A 3 ról 2 garnitúra után az volt a véleményem, hogy Nekem többé nem kell más, a 4-ről viszont még jobbakat írnak!
Ráadásul csak 5000 ft a különbség egy garnitüra esetén.
Mennyit eszik meg pluszban egy olajciklus alatt?
Nekem plusz 1 litert és az valahol normális is, feltéve ha nem 90 körül járkálsz vele.
Én nagyon nem variálnék, hisz nem az a cél hogy ne egye, hanem hogy megfelelő legyen a kenés.
Ha nem eszi az olajat, halkabban jár, finomabb a váltó az nem jelenti azt hogy a kenés is tökéletes.
Én sosem tértem el a 10w40-től és 72500 km után is elemében van, azt a plusz flakon olajat meg nem sajnálom tőle...fene a gusztusát.
93 as kiadasu GS em van es egy kicsit eszi az olajat.Javasoltak a 10 w 40 helyett a 15 w 50 et. Valakinek esetleg van tapasztalata vele ? Velemenyekre vagyok kivancsi.
A Karintia kártya jó megoldás a panoráma utakra is. A Villacher, a Nockalm a Malta valamint a Goldeck alpesi utak mind ingyenesek, a Grossglockner pedig kedvezményes. Bőven megéri, mert aki sok helyre megy, nagyon ki tudja használni.
Így igaz, viszont matrica sincs
A duzzasztó nagyon ász és az odavezető tempós döntögető is jobban tetszett, mint a glockner
Szerintem inkább érdemes a Malta-Gmünd-Nockalm 3-mast egy napra tenni a táv miatt, legközelebb így csinálom.
Ja próbáltuk.
De ez a Taxenbach-Radstadt-Malta igen egyenesnek tűnt.
Így inkább visszafordulás és 4-kor start a glocner alól maltara erdei favágóúton.
6-7-kor már nem kell a maltan fizetni.
A glocner csak egy állomás.
Digó dolomitok is van olyan és ott nincs fizetés.
A gond hogy ha nem fizetsz akkor kerülhetsz 2-300 km-t.
A glocner hágózás a 107-esen Vagy az E55-99 közt max mallnitz nál vonatozhatsz ha át akarsz kelni.
Próbáltunk olyan kört csinálni hogy glocner alúról fel majd irány a Maltatal de vissza kellett menni.
Ráadásul csak 5000 ft a különbség egy garnitüra esetén.
Ha már gyűjti a matricát!
Kicsit még drága...
A 3-as után most azt rendelek, az ABS-hez!
Nekem plusz 1 litert és az valahol normális is, feltéve ha nem 90 körül járkálsz vele.
Én nagyon nem variálnék, hisz nem az a cél hogy ne egye, hanem hogy megfelelő legyen a kenés.
Ha nem eszi az olajat, halkabban jár, finomabb a váltó az nem jelenti azt hogy a kenés is tökéletes.
Én sosem tértem el a 10w40-től és 72500 km után is elemében van, azt a plusz flakon olajat meg nem sajnálom tőle...fene a gusztusát.
Meg megmarad neked a tasi.
Vidd ot.
Stelvio-Davos.
Jövő évi terv.
http://youtu.be/AIIk3vLpzy0
Majd később megoldom a nocalmot.
Bár nekem akkoris a dolomitok jobban bejön a csupasz szikláival.
Pordoi,Cortina stb.
A duzzasztó nagyon ász és az odavezető tempós döntögető is jobban tetszett, mint a glockner
Szerintem inkább érdemes a Malta-Gmünd-Nockalm 3-mast egy napra tenni a táv miatt, legközelebb így csinálom.
De ez a Taxenbach-Radstadt-Malta igen egyenesnek tűnt.
Így inkább visszafordulás és 4-kor start a glocner alól maltara erdei favágóúton.
6-7-kor már nem kell a maltan fizetni.
Digó dolomitok is van olyan és ott nincs fizetés.
A gond hogy ha nem fizetsz akkor kerülhetsz 2-300 km-t.
A glocner hágózás a 107-esen Vagy az E55-99 közt max mallnitz nál vonatozhatsz ha át akarsz kelni.
Próbáltunk olyan kört csinálni hogy glocner alúról fel majd irány a Maltatal de vissza kellett menni.
Nem nagyon szeretem amikor lépten-nyomon fizetni kell minden szakaszért.
Van szállás tippem.