép:-)
Viszont egy dolog hamar fel is tünt......az olaj...........na ilyen időre már nem jó a 20w50-es.......hülye hangja lett a vasnak
És a tapadás se az igazi........de ugye nem is csoda hisz specc nálunk most a tegnap előtti 33 fok helyet csak 16,2 van jelenleg
Ja ja ....nézesd át, vagy nézd át......nem egy ördögi feladat még esSO is megtudja csinálni
A csutka/túrakormány a hetekben volt téma - és van rá megoldás csak közel 100 ropi.......
Ezért nem igazán szokták átalakitani...........
A LOUISBAN is lehet ilyen kütyüket venni.....
Öcsém.....HASZNÁLATBAN LÉVŐ MOTOR......tudod igy néz ki egy moci ha használják és nema garázs mélyén porosodik:-)
De ugye ezt nem érti meg az aki esőben otthon csücsül:-)))))
Amugy egy motor inkább kivülről legyen leharcolt, mint belülről- szerintem legalábbis, hiszen kivülről kell egy fényezés és viszlát.....(ez pedig ugye télen meglesz - szóval szebb lesz mint a tiéd öcsém:-)
Én a nagykőrösi úton lévő motorradot ajánlom. Nekem bejött. Korrektek, jól dolgoznak és amire más máshol 30.000-et írt azt nekem 20.000-rt megcsinálták. És nagyon ért a vashoz. Egy vizit szerintem semmibe nem kerül vidd el hozzá és beszélgess el vele. Tóth Lászlót keresd, ő a műhelyfőnök. Ha más nem, legalább a hangját meghalgatja. Ésaztánmajdjólmegassszongyaneked.
Ugy tudom hogy a csutkakormányt csak a felső kiflivel együtt tudod cserélni mert a csőkormányé másmilyen.
Az üllői szervízről van tapasztalatotok?