Ezek szerint az én tárcsám rossz, én is tanultam, nekem a szegecseknél meg sem mozdul, nem csörög-csattog, pedig már van benne jó pár km. A hátsó tárcsa alsó értéke 3,5 mm, az enyémbe bele van gravírozva ( gyári még), és nagyon öregecske, idén tölti a 24-et, sok-sok ezer van benne, a motorja világbajnok, ne higyjetek az ellendrukkereknek, jól használható a motor, nálam -5 C- tól napi használatban van. Hidegben a hibák: olaj szivárog szelepfedél tömítés, fordulatszámmérő csatlakozásnál, de amint kicsit melegszik eltűnik a jelenség. Sajnos a sok olajcsere miatt elkopott az olajteknő menete, azt kellett felújítani. Kipufogót évente festeni kell, de legalább télen is lehet "motoruzni" Lényeg, hogy tudja az ember mire tartja a motort. Pályázni sport kell, erdőbe cross, napi szaladgálásra, néha túrázni pénztárca kímélő megoldás a gs. Tudom ez nem tesztoldal, de gondoltam megosztom a tapasztalataimat.
az biztos hogy nekem a huskyn a gyári fékbetét 90% még megvan a tárcsán nem is mérhető a kopás mégis lötyög a tárcsa a szegecseken
igaz a szegecs nem mozog mert ott van rögzítve a kerékagyhoz
szóval van itt sokféle megoldás
Eszem ágában sincs megszakérteni a témát, mert egyrészt nem értek hozzá, másrészt nem is nagyon érdekel, és még csak érintett se vagyok, de ez egy egész érdekes videó, széria floating disc és full floating disc témakörben (nyilván két kifogástalan műszaki állapotú motorral bemutatva)
Ezek a minimális mozgások a féktárcsánál nem az úszóágyazású rendszer sajátosságai? Én is megnéztem az enyémet és hasonlóan tapasztalom a minimális mozgást.
Doboztartó