Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néztem a térképet a környékről.............elég sok a felfedezésre érdemes útszakasz.
2009 környékén készült és 50k volt...húzós, de fiatalságbolondság...csak slip-on, megvágva a régi...Martin-t is kérdezd meg, mert Ő E-set is csinál, meg tud bele szűkítőt...ha megunnád a hangot...
Van azon a vidéken egyirányú kanyargós is... igaz nem túl széles, de senki nem jöhet szembe. Istenkirály lehet
Köszönöm mindenkinek! Igyekszünk alkotni valamit...
Ne legyél!
Örülj neki hogy nem fejmagasságig repült a dög, mert akkor a most fogpótlást keresnél lázasan.
hát akkor rosszul emlékeztem
Mostmár én lettem depi.
Az öngyi lett.
Biztos depi volt.
Nem estem el, és nem raktam fel kerek lámpát.
Csak nekiraktam az egyik felét a sziklafalnak, de meghegesztette a műanyagos.
Elüthetted volna jobban.

A lajos árul UGY ilyen komplett lámpatököt 25 rugó környékén.
Hát óra szerint 120 volt
Megvárta az út szélén ,hogy odaérjek , aztán felszállt!
ez vagy chuck norris betanított kamikázé fácána volt vagy nem 90el mentél
vigyázni kell a dögökkel kikerült a friss hús a neveldékből
nálunk amikor kiengedték őket minden vonat elgázolt eleinte 6-8-10 fácánt
Elég ideges voltam , hogy ne álljak meg! Egész délután 130km motorozás után az utolsó 2 km-en kapom el!
Legalább levest főztetek belőle?
Sziasztok!

Sajnos vasárnap sikerült megpuszilnom egy szaros fácánt

A lámpám eléggé szétment , úgyhogy most keresek egy E-s lámpát! Ataaa te raktál a gs-re kerek lámpát miután elestél , jól emlékszem? Esetleg megvan még?
Jó állapotú hengerfej érdekelne, mivel az enyimé defektes lett. Előző tulaj visszaerőltette a főtengelyt és ezért a leszorítópánt elrepedt és el is tört. Ha valaki tud és megválna keressen meg vagy valami bontót ha tudtok ajánlani mobilom 06308414655
Ha érdekel van az egész motorhoz robbantott ábrás rajzom. Minden adattal együtt. Igaz angol nyelvű, de kérésre be tudok szkennelni oldalakat.

A dob k*rva jó, mennyibe fáj? Illetve a leömlőktől csináltattad vagy csak slip-on és meg van vágva az eredeti kipufogó?
Hát ha leszeded a szelepfedelet, akkor már érdemesebb mérni.
Maestro, elküldtem a service manualt, abban erről is ír. Csavarhúzóval vmelyik irányba kell tekerni a csavart, h a rugó ne feszítse a láncot és asszem abban az állapotban tudod normálisan kiszedni.

Ez ugyan 600f-é, de hasonló elven működik:

vez.lánc feszítő patron
Köszönöm! Azt esetleg tudja valaki, hogy a láncfeszítőt a karbik alól meg elölről (gondolom elől is van...) büntetlenül kitekerhetem? Ha kiveszem, megnézhetem hátha le van ragadva, vagy ilyesmi? Esetleg cserélhetem? Nem ugrik szét semmi?
Az a helyzet hogy 2T 125-ösöket egymilliószor szedtem csavarokra, váltóig teljesen, de vezérlést még életemben nem bontottam, és fázok tőle...
Nem muszáj mérni vezérműláncot.
A hengerfejben lévő fogaskeréken (megfeszített láncnál) fel
lehet emelni a láncszemet akkor jobb cserélni.
A fogaskerék tetején is feszesnek kell lenni, a nem az akkor cserés.
Nekem Finster dob volt rajta...Finster
3 video lett feltöltve, nem a legjobb minőség...
Karakteres lett a hang, rendesen visszadurrogott...szerettem, és városban egészen nyílt a sor... :)
Valaki hasznàl a gépen tuning kipufogót? Ha igen milyen? És tapasztalatok? Én elsősorban hang miatt cserélnék.
Kúúúrvajó.............köszíííííí......................felrak
tam a bakancslistára.

Elkelt már az új aszfalt.

Most már csak azt kéne kijárni hogy lezárják egynapra és lehetten TT-zni rajta aki tud.
Újabb adatok, 108Nm: motorinfó cikk