Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hittem asszony vezetett, te meg hátul reszkettél.
Voltál a Grossglockneren?
Olyan feledékeny vagyok mostanában...de ezt most miért is kezdtem el mondani?
Taln rally-sok raktak fel ilyeneket régen.
Azert egy targonca kerek vagany lenne benne
kímélték = kíméltem, a telót meg kivágom
Amúgy tömör gumit szoktam felrakni rá, azzal sokáig elmegy.
Még augusztusban cseréltem Grossglockner előtt, és tök jó volt, pedig nem kímélték ABS-el meg nem kell 3-mas előre
Majd most hogy nem lehet motorozni, mindenkiben megnő az értelem és elkezdik mesélni hogy melyik gumi, olaj meg akksi a tuti.
Ilyen jatekmotorra minek gumi ? Nem is tudtok 2.ben 180nal menni
Még volt vagy 2 hónapja egy szokásos jó hosszú lamentálás gumiügyben.
Perik megmondta hogy te megmondod!
Mikor raktál fel Road2-t? Elől és hátul is az van?
Előre jobb a Road3 a keresztvágások miatt bátrabban lehet vele fékezni.
Faszé kezded...............olyan jól megvoltunk.
BT45?!
Max Zolinak, míg feltolja a vasat a platóra!
A Road2 tényleg pöpec, nekem is az van, de a GS-en a Pirelli Sport Demon, ami mindent visz
Sosem volt Sport D.-m.
Amikor vettem BT45 volt rajta a régi fajtából. Öreg is volt, kockás is volt...
Az újak állítólag nagyon jók és tapintásra is puhák. Utána Dunlop Arrowmaxot raktam fel (kaptam egy szett újat a motorhoz). Jelentősebb kopást csak a hátsó közepén vettem észre 20 000 km alatt, persze a tapadás sem volt az igazi.
Ezután cseréltem felnit hátul, azóta BT20, Pilot Power, Pilot Road 2, 3 gumikat próbáltam és maradtam a Roadoknál. De gyári méretben tényleg jó a BT45... már akinek.
Metzeler Lasertec, gyári méretben. Sokat elmegy és dönteni is lehet. Lovitól és Ataaatól a Pirelli Sport Demont fogod megkapni ajánlásként.
Bridgestone Battlax BT 45F és BT 45R. És természetesen gyári méret elől-hátul. A gyári ajánlás ez, én ehhez igazodom, és kifogástalannak találom. A "majrécsíkos" problémákkal küzdők pedig majd jönnek az eltérő típusokkal és mérettel. De ez már nem az én problémám. :-))
Sok sikert.
Üdvözletem! Érdeklődnék,hogy ki milyen gumit használ illetve ajánl a motorhoz. Nekem lassan csereérettek az abroncsok, de elől nem az eredeti 110/70 van hanem 100/80 és most erősen gondolkodom, hogy visszateszem a gyári méretet. Ha valakinek van tapasztalata akkor kérem ossza meg!
Hát azt soha nem fogom elfelejteni!
A hidropneumatikus rugózás valóban sok plusz kütyüvel járna bár egy motorgyár meg tudná oldani, hogy ne legyen nagy gond, ott van a BMW, azokban is van bőven cucc mégsem gond.....viszont én a hidrot kihagynám és anélkül házilag is megoldható a jó rugózás...
Az érdekes lenne,volt Citroen BX-em,szerettem a rugózását meg az egész autót ,motoron a kellékek sok súlyt növelnének,annyit meg nem érne az egész projekt.
meg kell hízni és nem pattog
én egy hétvégét kínlódtam a ténéré hátuljával mire jó lett
most jó kemény lett, de még nem pattog, a kanyarokban hihetetlen jól áll, eddig sosem tudtam beszedni rendesen mert leült a segge és tök bénán fordult
előre meg érdemes betenni ezt a progresszív rugót olyan jó lett tőle a gép hogy nem is gondoltam
30 ezret akkor is megért ha csak pár évig bírja
Van remény!
A magasságállítás csak melléktermék lenne..
Nem a magasságállítás miatt agyalok a dolgon hanem a jobb rugózás okán, jobb úttartás, kisebb pattogás hajlam stb....
suzuki gs 500 alkatrészei eladók tel 06704275150