Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak az a probléma, hogy sok Móka Miki rallye pályának nézi, és felhordja a padkáról az aprókavicsot a kanyarokban. Tegnap pihent le egy Hondás kicsit a kavicson, csak az idom, meg a nadrág sérült. Szerencsére csak csúszott.
Megnézettem a gs-em egy mágussal, motorszám alapján elvileg e22 szabványnak lett belőve, tehát folytott. Azt irja, elvileg fúvókát kell cserélni, es ''keveréket állítani''.
Hétvégén eljő az igazság pillanata. megbontom, átnézem, rendbeteszem.
Szelep alá ''pogácsát'' hol lehet rendelni, szelephézagot is megnézem, mert kicsit csörömpöl a hidegben...... Melegen is van pici hangja....bár lehet vájtfülű vagyok.
a ténéré gyári ülésmagassága 890 én kicsit kiemeltem kb 950 lehet
a husky 980
az xr4 930( nekem másik rugóval bőven 950 felett volt)
szóval neki magasak
azért kérdezősök hátha van olyan utcai ami neki is jó lenne anélkül hogy elhagyná az alját
bár aminek magas az alja jó eséllyel az ülése is fent van
Derbi Mulhacen 660?
Megnéztem az ülésmagasságokat:
GS 500 - 790 mm
650 GS - 780 mm /alacsony változat 750 mm/
XF 650 - 830 mm /alacsony változat 800 mm/
650 gs elég alacsony. Meg a freewind is, még Ataaa lába is leért róla.
Ez a hulye Cole nyitott sisak halos protektor vaszonnaci maniajat 1190 adv vel konbinalva nem ertem.
de ez haspáncéllal együtt?
mert a 15+ centi már egész jól hangzik az ilyen vegyes felhasználáshoz
hiába ajánlgatom neki az endúrókat arról nem ér le a lába, nem mintha ez számítana valamit
Nyáron biztos.
Nekem 520 körül lesz így is. Most értem haza és most hogy megy le a Nap olyan idő kezd lenni, amiben már itthon szeretnék lenni. Nagyon korán sem akarok elindulni, így ennél a távnál többet inkább már ne.
Ehh................befagyott a pokol vagyimi?
Van vagy 15-20 cm, de majd egyszer megnézem.
Zoli (kivételesen ) jól mondja, ha megyünk az sem maradhat ki! Oda egri országúton, vissza meg Bükkszentkereszt-Bükkszentlászló vonalon, vagy fordítva, de meg kell legyen
Ha horizontálisan konvergál a gravitáció miatt a természetes földtakaróval.
De nem ez az üzemszerű.Vertikálisan kéne állnia és így kéne mérbi egy légrést az anyaföld vs hasidom alja közt.
Az 577-en 0 cm.
Szerintem 10 centi akkorismegvan.
Ha megkéred ataaa megméri mennyi van az idom és a főd közt.
Abban biztos vagyok, hogy felébredtek, ha véletlenül belefuttok egy csíkba.
Verpeléttől Egerszalókig nem tudom mikor csinálták az utat, de mint ha pálya lenne és nincs szétcseszve.
Azt a szakaszt ismerem. Legalább kicsit felébredünk majd.
és akkor mennyire lesz az alja a földtől?
mert amikor 8as ittassági fokon meg van küldve a csatornaparton minden centi számít
Kell egy haspáncél rá.
Egertől Sirokig a kanyargós út jó, csak vigyázzatok a kanyarokban a hosszanti repedésekkel... mert se a kanyarok előtt, se után nincs, csak a kanyarokban az íveken fordul elő. Elég kellemetlen és gatyábacsináltatós, mikor egy kanyar közepén (még ha nyugodt, túrázós tempóban is) elfogy az ember kereke alól 5-10cm széles csíkban az aszfalt.
van olyan utcai motor (nem sport, hanem olyan gs forma) aminek nem lent van a kipufogója? vagy kicsi melóval meg lehet oldani azt hogy ha földúton fennakad nem tépjen le mindent, persze ne 10 centis hasmagasság legyen, szóval inkább máshol elvezetni mint alápakolni mindenféle védő cuccot
egyik ismerős nézegeti a motorokat alapból utcára kellene, de ha ki kell menni a tanyára, vagy horgászni a csatornapartra akkor ne akadjon fent
Lillafüredre be se mész?
Lovi, amit telefonban beszéltünk, azt nyomhatjuk így is.
Itt van egy csomó új szakasz ahol még nem voltam és ajánlották.
Találkozási és leválási pont van megadva, mindenki számolja hozzá a sajátját...
Van ott egy szimering és az úgy tűnik elengedett, 4 rugó körül van a suzukinál, de a Bandit topicban Zöldit kérdezd meg milyen áron tud szerezni, amúgy nem kell bontani a cseréjéhez, kívülről megoldható.
Szia! Amennyire én látom nem sérült a segédváz, de a héten viszem el szakihoz.