Csak az a probléma, hogy sok Móka Miki rallye pályának nézi, és felhordja a padkáról az aprókavicsot a kanyarokban. Tegnap pihent le egy Hondás kicsit a kavicson, csak az idom, meg a nadrág sérült. Szerencsére csak csúszott.
Megnézettem a gs-em egy mágussal, motorszám alapján elvileg e22 szabványnak lett belőve, tehát folytott. Azt irja, elvileg fúvókát kell cserélni, es ''keveréket állítani''.
Hétvégén eljő az igazság pillanata. megbontom, átnézem, rendbeteszem.
Szelep alá ''pogácsát'' hol lehet rendelni, szelephézagot is megnézem, mert kicsit csörömpöl a hidegben...... Melegen is van pici hangja....bár lehet vájtfülű vagyok.
a ténéré gyári ülésmagassága 890 én kicsit kiemeltem kb 950 lehet
a husky 980
az xr4 930( nekem másik rugóval bőven 950 felett volt)
szóval neki magasak
azért kérdezősök hátha van olyan utcai ami neki is jó lenne anélkül hogy elhagyná az alját
bár aminek magas az alja jó eséllyel az ülése is fent van
de ez haspáncéllal együtt?
mert a 15+ centi már egész jól hangzik az ilyen vegyes felhasználáshoz
hiába ajánlgatom neki az endúrókat arról nem ér le a lába, nem mintha ez számítana valamit
Nyáron biztos.
Nekem 520 körül lesz így is. Most értem haza és most hogy megy le a Nap olyan idő kezd lenni, amiben már itthon szeretnék lenni. Nagyon korán sem akarok elindulni, így ennél a távnál többet inkább már ne.
Zoli (kivételesen ) jól mondja, ha megyünk az sem maradhat ki! Oda egri országúton, vissza meg Bükkszentkereszt-Bükkszentlászló vonalon, vagy fordítva, de meg kell legyen
Ha horizontálisan konvergál a gravitáció miatt a természetes földtakaróval.
De nem ez az üzemszerű.Vertikálisan kéne állnia és így kéne mérbi egy légrést az anyaföld vs hasidom alja közt.
Abban biztos vagyok, hogy felébredtek, ha véletlenül belefuttok egy csíkba.
Verpeléttől Egerszalókig nem tudom mikor csinálták az utat, de mint ha pálya lenne és nincs szétcseszve.
Egertől Sirokig a kanyargós út jó, csak vigyázzatok a kanyarokban a hosszanti repedésekkel... mert se a kanyarok előtt, se után nincs, csak a kanyarokban az íveken fordul elő. Elég kellemetlen és gatyábacsináltatós, mikor egy kanyar közepén (még ha nyugodt, túrázós tempóban is) elfogy az ember kereke alól 5-10cm széles csíkban az aszfalt.
van olyan utcai motor (nem sport, hanem olyan gs forma) aminek nem lent van a kipufogója? vagy kicsi melóval meg lehet oldani azt hogy ha földúton fennakad nem tépjen le mindent, persze ne 10 centis hasmagasság legyen, szóval inkább máshol elvezetni mint alápakolni mindenféle védő cuccot
egyik ismerős nézegeti a motorokat alapból utcára kellene, de ha ki kell menni a tanyára, vagy horgászni a csatornapartra akkor ne akadjon fent
Lovi, amit telefonban beszéltünk, azt nyomhatjuk így is.
Itt van egy csomó új szakasz ahol még nem voltam és ajánlották.
Találkozási és leválási pont van megadva, mindenki számolja hozzá a sajátját...
Van ott egy szimering és az úgy tűnik elengedett, 4 rugó körül van a suzukinál, de a Bandit topicban Zöldit kérdezd meg milyen áron tud szerezni, amúgy nem kell bontani a cseréjéhez, kívülről megoldható.
Hétvégén eljő az igazság pillanata. megbontom, átnézem, rendbeteszem.
Szelep alá ''pogácsát'' hol lehet rendelni, szelephézagot is megnézem, mert kicsit csörömpöl a hidegben...... Melegen is van pici hangja....bár lehet vájtfülű vagyok.
a husky 980
az xr4 930( nekem másik rugóval bőven 950 felett volt)
szóval neki magasak
azért kérdezősök hátha van olyan utcai ami neki is jó lenne anélkül hogy elhagyná az alját
bár aminek magas az alja jó eséllyel az ülése is fent van
GS 500 - 790 mm
650 GS - 780 mm /alacsony változat 750 mm/
XF 650 - 830 mm /alacsony változat 800 mm/
mert a 15+ centi már egész jól hangzik az ilyen vegyes felhasználáshoz
hiába ajánlgatom neki az endúrókat arról nem ér le a lába, nem mintha ez számítana valamit
Nekem 520 körül lesz így is. Most értem haza és most hogy megy le a Nap olyan idő kezd lenni, amiben már itthon szeretnék lenni. Nagyon korán sem akarok elindulni, így ennél a távnál többet inkább már ne.
De nem ez az üzemszerű.Vertikálisan kéne állnia és így kéne mérbi egy légrést az anyaföld vs hasidom alja közt.
Ha megkéred ataaa megméri mennyi van az idom és a főd közt.
Verpeléttől Egerszalókig nem tudom mikor csinálták az utat, de mint ha pálya lenne és nincs szétcseszve.
mert amikor 8as ittassági fokon meg van küldve a csatornaparton minden centi számít
egyik ismerős nézegeti a motorokat alapból utcára kellene, de ha ki kell menni a tanyára, vagy horgászni a csatornapartra akkor ne akadjon fent
Itt van egy csomó új szakasz ahol még nem voltam és ajánlották.
Találkozási és leválási pont van megadva, mindenki számolja hozzá a sajátját...