Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy látom hogy ez az ActEvo utódja.
Akkor mégsem szűnt meg teljesen.
Én nem térek el a 10W40-től.
Hmmm...a 10w-50 nem jó bele?
http://castrolmintabolt.hu/web...
Ezt ajánlotta helyette.
Nekem viszont ez a szimpatikusabb:
http://castrolmintabolt.hu/web...
Legyél renitens és vegyél elf-et.
Ne bassz!
Akkor marad a Motul.
Jajj Te,még viccnek is rossz!
Amúgy Ata,ha jól emlékszem,anno írtad,hogy te is Castrol ActEvo-t használsz a mociba. Most akartam venni,de megszűnt a gyártása.Helyette 10w-50-et ajánlott a jóember.Vélemény?
Szép áron mennek a bebújósok. Mindjárt rákeresek hogy mennyibe van egy térdműtét.
Igen az, tegnap is ezt írtam viszont az enyém amilyet itt nem találtam annak az vádlinál nem egy sima szalag van hanem egy széles háló ami nadrág nélkül sem szorít sehol, kár, hogy már nem olyat gyártanak viszont a linken ahogy látom van belebújós is.
Akkor mégis tépőzáras, nem belebújód.
Majd meglátom, köszi!
No, megvan hol vettem anno és ma is árulják annak a gyártónak a protijait ( mégis UFO) és a linken szereplők közül az enyémre a 2041-es hasonlít a legjobban: link
A csajos szétkapja a motort 4 részben:

első rész
Nem az a lényeg, hogy F-es vagy E-s hanem a gyártási év. A tiéd 2004 utáni spanyol.....vagyis az F-es tömítés jó hozzá.
Szia!
Két hete én is ezzel küzdöttem. A karbi O gyűrűit cseréltem ki újakra és megszűnt a csepegés. Minden karbiban lévő gyűrűből vettem egy egy tartalékot is + a benzincsaphoz is 2-t, így fizettem 500 Ft-ot. Természetesen benzinálló kivitelben:-). Szerintem bármelyik hidraulikával foglalkozó boltban kapsz, vagy kérésre meghozzák. Nálam az utóbbi történt, egyik nap megrendeltem, másnapra itt volt.
Kűggyed!
Sladming-ban tudok ilyet, frankó is, olcsó is.

Ha tényleg érdekel írj rám és küldöm az elérhetőségeket...
Nézd, vagy nézesd meg a csapot is minden esetre számítva.
Üdv, kipufogó könyököt vennék, aki tud segítsen, köszönöm
Általában O-gyűrű szokta okozni, vagy felakadt tűszelep. Ha nem, majd Sanyi kijavít. Főleg ha már elmúlt 5-6 éves a gép...
Erre gondoltam.
Üdv mindenkinek!

Sajnos nálam is előjött a karburátor/benzincsap probléma, nevezetesen folyik a benzinem a túlfolyón. Nem vészesen, csak csepeg, de már egyszer volt karbi tisztítás és sajnos ez sem segített. A sors fintora, hogy most kapott új olajat is, amiben 40-km van, de hála Istennek eleddig az olajba nem került üzemanyag. Olyan kérdésem lenne, hogy a Bázismotoron találtam hozzá karbi felújító szettet, ami 6000 ft, de a srác azt mondta, hogy az F-hez készült. Vajon nagy eltérés van a két rendszer között, vagy merjem megvenni nyugodtan? A tűszelepeket és a tömítéseket, O-gyűrűket szeretném lecserélni, és persze megnézem most már a benzincsapot is. A gyári tűszelep darabja 60 Euró, azért ennyit sajnálnék két kis vacakért. Minden jó tanácsot szívesen fogadok! Üdv, Ákos
Legfeljebb akkor ha itthon is van szálláshelye és akkor arra számlázza.
Én megengedőbb vagyok, ha csúnyát elfogad az is jó.
Szerintem tuti hogy nem.
Ha elfogad szép kártyát, engem is érdekel!
Ha mittudomen.
Miért ne ismerhetném a tulajt? Volt sofőr vagy hajléktalan az elmúlt 30 évben?