Azé' égni lehet ilyenekkel rendesen...egy időben a lányokért rűrűn jártam az iskolájuk elé motoral hazahozatal céljából (no meg mutogatni magunkat )....egyszer az Orsi elé mentem, amikor kijött az osztály megálltak elköszönni Orsitól a bnői miközben én nagy lazán akartam felülni, de ahogy a lábam átdobtam beleakadt a dobozba és szép lassan elkezdtem dőlni a túloldalra miközben rángattam ki a lábam a konzol és a doboz közül.... .....szerencsémre mielőtt teljesen átbillent volna kiszabadult a lábam és átdobva sikerült megfogni, de azért már nem sok híja volt.......,de a legnagyobb égés az Anitával volt az Egri tecso bejáratánál...no, az gáz volt a tömeg előtt...
Beálltam a pinyóba de a támaszt nem raktam ki.
Kurvanehéz volt kimászni fejjel lefelé a motor alól.
De egy karc se lett rajta...............alávetettem magam.
Volt.
Járdáról két kocsi közt fordultam rá az útra szűken jól beöltözve nyári melegben, cipóra tömött tanktáska. Balra fordultam ki, jobbról meg jött a troli. Kicsit elkapkodtam a dolgot, kuplungolni sem tudtam rendesen a tanktatyótól a teljesen elfordított kormány miatt, motor lefullad. Már nem tudtam rendesen megfogni, így a vállamat is úgy meghúztam hogy most lassan másfél év után van az hogy nem fáj.
Mindezt a GS-el! Mi lesz egy jóval magasabb motornál? Ha az ember sokat megy a nagyszámok törvénye alapján úgyis bejön egy-két ilyen...
Sziasztok lenne egy pár vezérműtengelyem bontott (1997) motorból. Akit érdekel, olx-en megtalálja a hirdetést. Az ára 15.000 forint. érdeklődni e-mailben: pauliscsak@gmail.com
mondjuk az a csőr része nekem se jön be de "élőben" szebb mint képen