Látom, hogy az érdeklődésem és az észrevételem túl nagy bonyodalmat okozott itt 1-2 ember számára...
Akkor tisztázom a problémát. Gondom nincs a gs típussal, mert néz is ki valahogy és még egészen jól is megy, csak az a rögzítés számomra érdekes.
Én valami hasonló megoldást vártam, mint ami pl a képen is látszik:
Ha nem szerelte szét teljesen hanem elkezdte kipiszkálni a régit, akkor megkarcolhatta a villát, ami elkezdte kidolgozni a szimeringet. Meg kell nézni hogy van e rajta valami sérülés. Ha igen, azt még szépen ki lehet polírozni és nem lesz vele gond. Csak tapintásra ne legyen érdes!
Véleményeteket kérném, gyári első teleszkóp szimeringek ki lettek cserélve, bal oldali erőssen folyt, jobb szivárgott, szerelő végezte 1200 km után bal oldali folyik. Szerelőt holnap zaklatom, h garanciába cserélje, lehet más probléma, mint a szimering anyag, vagy szerelői hiba?
A jobb oldal egyenlőre jónak tűnik.
Azért gagyi mert nem megy tönkre? Ilyen faszságot még nem hallottam..
Fazer...fz6...tizen x éve probléma a magától leforgó biztosító anya...és még a gyár által javításként kitalált biztosítólemez is leforog....jahh és ott megy vele az első lánckerék is.....igaz kicsit később..
...hát ha van jó megoldás akkor bonyolítsuk szarabbra...ez igen.
Hülye sárgák elbaszták....gagyi a GS
Hallottál már valaha-valahol arról, h ez a megoldás vmi hibát okozott volna, mert én még nem. Ha vmi 1xrűen van megoldva, az még nem biztos, h rossz megoldás.
Arról nem is beszélve, h ha nincs légkulcsod, akkor is le tudod szedni pl. lánccserénél.
Bírja az,mert azért nem az oroszok gyártották,mint a rigát vagy a verhovinát.Ott egy anya meghúzása együtt járt a menetes szár elnyíródásával...és még bele sem kapaszkodott az ember!
Miért van olyan motor, ahol sasszeg rögzíti a kereket. Sőt versenyautón is láttam ilyen.
Jó sok milliárd km-t lehúzhattak már összességében a GS-ek az utakon, de leugró lánckerékről még nem hallottam.
Komolyan ennyire "gyenge" és gagyi megoldásokat használtak a GS-hez, hogy az első fogaskereket a tengelyen csak egy tyúkszaros seeger gyűrű (azt nem lehet mondani hogy tartja a helyén) akadályozza meg, hogy letáncoljon a tengelyről?
A fogaskeréken lévő két menetes furat erősen arra utal, hogy egy leszorító/rögzítő lapnak kéne lennie, amit feltolva a tengelyen elfordítva a bemart horonyban hozzácsavaroz a paraszt a fogaskerékhez és az tartja nagyjából fixen, hogy ne kóboroljon a fogaskerék össze-vissza hosszirányba a tengelyen.
Szerény tapasztalataim szerint ez a bevett megoldás, de ha nem, akkor én kérek elnézést!
engem ilyesmi nem érdekel
ha veszek egy új csizmát semmivel sem lesz különb egy 3 napos túra után mint a használt
ha csak utcán közlekednék lehet más lenne a véleményem
de amíg mindig fülig szarosak vagyunk ilyen kis apróságok nem számítanak //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Vagyis igen de a lábforma,méret és hogy valami ortopédül kifelé áll benne a lábam,és a bal kisujjamat nyomja minden lábbeli ami nem tud alkalmazkodni.
A koptatós cuccok meg nem tudnak így 1-200 Km és igen fáj a bal kislábujjam.
van a patikában gombaellenes biszbasz
egy kis kendő felitatva valami büdös anyaggal(szerintem formalin), bele kell tenni egyet-egyet a csizmába becsukni egy szemeteszsákba 1-2 napig utána kiszellőztetni
de ha tud az ember formalint szerezni akkor pár csepp egy zsebkendőre és ugyanaz a hatás
mondjuk én már évek óta hypós vizet öntök a csizmába ázik egy kicsit aztán kimosom, egész jól kihozza a szagokat belőle
most is olyan poshadt lóhugy szagú vizeken mászkáltunk át hogy az egész csizma rettenet volt, kívül magasnyomású belül hypo aztán szinte új lett 300forintból
tele van a net használt cuccokkal
én az első 3500ftért vett crosscsizmán használtam kb 3 évig
legalább 2 boka(+lábfej)töréstől megvédett
kell venni egy olcsót, az sem baj ha nem szép, aztán megtudja az ember mi nem jó benne és utána tud venni egy "rendeset"
Ha az első pofáraesésemet vizsgálom még egy low cost motoros csizma is jobb mint bármilyen bakancs.
A bal lábtartó pont a bokámba állt bele ami utána a 200 forintosnyi bokavédőben lecsúszott és egy 20 centis részen kiszakította a csizmát.
Ha nincs ez a szar védelem akkor a bokám miszlikben és nem a csizmát szakítja fel hanem az akhilles inamat tépi ki.
Szóval ha lehet ne bakancsot.Ezért a pénzért már lehet a lajosban egy probiker csizmát venni és az is több védelem..............hát még ha áldozol többet.
Kérdésnek nem is biztos,hogy kérdés ,mert a seregben inkáb a "fókazsír" vastagsága döntötte el a vízállóságot.Egyébként nyílván,hogy maga az anyag/a bőr,stb./ vastagsága is nagyon döntő,hogy hány percig,óráig,stb.-ig lesz a láb száraz!
Ex főnököm surciban csúszott már 1400-as Suzukival, neki bevált, aruha is megégett az aszfalton, szóval nem egyhelyben dőlt el, nadrágtól bukóig mindent cserélni kellett.... Neki bevált a békebeli surci.
Kérdés, hogy az árkülönbözet egy bokasérülésből való lábadozás közben feledteti-e majd a kellemetlenségeket.
A surranó vízállósága is korlátozott lehet.. pláne egy csupasz motoron, ahol nincs idom ami elterelje a vizet a lábról. Mondjuk vízállóságból sokszor még a drágább csizmák is rosszul állnak, így nem ritka, hogy ott is elkél az esőcsizma rendszeresítése. Ami megint csak pénz.. pedig sok know-how nincs belesűrítve egyikbe se, aztán mégis 10k körül kezdődnek azok is.
Akkor tisztázom a problémát. Gondom nincs a gs típussal, mert néz is ki valahogy és még egészen jól is megy, csak az a rögzítés számomra érdekes.
Én valami hasonló megoldást vártam, mint ami pl a képen is látszik:
A jobb oldal egyenlőre jónak tűnik.
Fazer...fz6...tizen x éve probléma a magától leforgó biztosító anya...és még a gyár által javításként kitalált biztosítólemez is leforog....jahh és ott megy vele az első lánckerék is.....igaz kicsit később..
...hát ha van jó megoldás akkor bonyolítsuk szarabbra...ez igen.
Hülye sárgák elbaszták....gagyi a GS
Arról nem is beszélve, h ha nincs légkulcsod, akkor is le tudod szedni pl. lánccserénél.
Jó sok milliárd km-t lehúzhattak már összességében a GS-ek az utakon, de leugró lánckerékről még nem hallottam.
ha rendesen áll minden még anélkül se esne le a tengelyről
A fogaskeréken lévő két menetes furat erősen arra utal, hogy egy leszorító/rögzítő lapnak kéne lennie, amit feltolva a tengelyen elfordítva a bemart horonyban hozzácsavaroz a paraszt a fogaskerékhez és az tartja nagyjából fixen, hogy ne kóboroljon a fogaskerék össze-vissza hosszirányba a tengelyen.
Szerény tapasztalataim szerint ez a bevett megoldás, de ha nem, akkor én kérek elnézést!
Bárhogy mossák ki.
ha veszek egy új csizmát semmivel sem lesz különb egy 3 napos túra után mint a használt
ha csak utcán közlekednék lehet más lenne a véleményem
de amíg mindig fülig szarosak vagyunk ilyen kis apróságok nem számítanak //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
A koptatós cuccok meg nem tudnak így 1-200 Km és igen fáj a bal kislábujjam.
Szerencsére nem okoz gondot egy új csizma.
egy kis kendő felitatva valami büdös anyaggal(szerintem formalin), bele kell tenni egyet-egyet a csizmába becsukni egy szemeteszsákba 1-2 napig utána kiszellőztetni
de ha tud az ember formalint szerezni akkor pár csepp egy zsebkendőre és ugyanaz a hatás
mondjuk én már évek óta hypós vizet öntök a csizmába ázik egy kicsit aztán kimosom, egész jól kihozza a szagokat belőle
most is olyan poshadt lóhugy szagú vizeken mászkáltunk át hogy az egész csizma rettenet volt, kívül magasnyomású belül hypo aztán szinte új lett 300forintból
én az első 3500ftért vett crosscsizmán használtam kb 3 évig
legalább 2 boka(+lábfej)töréstől megvédett
kell venni egy olcsót, az sem baj ha nem szép, aztán megtudja az ember mi nem jó benne és utána tud venni egy "rendeset"
A bal lábtartó pont a bokámba állt bele ami utána a 200 forintosnyi bokavédőben lecsúszott és egy 20 centis részen kiszakította a csizmát.
Ha nincs ez a szar védelem akkor a bokám miszlikben és nem a csizmát szakítja fel hanem az akhilles inamat tépi ki.
Szóval ha lehet ne bakancsot.Ezért a pénzért már lehet a lajosban egy probiker csizmát venni és az is több védelem..............hát még ha áldozol többet.
A surranó vízállósága is korlátozott lehet.. pláne egy csupasz motoron, ahol nincs idom ami elterelje a vizet a lábról. Mondjuk vízállóságból sokszor még a drágább csizmák is rosszul állnak, így nem ritka, hogy ott is elkél az esőcsizma rendszeresítése. Ami megint csak pénz.. pedig sok know-how nincs belesűrítve egyikbe se, aztán mégis 10k körül kezdődnek azok is.