Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg azis hogy profin fogaznak is?
Így van! Nálam is úgy néz ki, hogy 300 ezerig még próbálgatom!
15 éves korára meg lesz!
:-)
Kurva jók ezek a Banditok is!
Nagyon szeretem a sportgépek formavilágát, néha pályázni is mennék szívem szerint, de ha egy hasonló motort szeretnék mint a GS, ami kivisz a világból is komolyabb meghibásodás és anyagi ráfordítás nélkül, akkor erős érvek szolnak a GSXF/Bandit mellett.
Ez a lég-olaj miatt van, természetes!
Nekem két olajcsere közt egy köbcm sem fogy, mindjárt jön a 22. !
Később hígul, kevesebbet csipeget belőle!
Én csak azt használok, és túl a 73000-en eddig egy szelephézagoló korongot kellett cserélni. ugyan úgy megy, mint amikort megvettem 9700 km-el.
Lehet az F-es olajhűtése jó hatással van rá.
Viszont nekem is csipegeti, egy ciklus alatt +1 flakon.
Hüle!
Pepsol porever?




Eddig 128 ezret ment a Banditám a Castrollal, persze nem a hamissal!
Még idáig csak benzin kellet bele, úgy jár mint a Doxa
Egyszerűen csak nem a Gs-be való!
f=p
Hmm... . Hát ezek szerint ennyire nem egyformák az egyes példányok! Tehát akkor mindenkinek magának kell a saját gépéhez megtalálnia a legmegfelelőbbet. Gondolom az évjáraton túl a kopottság és a használat módja is eltéréseket okozhat. Ezek után: ki tudja?
Sziasztok!

Ehhez mit szóltok? Ez passzolna a gs re? Mivel már ősz óta keresek , de itthon ami jó lenne az 35k , meg 1et vettem már 6kért de az meg nem jó évjárat. gs 500 e lámpa
Én is, mind a 2be, csak a ciberebe szintiset.
Refsol forever!
Én 10 éve csak azt használok.
Nekem is ette. Minden olajciklusban +1 litert adagoltam utána. De ettől függetlenül tökéletesen működött. Nem kevés km-et raktam a gépbe de az alap dolgokat leszámítva nem kellett hozzányúlni, minimális a kopás.
A különbség az olajhűtőn van. Egy F-es mindig alacsonyabb olajhőfokon fog üzemelni, és ehhez tökéletes volt a 10W40 Castrol. Csak azt használtam eddig és köszöni szépen, jól érzi magát a motor.
...és hát az eddigi tapasztalataim alapján...castrolt már csak a tűzre
fura...nekem az actevót zabálta és melegen szarul váltott... a repsol racinget (full synt) nem ette...mindig finoman váltott..és nem is tudott az olaj annyira felmelegedni....hmm érdekes.
..és Krissal motorja is így volt vele....
Olyan szőros?
Alfnak a huga.
Nekem ebből van a 3. Teljesen frankó, és a motor oldalát sem karcolja
A GS egy régi konstrukció. Ebbe még ásványolaj kell(ene), de a félszintetikus még elmegy. Az utolsó előtti olajcserémnél nem figyeltem és teljesen szintetikus olajat tettem bele. Az eredmény: nehezebben járó váltó, az 1. és 2. fokozat csak csattanás után volt kapcsolható. A többi fokozat is darabosan működött csak. De most! az ActEvo-val minden visszaállt az eredeti állapotra: simán, szépen, könnyedén, hang nélkül kapcsolható az összes fokozat.
Nekem is a váltó járása tetszik vele. Nem mondanám puhának, inkább egyértelmű, határozott. Dicsérte is a Fazeros haver amikor átült.
Próbáld meg ZS+U-nál csepelen. Én 1 hónapja vettem náluk pont ilyen ActEvo-t, amit keresel. (Akkor még volt). Nekem is nagyon bejön: sokal finomabban megy a váltó tőle, mint a teljesen szintetikus olajoktól.
Biztos valami "dráááágaszááág". Arra nincs pénzem.
Elf? Az meg miféle félszerzet?