Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy karbi és karbi között is van különbség....van amelyik érzékenyebb a lerakódásra és van amelyik kevésbé....a kialakításától függ.....
csapd ki az udvarra 2 hónapig aztán megnézzük mit csinál
Így van...
Mindegyiknél van lerakódás...mindben kötelezően ott az etanol ami igazából akár tisztíthatna is, de a többi adalék is benne van ami lerakódik....mindben...
Ósanos ténylegolcsó benya.Vagy agip,vagy ami épp útba esik.Nem válogatok.Sose prémium.Mindig indul,csak ha nem szívja le a szar generátor az akkut akkor nem.
általában a maxxmotiont tankolok az mintha később döglene meg
de akkor is könnyebben indul ha friss benzin van a karbiban
hozzátartozik hogy egy ajtó nélküli sufniban van a motor, a nap süti szél fújja és a por lepi, eső ritkán jut rá mert az északi vége pont zárt
Ha a legolcsóbb benyát tankolja, annál lehet lerakódás. Sokaknak még szezon közben is előfordult. Ilyenkor kerül beiktatásra a szűrő. Persze ha nem sajnálod tankolásonként azt az extra párszáz Ft-ot, a tisztítást elvégzi a prémium benzin. 24ekm-nél átnézettem mindent, sehol egy lerakódás, sehol egy rozsdafolt, az egész rendszer újszerű volt.
én minden motoromon leengedem a karbiból a benzint ha tudom hogy pár hétig állni fog
eddig sosem "száradt ki" és társai
míg "nem látszik" = míg "át nem látszik"
2 hetente beindítod, jaratod kb 5 percig, míg "nem látszik" a kipuff gáz és semmi baja nem lesz. Nem kell adalék, meg ilyenek. Sőt, a helyedben inkább fullra teletölteném naftával, pont a korrózió elkerülése miatt. Járatni is azért kell még télen is, mert ha bedugaszolod sem tudod védeni a belső páralecsapódástól, az pedig "dolgozik" hónapok alatt. 2 hetente 5p járatással (alapjáraton) elpárolog a rendszerből a víz. Én annak ellenére így csináltam, hogy lakásban pihent. Kitoltam, letörölgettem száraz puha ronggyal, majd 5p járats után vissza. Garantált a kitűnő állapot. Tavasszal csak ráülsz és motorozol
Tisztelt Fórumozók!
A karbi alján lévő csavar szolgál a benzin leeresztésére? /Télire üresen szeretném eltenni a lerakódások elkerülése miatt. / Vagy valami adalékot kellene használni? Tapasztaltak mondjanak tanácsot, amit tisztelettel fogadok.
Üdvözlettel
Majd hétvégén
Akkor délelőtt kell indulni :-)
Sajna egész délután
Hali

Lesz eső holnap avagy sem?
Nem megyek csak szólóban.
Ha páros szerezzen magának motort.
De méginkább maradjon otthon.
Mondjuk szólóban a hátsó ülés is raktér, de utassal már jó lehet pl. egy ilyen: Kappa K33
Kinézetről kár vitatkozni.
Maradjunk annyiban hogy a tied csak kicsit fest hülyén és megszokott dolog rajta a nagy ufo.
Az enyém meg nagyon.Szóval nem erőltetem.
A zárhatóság meg............szóval minimum 20000 ezret de lehet többet mentem külföldön.

De a büdöszoknit meg az izzadtpólót még sosem próbálták elvinni.
De ha próbálják vigyék.

Egy jó grillmedve bicskával a dobozt is felszeletelem secperc alatt. De a givi zárak se tartanak 3-4 pecnél tovább fel ha nagyon akarom.
Mondjuk oldalra nekem is táska van(Kappa TK714), ami ugye nem törik, de a doboz jobban néz ki, zárható és nem kell bajlódni az esőfóliával
SW-Motech fan vagyok.
Van egy üléstáskám.És jövőre hosszúra kiegészítem a blaze oldaltáskával.Egyik sem matricabarát.
Hengertáska picit macerás.Kell hozzá egy tartó az üléstáskával együtt.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Blaze és az üléstáska egy mentben.Mondjuk ez egy Z-n van de itt látszik milyen jól átgondolt és kivitelezett.De rohadt drága.
Hogy lehet legalább hátsó doboz nélkül hosszabb túrára menni? Csak a Lajos hengerzsák játszik? Mondjuk arra is tapad a matrica!
Leszoktam a matricáról mióta ohne doboz.
A motort nem pingálom teli.
Az nem ua.
Transzfogarason is voltam már párszor, de idén is csak az Alpinán jutott eszembe a matrica
Nincs más megoldás, ismételni kell
Lehet csináltatni matricát fillérekért.
Csak a Malta hiányzik az is csak mert későn értünk oda a glockner után ua-on a napon, így ingyen jártuk végig