Jajj Te,még viccnek is rossz!
Amúgy Ata,ha jól emlékszem,anno írtad,hogy te is Castrol ActEvo-t használsz a mociba. Most akartam venni,de megszűnt a gyártása.Helyette 10w-50-et ajánlott a jóember.Vélemény?
Igen az, tegnap is ezt írtam viszont az enyém amilyet itt nem találtam annak az vádlinál nem egy sima szalag van hanem egy széles háló ami nadrág nélkül sem szorít sehol, kár, hogy már nem olyat gyártanak viszont a linken ahogy látom van belebújós is.
No, megvan hol vettem anno és ma is árulják annak a gyártónak a protijait ( mégis UFO) és a linken szereplők közül az enyémre a 2041-es hasonlít a legjobban: link
Szia!
Két hete én is ezzel küzdöttem. A karbi O gyűrűit cseréltem ki újakra és megszűnt a csepegés. Minden karbiban lévő gyűrűből vettem egy egy tartalékot is + a benzincsaphoz is 2-t, így fizettem 500 Ft-ot. Természetesen benzinálló kivitelben:-). Szerintem bármelyik hidraulikával foglalkozó boltban kapsz, vagy kérésre meghozzák. Nálam az utóbbi történt, egyik nap megrendeltem, másnapra itt volt.
Sajnos nálam is előjött a karburátor/benzincsap probléma, nevezetesen folyik a benzinem a túlfolyón. Nem vészesen, csak csepeg, de már egyszer volt karbi tisztítás és sajnos ez sem segített. A sors fintora, hogy most kapott új olajat is, amiben 40-km van, de hála Istennek eleddig az olajba nem került üzemanyag. Olyan kérdésem lenne, hogy a Bázismotoron találtam hozzá karbi felújító szettet, ami 6000 ft, de a srác azt mondta, hogy az F-hez készült. Vajon nagy eltérés van a két rendszer között, vagy merjem megvenni nyugodtan? A tűszelepeket és a tömítéseket, O-gyűrűket szeretném lecserélni, és persze megnézem most már a benzincsapot is. A gyári tűszelep darabja 60 Euró, azért ennyit sajnálnék két kis vacakért. Minden jó tanácsot szívesen fogadok! Üdv, Ákos
Akkor mégsem szűnt meg teljesen.
Én nem térek el a 10W40-től.