Sajnálom ,hogy visszacsinálod
A végsúlyok belső része nem lett beleverve...hisz az a kormányvég tükrök alkatrésze volt....szépen becsúszott...beragasztva sem lett.
Anno mindent odaadtam hozzá....sőt még a yamaha sliderhez vett tűzkarikát is sajnos..
Első felni gyári...és a gyári hátsót is adtam....de szerintem a gsx-f-el
sokkal stabilabb..
Mint tudott, nálunk kötött ki az exszarod. Vasárnap sikerült elhozni. Zsuzsámnak nagyon tetszik, azt mondta sokkal könnyebben motorozható, mint a CBF volt. Nem tudom, de azzal én is mindig birkóztam, nem adta a felhőtlen motorozás élményét.
Szóval elkezdtem saját szájíz szerint visszaalakítgatni. Ma tettem rá egy pár Givi monorack kart. Korábban került rá egy MZ kormány, de a kormányvégsúlyok kormányban levő részét nem bírom kiszedni a régi kormányodból. Van tipped? Vagy beleverted izomból, mert meg sem mozdul.
A gyári tükröket is raknám vissza, de nincs meg az a része, ami a tükörszár és a kormánybefogó között van. Emlékszel-e, hogy anno adtad-e, vagy vadásszak a neten?
Az első felni a gyári? Most ugye 120-as gumi van rajta, de lehet, inkább majd maradnék a gyári 110-nél, ha cserélni kell.
Ennek csak annyi baja van, hogy az évek és a sok használat miatt a tépőzár gumiszalagjai megnyúltak, de még biztosan lehet rögzíteni vele no meg ki lehet cserélni a szalagokat.
Jóaz,nadrágon kívül van csak gond.Én a cordura nadrágból kiszedtem a semmirevaló protit,ez megy alá oszt jó.
Arra a pár gurulásra átmenetiként mig nyar nem lesz.
Nekem van ilyen tépőzáras az bstar.
Csak valami hülye összecserélte próba közben és úgy kaptam meg hogy mindkettő balos.
Amúgy jó csak nagyon behajtott térdnél egy idő után feszít mert a tépőzárak hátul vastagok.
Tépőzáras, anno magamnak vettem (hasznát is párszor) viszont nagyon jó, nem is tudom a mi a márkája, de kényelmes és jól véd ráadásul elég nagy is. Majd otthon megnézem, de régen elég sok helyen vásároltam cuccokat, azóta sem láttam ilyen jót legfeljebb soktízezres kategóriában, ez 14 volt akkor.
Sajnálom ,hogy visszacsinálod
A végsúlyok belső része nem lett beleverve...hisz az a kormányvég tükrök alkatrésze volt....szépen becsúszott...beragasztva sem lett.
Anno mindent odaadtam hozzá....sőt még a yamaha sliderhez vett tűzkarikát is sajnos..
Első felni gyári...és a gyári hátsót is adtam....de szerintem a gsx-f-el
sokkal stabilabb..
Mint tudott, nálunk kötött ki az exszarod. Vasárnap sikerült elhozni. Zsuzsámnak nagyon tetszik, azt mondta sokkal könnyebben motorozható, mint a CBF volt. Nem tudom, de azzal én is mindig birkóztam, nem adta a felhőtlen motorozás élményét.
Szóval elkezdtem saját szájíz szerint visszaalakítgatni. Ma tettem rá egy pár Givi monorack kart. Korábban került rá egy MZ kormány, de a kormányvégsúlyok kormányban levő részét nem bírom kiszedni a régi kormányodból. Van tipped? Vagy beleverted izomból, mert meg sem mozdul.
A gyári tükröket is raknám vissza, de nincs meg az a része, ami a tükörszár és a kormánybefogó között van. Emlékszel-e, hogy anno adtad-e, vagy vadásszak a neten?
Az első felni a gyári? Most ugye 120-as gumi van rajta, de lehet, inkább majd maradnék a gyári 110-nél, ha cserélni kell.
Na, azt hiszem egyelőre elég ennyi kérdés.
Arra a pár gurulásra átmenetiként mig nyar nem lesz.
link
Milyen minőséget képvisel? Shox-hoz képest, mert azzal a tököm tele van.
Csak valami hülye összecserélte próba közben és úgy kaptam meg hogy mindkettő balos.
Amúgy jó csak nagyon behajtott térdnél egy idő után feszít mert a tépőzárak hátul vastagok.
Viszont ma reggel azért hüvi volt a mocin.