Kurva jók ezek a Banditok is!
Nagyon szeretem a sportgépek formavilágát, néha pályázni is mennék szívem szerint, de ha egy hasonló motort szeretnék mint a GS, ami kivisz a világból is komolyabb meghibásodás és anyagi ráfordítás nélkül, akkor erős érvek szolnak a GSXF/Bandit mellett.
Én csak azt használok, és túl a 73000-en eddig egy szelephézagoló korongot kellett cserélni. ugyan úgy megy, mint amikort megvettem 9700 km-el.
Lehet az F-es olajhűtése jó hatással van rá.
Viszont nekem is csipegeti, egy ciklus alatt +1 flakon.
Eddig 128 ezret ment a Banditám a Castrollal, persze nem a hamissal!
Még idáig csak benzin kellet bele, úgy jár mint a Doxa
Egyszerűen csak nem a Gs-be való!
Hmm... . Hát ezek szerint ennyire nem egyformák az egyes példányok! Tehát akkor mindenkinek magának kell a saját gépéhez megtalálnia a legmegfelelőbbet. Gondolom az évjáraton túl a kopottság és a használat módja is eltéréseket okozhat. Ezek után: ki tudja?
Ehhez mit szóltok? Ez passzolna a gs re? Mivel már ősz óta keresek , de itthon ami jó lenne az 35k , meg 1et vettem már 6kért de az meg nem jó évjárat. gs 500 e lámpa
Nekem is ette. Minden olajciklusban +1 litert adagoltam utána. De ettől függetlenül tökéletesen működött. Nem kevés km-et raktam a gépbe de az alap dolgokat leszámítva nem kellett hozzányúlni, minimális a kopás.
A különbség az olajhűtőn van. Egy F-es mindig alacsonyabb olajhőfokon fog üzemelni, és ehhez tökéletes volt a 10W40 Castrol. Csak azt használtam eddig és köszöni szépen, jól érzi magát a motor.
fura...nekem az actevót zabálta és melegen szarul váltott... a repsol racinget (full synt) nem ette...mindig finoman váltott..és nem is tudott az olaj annyira felmelegedni....hmm érdekes.
..és Krissal motorja is így volt vele....
A GS egy régi konstrukció. Ebbe még ásványolaj kell(ene), de a félszintetikus még elmegy. Az utolsó előtti olajcserémnél nem figyeltem és teljesen szintetikus olajat tettem bele. Az eredmény: nehezebben járó váltó, az 1. és 2. fokozat csak csattanás után volt kapcsolható. A többi fokozat is darabosan működött csak. De most! az ActEvo-val minden visszaállt az eredeti állapotra: simán, szépen, könnyedén, hang nélkül kapcsolható az összes fokozat.
Próbáld meg ZS+U-nál csepelen. Én 1 hónapja vettem náluk pont ilyen ActEvo-t, amit keresel. (Akkor még volt). Nekem is nagyon bejön: sokal finomabban megy a váltó tőle, mint a teljesen szintetikus olajoktól.
15 éves korára meg lesz!
:-)
Nagyon szeretem a sportgépek formavilágát, néha pályázni is mennék szívem szerint, de ha egy hasonló motort szeretnék mint a GS, ami kivisz a világból is komolyabb meghibásodás és anyagi ráfordítás nélkül, akkor erős érvek szolnak a GSXF/Bandit mellett.
Nekem két olajcsere közt egy köbcm sem fogy, mindjárt jön a 22. !
Lehet az F-es olajhűtése jó hatással van rá.
Viszont nekem is csipegeti, egy ciklus alatt +1 flakon.
Még idáig csak benzin kellet bele, úgy jár mint a Doxa
Egyszerűen csak nem a Gs-be való!
Ehhez mit szóltok? Ez passzolna a gs re? Mivel már ősz óta keresek , de itthon ami jó lenne az 35k , meg 1et vettem már 6kért de az meg nem jó évjárat. gs 500 e lámpa
Én 10 éve csak azt használok.
A különbség az olajhűtőn van. Egy F-es mindig alacsonyabb olajhőfokon fog üzemelni, és ehhez tökéletes volt a 10W40 Castrol. Csak azt használtam eddig és köszöni szépen, jól érzi magát a motor.
..és Krissal motorja is így volt vele....