Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A frissen vagott tolgynek meg edeskes szaga.
mi is a seggünkön ültünk
nagyon ütős színek vannak az erőben
nincs az a sima aszfaltcsík ami érne ennyit.......
Akkor jol tettem hogy a seggemen ultem.
A tomeg nem jo.
Pont ezt mondtuk mi is.
Mátrapihenő is, meg Párkányon is a parkoló a Bazilikával szemben fullon volt. Hazafelé egy darabig egy kb. 20 fős bandával motoroztam, szembe is jött egy 20 fős banda. Volt is valami kis bibi, mert álltak a motor mellett az út szélén, a kisgyerek meg bent volt a szalagkorlát mögött (utas lehetett) a fű meg nagyon össze volt kuszálva.
belényestől a határig legalább 40 motorost láttunk nyáron nem szokott ennyi lenni, szerintem kapuzárási pánik volt
Mecsek ota nem ultem motoron.
Ma volt 4 kobmeter fa.
Pici idomozas es egy kormany felrakas.
Talan jovo hetvegen lesz idom.
Rengeteg motorost láttunk ma. Nyáron nem szoktak ennyien lenni. Sok kocsi is volt, úgyhogy odébb álltunk. Errefelé mentünk, aztán Szécsény felé haza. Ez a szakasz végig tökéletes, aki arra jár, ki ne hagyja!
Remélem komplett lesz, nem csak ilyen.
Bár nem tudom miért a déli oldalt piszkálják, az viszonylag jó volt. Bár lehetne (és remélem lesz is) szélesebb.
Az északi oldal viszont tényleg nagyon kutya, ott el lehetne aszfaltozgatni jövő tavaszig...
Lassan nekiállnak a felújításnak.
Mondták hogy indul ilyen program.
Mátrafüred-Mátraháza közötti részt elkezdték felújítani.
Úgy készül mint a Táti. Szélesítik, csatornát csinálnak a szélén.
Félsávos lezárás fénysorompóval. Persze ahogy összetorlódik a kocsisor, mindjárt a jelzőtábla mögé ér, így a kanyarból fékezve kellett kikászálódnom. Megállni nem tudtam, inkább elhúztam mellettük. Remélem senki nem törte össze magát emiatt ma!
Nem hiányzik semmi, az mindenkinek olyan.
Ennyi enkozpontu hulye ember melett en nem csodalkoznek hanem szamitanek ra.
Mint arra hogy nekem kell kitotozni mere fog menni mert indexet hasznalni senki se fog.
Ez valami papíron még 3,5 tonnás jármű volt..talán transit, a leghosszabb platóval, ami jelentősen túlnyúl a hátsó tengely után még.

A kikerülés után még visszanéztem.. értem én hogy be kell zárni/ki kell nyitni a kaput..csak ha nem fér el előtte a jármű, akkor legalább a tök sötétben nem kéne úgy odaállni hogy kilógjon az útra a "fél" autó..

Ha indexelve állt volna valamelyik útpálya szélén, sokkal jobban látható lett volna. De valószínűleg a vészvillogót is láttam volna oldalról, ha ment volna..ha már így áll meg ahogy.
Még eladók az alábbi GS matricák: kepesmotor
Jómagam sotetben max 100-110-el de ezt is eros temponak erzem olykor,es folymatosan a felezo mellett,legyen hely barmely iranyba.
Sziasztok. Volna egy olyan problémám, hogy a kis lánckeréken van 2 lyuk ( gondolom a rögzítés szempontjából ). Nekem csak egy zégergyűrű tartja a helyén a lánckereket és kotyog oldalirányba. Gondolom valami kialakított lemez "leszorító" hiányzik onnan. Olyat honnan tudnék beszerezni ? Mellékelek egy képet, mert elég hülyén magyaráztam el
Pótkocsi, utánfutón kötelező a két db háromszög alakú piros fényvisszaverő tábla, vontatón meg csík vagy kör alakú. Ha nincs akkor bünti jár.
Ez legalább látható volt. Mostanában leginkább sötétben szoktam motorozni, ahogy ma éjjel is.

A régi 5-ösön mentem (Röszke felöl) Szegedre.. olyan 120-130 körüli tempóval.. annyi szerencsém volt, hogy a szembe sávban (messze elöl) láttam hogy egy autó indexel balra (ha kanyarodik akkor keresztezi az utam), ezért elvettem a gázt.. és már kezdtem volna kihúzódni kicsit jobbra (biztos ami biztos) amikor feltűnt, hogy egy hosszú platós teherautó merőlegesen parkol az útra a padkán de a platója kb a sáv harmadáig, feléig belóg. Mivel nem volt kivilágítva, ezért csak az utolsó pillanatban vettem észre.. ha nem veszem el a gázt, vagy a felező közeléből teljesen az út széle felé, és nem csak a közepéig húzódok a szemközti autó miatt, akkor valószínűleg már csak cafatok lennének belőlem. Elég szar élmény volt.. és az ilyenre nem nagyon lehet készülni.

Akinek egyébként ekkora járműve van, igazán aggathatna az oldalára némi fényvisszaverő matricát..sokat segített volna, ha már olyan balfaszul állt meg.
ugyan így jártam szeptember közepén, csak sajnos nem tudtam elkerülni az ütközést. telibe nyomtam a bekanyarodó autó hátulját, és átrepültem fölötte, szerencsére nem lett semmi bajom, motor mondjuk gazdasági totál kár. az autós elismerte a felelősségét, de ez mondjuk ha nem 50-nel történik (épp indultam a munkahelyről) hanem országúton, akkor ott annyi
Ez az eset meggyőzött arról, hogy a legóvatosabb, szabályt követő motorozás is brutális következményekkel járhat és a nagy számok törvénye alapján egyre inkább be is következik.
Az volt a nagy szerencséd,hogy csak 60-al mentél,hihetetlen nagy jelentősége van ilyen manővereknél a sebességnek.
Kb. 60-al mehettem egyenes úton, amikor a velem szembejövő sávban közlekedő autó az utolsó pillanatban fékezés nélkül befordult elém 40-50 km-es sebességgel, és behajtott a mellékutcába. Majdnem frontálisan ütköztünk. Az volt a szerencsém, hogy túl gyorsan hajtott és még pont megszűnt az utamban lenni ill. egy kicsit tudtam még kikerülni a a szembejövő sáv felé és közben fékezni a motorral, de csak hajszálon múlott az ütközés. Eközben a hátsó gumi megcsúszott-úgy gondolom szerencsémre- mert a motor ki is farolt, pont jó irányba, ez is segített megúszni a fatális ütközést. Biztosra veszem, hogy különben ott hagyom a fogamat vagy lebénulok stb. Feldolgozhatatlanul váratlan volt az irányváltása, mert szabálytalan volt, hirtelen is, és nem logikus, és már az irányváltása elején is nagyon közel volt hozzám, valószínűleg elnézte az utcát, de még az utolsó pillanatban úgy döntött be fog hajtani, amikor csőlátó lett és már arra nem figyelt, hogy szemből jöhet jármű. Ez az újjászületésem napja, nagyon vigyázzatok. Arra jutottam, hogy bárhogy vigyáz az ember, csak idő kérdése a baleset.
Utána sokkos állapotba kerültem és a motoron ülve pihegtem kb. egy percig, majd üldözőbe vettem, hogy beszéljük meg a dolgot, de már nem értem utol.
Azóta sokkal gyanakvóbb vagyok a közlekedésben, az egyértelmű, veszélytelen dolgok sem azok többé.
Ha végeztél jöhetsz fátvágni.
Holnap Mátrászunk!
Meg nem fix hogy mekkora kör lesz, de nem akarok túl nagyot. Annyi biztos hogy a Cserháton keresztül megyünk, nem az unalmas 3-as úton.