Vettem egyet én is.
Nem lesz baja, enyém is pezsgett kicsit, aztán mikor elérte a max. töltöttséget, "lekapcsolt", csak a feszültséget mutatta. Így ha rajtahagyom gondolom egy bizonyos feszültségcsökkenés után megint feltölti, aztán megint hagyja merülni kicsit...
Fél óra alatt legfeljebb akkor tölthette túl ha kurva sok amperrel tölt. Gondolom azért lehet hosszabban is rajta hagyni mert van rajta csepptöltő fokozat, ha nincs akkor még véletlenül sem.
Nem volt lemerülve, csak a töltőt akartam tesztelni.
Fél órán át volt rajta, remélem nem ártott neki!
Csak azt nem értem akkor miért írják hogy egész télen rajta lehet hagyni?
Háát ha az összes pezseg akkor vagy sikerült túltöltened (egyszer túléli) vagy kezd meghalni. Ha csak az egyik pezsegne az cellazárlat lenne, de akkor nem is nagyon indítana, igaz anno egy zaporozsecemet vettem cellazárlatos akksival, kb 1 évig volt meg és azzal használtam ....igaz a napi első indítás kurblival történt, de utána már lassan tekert amitől képes volt beindulni
ha pezseg akkor ott valami nem jó ha belelátni akkor pár pici buborék az természetes
lehet túl nagy a töltőáram
a 14,4 az még elmegy meg kellene mérni mennyi ampert vesz fel
Most már 14.4 V-ot és 100% töltöttséget mutat és pezseg mint az állat.
Nem volt gondom vele, csak a készülék tesztelése miatt raktam töltőre. Szerintetek nem fog neki ártani ha így rajtahagyom? Feleslegesen nem akarom kinyírni.
Ma sikerült egy ilyet vennem az Aldiban.
Csak úgy üresen akksi nélkül bedugtam a hálózatba, de a kijelző és az alsó zöld led folyamatosan villog, (másodpercenként 2-3-at) és nem jelenik meg semmi a képernyőn, csak nagy kékség.
Ez ilyen ha nincs akksira kötve, vagy sikerült egy szart elhoznom?
Nagyon más nincs, esetleg ugyibár a fékfolyadék 2 évente, de szerintem az is túl van dimenzionálva, ill. a telóolaj, de azt meg úgyis érezni fogod, esetleg a szimmering hamarabb megadja magát.
Jelenleg 27.000 km van a motoromban (tavaly vásároltam azóta én mentem vele 12.000 km-t).
A szervizkönyve alapján még soha nem esett át semmiféle motorikus átvizsgáláson mióta "él". Csak a szokásos kopó alkatrészek lettek rajta cserélve.
A a kérdésem az lenne hogy hány kilométerenként érdemes a motorikus dolgokat ellenőriztetni rajta ? Hasonlókra gondolok, mint például gyertyacsere, szelephézag ellenőrzés / állítás, karburátor szinkronizáció stb.
Illetve még mik azok amiket szerintetek érdemes lenne átnézetni rajta ?
Válaszotok előre is köszönöm, üdv: Dani
Nedves kuplungnál ez normális, nem távolodnak el túl messzire a lamellák, amikor behúzod, a hideg(=nagyon viszkózus) olaj átvisz egy kis súrlódást. Minél hidegebb van / minél ,,vastagabb" olajat használsz, annál feltűnőbb lesz, 10w-40-nel lehet, hogy fel se tűnik a dolog, de ugyanolyan hidegben 20w-50-nel már ,,ugrana" a motor. Ezért is érdemes mindig üresben indítani
Ja azt elfelejtettem mondani, hogy amikor próbálom így elindítani a motort akkor a mindig érzem a benzin/olaj/valami hasonló szagot, meg mint ha a blokkra is ilyen sárgás színű folyadék folyt volna, legalábbis mikor néztem, hogy ezzel mi van azt vettem észre hogy valahogy került a blokkra.
Nem lesz baja, enyém is pezsgett kicsit, aztán mikor elérte a max. töltöttséget, "lekapcsolt", csak a feszültséget mutatta. Így ha rajtahagyom gondolom egy bizonyos feszültségcsökkenés után megint feltölti, aztán megint hagyja merülni kicsit...
Fél órán át volt rajta, remélem nem ártott neki!
Csak azt nem értem akkor miért írják hogy egész télen rajta lehet hagyni?
ha nincs vegyél
1-2 ezer között már találni elfogadhatót, én 2 éve vettem "akciósan" 600forintért az is teljesen jó
lehet túl nagy a töltőáram
a 14,4 az még elmegy meg kellene mérni mennyi ampert vesz fel
Kevesebbel tölt egy generátor.
Motoron legalábbis.
Mintha a csepptöltés motornak kevesebb lenne.
Nem volt gondom vele, csak a készülék tesztelése miatt raktam töltőre. Szerintetek nem fog neki ártani ha így rajtahagyom? Feleslegesen nem akarom kinyírni.
Kb. 60%-osnak látja a töltöttségét, úgyhogy ma este rajta hagyom.
Csak úgy üresen akksi nélkül bedugtam a hálózatba, de a kijelző és az alsó zöld led folyamatosan villog, (másodpercenként 2-3-at) és nem jelenik meg semmi a képernyőn, csak nagy kékség.
Ez ilyen ha nincs akksira kötve, vagy sikerült egy szart elhoznom?
Ez pedig a továbbfejlesztett változata.
http://litetek.co/docs/Manual_...
6-4 v. 46 oldal.
Gyertya: 12000km
lev.szűrő:12000km
szelephézag: 6000, szerintem bőven elég 12000
karbiszinkron ua.,
Nagyon más nincs, esetleg ugyibár a fékfolyadék 2 évente, de szerintem az is túl van dimenzionálva, ill. a telóolaj, de azt meg úgyis érezni fogod, esetleg a szimmering hamarabb megadja magát.
Jelenleg 27.000 km van a motoromban (tavaly vásároltam azóta én mentem vele 12.000 km-t).
A szervizkönyve alapján még soha nem esett át semmiféle motorikus átvizsgáláson mióta "él". Csak a szokásos kopó alkatrészek lettek rajta cserélve.
A a kérdésem az lenne hogy hány kilométerenként érdemes a motorikus dolgokat ellenőriztetni rajta ? Hasonlókra gondolok, mint például gyertyacsere, szelephézag ellenőrzés / állítás, karburátor szinkronizáció stb.
Illetve még mik azok amiket szerintetek érdemes lenne átnézetni rajta ?
Válaszotok előre is köszönöm, üdv: Dani