Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
Jó éve pucoltam, akkor nem volt ilyen, csak azért tünt fel. :-)
Nekem is szokott pucolás után. A megoldás, nem kell kipucolni.

Én nem szoktam vele foglalkozni, 1-2 napig pöttyen pár csepp, aztán abbahagyja.
Sziasztok
Egy kérdésem lenne.
Milyen esetben szokott folyni a motorolaj azon a lyukon amibe a kuplung rúdja megy be bal oldalról? Tegnap kipucoltam a kis fogaskerék körül a lerakódott láncolaj sarát, összeraktam és elkezdett csöpögni. Szétszedem, és látom hogy azon a lyukon szivárog. No persze később elállt. Kisvártatva beindítottam, utána nem csinálta. Lehet hogy felvert oda motorolajat és az folyt k?i - lövésem sincs. A fura az, ez a lyuk magasabban van, mint az olajszint. :-)
Mi a véleményetek?
A segédváz nem sérült?
Panaszra nem lehet ok. Kívánatos. Nem csak az olaszok tudnak szép motort csinálni. Órákig el tudnám nézni. Ez most nagyon betalált szerintem.
Sziasztok!

A hátsó sárvédő mennyire változott az idők során? (Ez: http://i.ebayimg.com/t/Kotflue...$_57.JPG )

2005-ös GS 500 E-hez kellene nekem ilyen, nem tudom fogják-e tudni hegeszteni szépen.


Belém jöttek ma hátulról, kereszteződésben... :S Utasom és én szerencsésen megúsztuk, nagyjából a gép is a bukócsőnek és túradoboznak köszönhetően, de azért van amortizáció... :(
Igen,azt néztem én is,hogy a kipufogó felőli oldalon a kipuff a farokidom és az utas lába közé eső hely elég kevés. :(
Gondolom ezek a táskák az ülés alatt rögzítendők tépőzárral vagy hasonló megoldással.
Mielott barmit felteszel foliazd le karcallo atlatszo cccal az oldalidomot.Esetleg minden tura elott feltekercs kacsaszalaggal vedd a festest.
Es gondolj az utasra......csak olyat amitol elfer.
Nekem Kappa sport oldaltáskáim voltak/vannak, teljesen jó, nem kell típusspecifikust venned. Olyat válassz, ami szűkíthető/bővíthető és van hozzá esőfólia, más nem kell szempont legyen, max az űrmérték...
Elég idétlenül fel van hajtva rajta a farokidom. Illetve tehettek volna rá kényelmesebb ülést is.
Sziasztok!

A gs-re tenni szeretnék két oldaltáskát,mert a hátsó túradoboz már nem elég túrákon gondolom ismerős.:) Lehet kapni hozzá kimondottan a tipushoz vagy van valakinek,hol érdemes venni? Köszi a válaszokat
Hát bakker, vhogy qrva gyorsan elrohant ez a motoros szezon! Mindig volt vmi másik program és most háttérbe kerültek a gépek.
Ez van, mindent nem lehet 1xrre.
Hát akartam is mondani hogy alig láttuk idén a szőrös képedet!
Jövőre nincs igazolatlan hiányzás!
Ne duzzogj má!

Hát amennyit idén motororoztam, asszem ezek is tök feleslegesek, nem h újat vegyek.
Ezt úgy mondod, mintha az előzőt nem 7 évig hajtottam volna! Vegyél Te is egy újat a 2 régi helyett és máris jobban érzed magad!
Annál kicsit sűrűbben kéne ellenőriztetni.
Üdv. Én most állítattam/állítatom a szelephézagot. Szerintem enyémen még nem volt állítva és már 51ekm van benne. Én úgy jártam hogy annyira elfogytak a hézagok hogy a nyitvamaradásuk miatt már berángatott nagy fordulatnál. Most nagyobbra van állítva hogy tisztuljon. Kb. 1ekm után megyek vissza pontosan beállítatni. Azóta lényegesen jobb a gép. Nekem szerelő azt mondta hogy azért 24ekmenként érdemes beállítani szemben a 4 hengeresekkel amiknél nagyobb ez az intervallum.
Nekem van egy hibátlan foncsorom
GSX-R1000 THM 2,5% * 4 248 000.

Csak a nevébe ne törne ki a susogós nyelvem.
3-4 közé gondolom. Az Gixer is 4 alatt van, és ennek is hasonló a felépítése. Mivel a K5-ös blokkja van benne (már ez garancia a verhetetlenségre ) gondolom olcsóbb lesz a legújabb gixernél, de csodálkoznék ha bemenne 3 milla alá. Meg örülnék is neki.
4-5 milla?
Árról lehet már valamit tudni?
Gondolom valahol az 1000-es Gixer környékén lesz.
Bár kardinális kérdés hogy lesz e fekete belőle.
Még idén.
Látom szerelmes lettél, jövőre csere?