Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kell egy sebesség jel aztán utána a többi csak pénz kérdése
Olcsóbb csináltatni egy vastagabb talpú csizmát,nem?
Piaggo MP3 meg gombnyomásra nem dől el,azért az praktikus lehet.
Erre van a citroennek megoldása már 57'-től....az se lenne rossz, de bonyolult így házilag nehezen kivitelezhető bár nem lehetetlen.
A bmw K1600 LT meg gombnyomásra középsztenderre áll. Az milyen lenne piros lámpánál.
Szerintem is jobb. A túl nagy motor olyan mint egy három számmal nagyobb cipő. Nehéz ezt belátni, ezért sokan esnek ebbe a hibába, aztán csalódnak. :)
No igen, de azok rugózási keménysége változik ezáltal...amire én gondolok annak nem...
Gombra. Allitos az mar van.
Bmw esa rendszere de a ducati multistradae is menet kozben szabajozhato.
Hang?...akkor félreértettem valamit, a rugózásra/csillapításra gondoltam....a magasság sem lenne többé gond hisz fokozatmentesen állítható....
Hangra?
Pedig mennyire nem lenne nehéz megoldani és még jó is lenne......agyalok egy ideje a dolgon csak még a csillapítást kéne állíthatóvá tenni...
Nyuszifület fizetsz és lóf...t kapsz.
Nyuszifüllel is.
Fizetsz és nem kapsz nyuszifület.
Nyuszifül nélkül kész anyagi csőd.
Akkor meg jön az erőszakoskismalacfíling.
"én így szállok le"
még pár év és olyan automata motorok lesznek hogy rá sem kell ülni
nekem már egy oldaltámasz kapcsoló is úri huncutságnak tűnik
Mondjuk megnézném hogy ha mondjuk nagy tempóval bezúzol egy stop táblás részhez és vészfékezni kell, van e idő gombot nyomkodni...
Majd ha szóra csinálja ha aszondod "ül".
Na tessék...ide nekem az Adventurét!
A Poprád parádét csak a közönségnek csináltam!
haveromnak r1200R van, gombnyomásra leül, neki is csak úgy ér le a lába
Valaki azt mondta nekem hogy a GS hátsó futót le lehet ereszteni gombnyomásra. Igaz ez?
Ha igen, akkor vegyél nekem egyet!
Popradon is jó volt a kocsilejárónál.

Én már 2x is égtem a cbr-el. 1x Siófokon a kikötőben, full másnaposan fordítom meg reggel 6-kor a gépet, majdnem bedöntöttem a Balatonba, de szerencsére maradt még kb. 30 cm. Mondjuk nem látta senki mert qrva korán volt

Másik meg tesóméknál Pakson az utcában, megálltam az aszfalt szélén, mellette 1m föld rész majd járda. Sajnos volt kb. 5cm mély keréknyomvályú a földes részen és arrafelé döntöttem a motort és persze fél perces pipiskedés után feladtam és eldőltem a motorral együtt. A röhejes, h beszorult a lábam és nem tudtam kimászni alóla, az unokahúgom meg jött ki, h látta a konyhaablakból, h megérkeztem, aztán hirtelen eltűntem az ablakból. Mondtam neki, h én így szeretek leszállni.
ami nem tetszett benne az a súlya, amikor szedegettem le a gazdájáról néha majd beszartam
de úton verhetetlen, még a román fele aszfalt fele lyuk típuson is kiválóan teljesít, mondhatni nyomába sem értünk sosem
Eloben sem mozgatott meg.