Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

05ös cbr-t meg a mostani gixxert (600) már próbáltam, én nem éreztem köztük nagy különbséget. R6-ból meg az új tetszene, de az meg nagyon "pályaorientált".
A régi r6osra ülj fel szvsz.Ültem rajta hát szerintem az a legtutibb a hatszázasok közül (motorkiállítás powa )full olyan mint a TZR a TZR pedig nagyon kényelmes...hát jah ahho legalább értek jah meg a cbr 600is eléggé kényelmesnek tűnik...persze csak szerintem érd be ezzel amíg más nem ír
ER6N
Jövő ősszel SV1000et akarok vagy a 600as speedek valamelyikér....
Yamaha vagy Hondaaa
jól lehúztak baszki.....a 4ezer plusz nekem is megvolt.
nekem 33-ba. plusz 4000 a jogsi kiváltás...
Nekem idén került egy 20asba, oktató gépével!
Én a külömbözetit 15 e Ftból megcsináltam igaz 2004-ben, saját gépen.
hbali!

Ha neked kényelmesebb, találkozhatunk a soroksári Tesco parkolójában 8-kor, ahol régebben is!
hogyh eladod a vasat? nagyon régóta figyellek a neten, bírtam hogy a gs-ből ennyit kihoztál..
NYUSZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


Ne morcolódjál már mert szombaton elkaplak és bedoblak egy nagy vízbe.......


Ezt azét írom mert ne mond azt hogy nem a hétfő miatt tüntél el.....
Vagy te ilyen megsértett, haragtartós emberke vagy?
Akkor valamit nem jól csináltál

ugyanis ha lefújod és beröffented, akkor kapsából megkapja a torkolatgázt ami ugye levegő mozgásának hiányából rögtön forró....

ezért kérdeztem, mert amikor Én csináltam akkor a berüfentés után kb 10 másodperccel már bugyborékolt (forrt) - és ugye ez nem jó


OK.... akkor Én azt hiszem lehőlégfúfózom és úgy fújom majd le.............



Amugy milyen csávó az a BLUE? mert sokat hallotam már róla:-)
Nos! Legelőször is áttanulmányoztam Blue karbantartási rovatában a tennivalókat! De tényleg!
Szóval leszerelés után - gondolom, ezt nem kell részletezni! - simán ledrótkeféztem a barnult régi festéket. Nagy flancot nem csináltam belőle, hogy fémtiszta, meg ilyenek! Csak úgy nagyjából - bár az enyém nem volt nagyon kakás -, majd hidegen lefújtam. A spray 650 fokig volt hőálló, és a mai napig szép még. Szóval leragasztottam a dobon a fényes részt, és mivel csak egy kevés festék maradt volna - az meg minek - rányomtam az egész flakont. A hengerekhez közelebbi részeket vastagabban, a kipu vége felé kevesebbet. Rövid száradás után, hogy szerelhető legyen,kb 10 perc, visszaraktam. Mivel a flakonra valami olyasmi volt írva, hogy melegen jobban tapad, vagy valami ilyesmi, beröffentettem. Simán alapjáraton, míg kézzel jó forrónak éreztem. Mielőtt túl főlt, leállítottam. ezt vagy 2-3× megcsináltam, és ennyi. Azóta a Te jóvoltodból már kapott vizet, de még mindig szépen tart.
Mert a Mányosi nevű ipsének mindig lágy volt!
esSO!


Amugy leirhatnád nekem hogy hogyan fújtad le a kipuff-t.......

előmelegitetted a jkönyököt vagy nem
lekezelted vagy nem------stb...........

Mert a hétvége után elkezdem a pofásitást és a felkészítést a télre....mert ugye 4 fokban már nem szárad ki semmi
Én inkább Ládom, mint hogy lágy legyen:-))))
Amugy ismét a szöveg:-) Nem mindegy? Mindeni tudja miről van szó:-))))))


Amugy miért LáGYMÁNYOSI?
Ládmányosi:
Lágymányosi:
Bali!

ne idegelj a lámaságoddal
Nem egyszerűbb azt mondani hogy ott csatlakoznál? Mert ha ez így lenne akkor azt mondom hogy a Ládmányosi Pesti oldalán lévő benzinkúton talizzunk......(ha jól emlékszem az is Shell)
Időpont?
7:20......döcögés.......7:45
Hi Bali,

Köszi leveled, mielőtt nagyobb összeget áldoznék a műtétre, mindenképpen kipróbálok egy túrakormányos verziót és az alapján döntöm majd el, hogy érdemes-e.

Üdv:
PJ
Megyek haza! Napsütést mindenkinek!
Szerintem kitsivel a Látzhíd előtt.
A Ládmányosi hídhoz mikor érsz kb?
Egész pontosan?


Én 6-kor jövök ki a Molból.....
Kimegyek a Tescó kútra Battán ahol veszek ugye kaját, tankolok.......
Kb 6:30-kor átteszem a székhelyemet az Érdi kútra....ahol 7:20-ig megiszok 1-2 kávét.....
7:20-kor elindulok.......mert ha sokat állok egy helyen akkor elalszok:-)

szóval megyek fel a 6-oson.......Ládmányosi híd........Hungária.......M3.......2B.......2A

sacc-kb 8:30-ra a shell kúton vagyok