Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Térdvédők milyen fajták? Érdekelne a tapasztalat, mikor Melyiket használod és melyik miért jó?! Esetleg fotók róluk?

Nálam az üléssel nincs gond. Emeltek rajta 2 cm-t és a plusz szivacs (és zselé) szigetel amennyit kell (gondolom a vastagsága miatt).

Az öltözködés viszont már más kérdés, nekem is a térdem fázik legelőször
mire ?
Tarts kutyat.
az üléshuzat 6500 ft-ba volt ez bent a legszebb, mondjuk kellet hozzá egy varrónő rokon
Már most fájnak néha, ezért figyelek oda rá még jobban. Van itthon 3 fajta térdvédőm, hőmérséklettől függően használom őket. Egyébként inkább ez mint a depresszió vagy a tüdőrák
Ez a szőrös ülés odabasz! Nagyon szilaj vagy!
Az az üléshuzat üt.
majd 40+ évesen ezt átértékeled, amikor már úgy recsegnek a térdeid hogy hallgatni is rossz nem hogy érezni
Vannak még őrültek!
Jajj amit elfelejtettem, amit anno ha mond valaki..... a kézvédő, kézmelegítő, muff, ki hogy hívja. Na ez kombinálva egy kormányfűtéssel plusz egy neoprém térdmelegítővel ki motorozol a világból télen is

Tavaly kimotoroztam 650 km a melóhelyemig 0 fokban mert unatkoztam és haza tudtam jönni a motorért.
Hali

Én sokat használtam télen is, -10 be is sokszor. Amire oda kell figyelni hogy egy két nem odafigyelt indítás és már tolni is kell (ez lehet csak az enyémre volt jellemző), aztán keresni kell egy olyan mosót ahol meleg vízzel tudsz néha napján motort öblíteni naposabb napokon. Aztán vannak a teljesen egyértelmű dolgok hosszabb melegítés(ettől jobban is fogyaszt majd) , meg hogy nem lehet pörgetni. Ahol én elrontottam anno az a 15W50-es olaj volt hidegben is valószínűleg emiatt is merült az akku gyorsan. Mindenképp 10W-s olaj kell bele lehetőleg szintetikus. Egyébként én mást nem tapasztaltam hogy másabb lenne most egy cbf 600-am van arra tegnap csináltattam szőrös ülést hogy melegebb legyen hidegben
http://www.sportmotor.hu/motor...
Menetközben körülményes a takargatás ki be, ráadásul nem biztos, hogy sokat érsz vele, mert a blokk többi része nehezen fog melegedni ugyan úgy és az a kis olajhűtő takarás lehet nem soakt fog érni.
Én erősen gondolkodok rajta, hogy le kellene takarni télire az olajhűtőt. Csak ahhoz nem ártana egy olajhőmérő, hogy tudjam, mikor kell a takarást leszedni...
Amíg hideg biztosan jobban kopik a gép hidegben, később melegszik. (Meg persze nem szabad hidegen forgatni.)
Egyszer én is motoroztam hóesésben, de manapság kapásból van két okom, hogy ne motorozzak télen: megfígyok, a motor meg szerencsétlen rohad, oxidálódik a mérhetetlen mennyiségű sótól amivel télen nagyon nem spórolnak :D és persze amíg a tavaszi esők le nem mossák akárhányszor nedves az út azt mind fölveri a motorra.
A tartósítószer elvileg meggátolja, hogy az a sárga sz..r kiváljon a benzinből és lerakódásokat képezze a karbiban ami utána eltömíti.
Mindenesetre nekem egyelőre a feltankolás nem alternatíva, mert ereszt a benzincsap. Lehet elég lenne menni vele egy kört és megjáródna, de egyelőre rendszám sincs rajta, várja a veteránosítást :D
A stabilizátor a benzint konzerválja. Biztos volt már oyan, hogy hosszabb állás után meggváltozott a benzined szaga, és elég nehézkesen ment a motor hidegen, alacsony fordulaton... Akkor kezdett a benzinből kiválni az egyik alkotóeleme.
A rossz benzin nem oxidál, viszont kémiai reakciók igen, meg a vizet is összeszedi a levegőből.. Azért szokott nagyon hosszú állás után doh szagra emlékeztetni amit érzel ha felnyitod a tanksapkát...
Sziasztok!
Van olyan, aki télen is használta a vasat? Én mániákus vagyok, ha nincs hó és -15 fok, akkor motor..... Mai napig azzal jáok munkába... Havi 1000 km, szóval nem a sarokig megyek... A vízhűtéses jobban viseli, kicsit tartok, hogy idő előtt leamortizálom az öreggglányt. A fogyasztás eddig kb +8-10% olaj nem fogy, eddi jól teljesít hűvösebb időben. Tapasztalatra lennék kiváncsi, esetleg tanácsra.
Aha, pont ilyen stabilizátor volt a benzinemben mégis elkezdett alatta is rohadni, bár igazából nem vészes, tehát nem valószínű, hogy foglalkozok vele, csak szeretek a tökéletesre törekedni.
A garázsban ahol telente áll a motorom 10 fok van. Jó nagy garázs, por is van, mert a ponyva amivel letakarom mindig poros lesz. :-)
Lehet erre lenne szükség. Egyébként igazad lehet ez a cikk is ír a rozsdásodásról, de én még nem tapasztaltam. Azt viszont igen, hogy elég nehezen indul a motor amikor havonta beindítom. Lehet kipróbálom én is ezt a "Fuel Stabilizer" dolgot.
töltsd teli benzinnel és nem fog rohadni
nekem a ténéré egy szín alatt áll még ajtaja sincs aztán nem rohad a tank pedig 25 éves a műszer
Biztos szárazabb a garázsod levegője.
Egyelőre résnyire felnyitottam a tankot, remélem nem fészkel bele egy pók.
A hidegindítót lehet kihagyom, nehogy attól még jobban rohadjon, de előtte megpróbálok utánajárni mit tartalmaz. Mondjuk megnézem a dobozt :D
Én nem tapasztaltam ilyesmit.
Egy télen leengedtem a benzint belőle, hogy kipucoljam a szűrőt, alig volt koszos, azon a télen üresen állt a tank, mivel nem volt időm azonnal összerakni. Tiszta volt a tank belseje.
Zakopane az szép vidék :)

Nekem akkor is rohadt amikor benzin volt benne :D
Pedig nem volt az alján víz!
Én direkt csurig tankolom leállítás előtt.
Nagyon nem misztifikálom túl ezt a téli tárolást dolgot, még lehet jó idő is akár.(mint ma) Persze majd kicsit megpucolom, mert még a zakopanei por rajta van.
Sziasztok!
Ha leürített tankkal szeretném tárolni a motoromat szerintetek mit csináljak vele, hogy ne rohadjon a belseje (elkezdett rozsdásodni)?
Egyelőre résnyire felnyitottam a tanksapkát, de nem teszek bele olajat, mert azt nem fogja utána kidolgozni.
Arra gondoltam, hogy hidegindító sprével kéne befújni a belsejét, hogy védőréteget képezzen. Szerintetek az jó, vagy jobban rohassza? Mennyire véd?
kibírja azért nem kell egész nap
az asszony még a 8. hónapban szórta a szárat a szőlőben, pedig alig tudott lehajolni a földig