Mondasz valamit,mert volt nekem is a lábamon egy ICON/http://motostyling.hu/webshop/... az akkor a maga 43 e. forintjával egy "gyűszűnyit" sok(k) volt!Most a surcit 4650 forintért tehetem el vatta újonan!
Figyelem!
Kicsit sz..ptam, láncvezetőn kellett tömítést cserélnem, utángyártott volt benne, csöppent. Érdekesség, vékony a tömítés, ugyanolyanra cseréltem, és csöppent ugyanúgy, a feszítő alá vastagabbat kellett vágnom, a fedelénél rövidebb csavar megoldotta (lusta voltam vágni) .
Attól függ, hogy mik az elvárásaid vele szemben. Szvsz a jellemző lábsérülések ellen, amit motorozás közben össze lehet szedni, nem igazán nyújt nagyobb védelmet, mint bármilyen más magas szárú cipő.
Ha már van, és nem kell rá beruházni akkor erősen kompromisszumos megoldásnak jó, ha meg venni kell valamit, biztos jobb egy rendes motoroscsizma.. de nagy akciókon kívül nem igazán látni 50 ezer forint alatt olyan darabokat, amik tényleg hatékony védelmet is tudnak nyújtani.
Hát nekem 80e van benne és valszeg vez.láncot kell cserélni benne, mert elkezdett szólni. Egyébként más baja nincsen. Az is lehet, h csak feszítő, szét kell szedni, rámérni a láncra + feszítőt megnéznem h biztos az szól-e. De szerelő mondta, h valszeg az lesz, ilyen km-eknél szokott előjönni.
Olyan hidd el! Én is meglepődtem rajta hogy ki be mozog jó pár tized mm-t. Viszont ha megnézed a tengelyen a fogakat, nem találsz rajta semmi csorbulást, kemény cuccból van. Menet közben ezek szerint nem okoz problémát.
Tehát a meghajtótengelyre felmegy a lánckerék, egy zégergyűrű és ennyi?
Oldalirányba sztem elég sokat kottyan.
Nyugtassatok meg, hogy az mindenkinek ilyen....
mi hozattunk egy kamionnal a románoktól, 2012ben 1650re jött ki mázsája összefűrészelve
elég macerás volt a hasogatás, meg is beszéltük hogy soha többet
mondjuk már nem is igen lehetne magánemberként behozatni
Annyi nincs.
Egy tarolot feltoltotttunk.
Talan egy felre valo meg van erdeiben azt a heten meg kell oldani.
Meg a tarolo telivolt a galambhazbol maradt faanyaggal.
Azt korfuresszel kellett feszeletelni.
Fajt is a kezem.
De jo hogy ma hidraulikus hasitoval harcoltam.
Kicsit sz..ptam, láncvezetőn kellett tömítést cserélnem, utángyártott volt benne, csöppent. Érdekesség, vékony a tömítés, ugyanolyanra cseréltem, és csöppent ugyanúgy, a feszítő alá vastagabbat kellett vágnom, a fedelénél rövidebb csavar megoldotta (lusta voltam vágni) .
Ha már van, és nem kell rá beruházni akkor erősen kompromisszumos megoldásnak jó, ha meg venni kell valamit, biztos jobb egy rendes motoroscsizma.. de nagy akciókon kívül nem igazán látni 50 ezer forint alatt olyan darabokat, amik tényleg hatékony védelmet is tudnak nyújtani.
Nem lesz baja?
Oldalirányba sztem elég sokat kottyan.
Nyugtassatok meg, hogy az mindenkinek ilyen....
a gs hogy viselkedik azon a kavicsos úton? nem rázza ki a tömést a fogakból?
Most meg kicsiben nyomulok.
elég macerás volt a hasogatás, meg is beszéltük hogy soha többet
mondjuk már nem is igen lehetne magánemberként behozatni
Egy tarolot feltoltotttunk.
Talan egy felre valo meg van erdeiben azt a heten meg kell oldani.
Meg a tarolo telivolt a galambhazbol maradt faanyaggal.
Azt korfuresszel kellett feszeletelni.
Fajt is a kezem.
De jo hogy ma hidraulikus hasitoval harcoltam.
pár éve összevágtunk 24 tonnát belőle