Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Magam se hittem benne, de az egyik szakaszt megtaláltam

A videón 0:55-nél lévő képkocka az megegyezik ezzel, csak 2012 óta újra lett aszfaltozva.Kép közepén a tenger előtt a domb csúcsa felé bal oldalon van egy fa/bokor.. na az a referenciapont.
Teccik.Elnézelődnék,lötyögnék arra.
Szerintem valahol Californiában... LA környékén
Hol a pöcsbe csinálták a promovidit?
Ez igen!
Nagyon köszönöm! Ha senkit nem találok itt a környéken lehet hogy nekiállok egyedül, de szívesen vennék egy kis segítséget, félek szétbarmolni. Ő lenne egyébként a gép
Nem dobozolok tanktáskának meg simán találok egy quick-lock-ot.
Tanktáskának viszont már nem igen marad hely a kulcs miatt, a hátsó doboz meg kb. olyan gnóm lehet rajta, mint a Kawán
Nekem semmi gondom vele.
A motech blaze taskak meg ezen is jol mutatnak.
Na ja, csajom nemtom hova tenném, a packról nem is beszélve, csak ugye akkor mi értelme a túrásításnak?! Majd élőben kiderül
Elég egyemberesnek tűnik..............amúgy alakul a gép.
Na, itt van amit hiányoltam a palettáról, a Suzuki Z1000SX-e, ill. GSX-S1000F-je (mégsem GSR lett): Vörös és Fekete
Az első lámpa gixxeresítésére még várni kell, és a műszerfal is jobban tetszik a GSXF-én, de az erőforrás és a túra kormány bíztató, majd a tesztekből kiderül mennyire szerethető, mert a promo vidi elég lightos
Vez.láncot mérni kell. Itt van service manual, le is tudod tölteni, abban pontosan le van írva a szelepállítás folyamata is és a láncmérés módja is. Meg még sok minden más is, ha bütykölni akarsz.

service manual

Itt pedig egy video róla, asszem van ettől a sráctól még egy hasonló.

szelep állítás
Srácok! GS500F 2006 halkan már csörög, szelephézagolás kellene meg ránézni a vezérlésre. Nem vállal itt valaki ilyet Székesfehérvár-Mór környékén? Segítek szívesen, karbikat most pucoltam meg, de ennek már nem merek nekiállni. Meg valami lapkák is kellenek, azt sem tudom hogy a vezérműláncról hogy derül ki hogy jó-e...életemben nem csináltam ilyet...
A fineszes megy E kategóriát kap protekció nélkül.
Én így ismerem:
A katona nem fázik, csak úgy érzi!
Thx. Érezni, hogy már az alapjárat sem az igazi.
Én érzésre szoktam rászánni magam, amúgy szelephézag talán 12 000, meg talán a karbiszinkron is...de lehet hogy 6000 ...
A könyve annyit ír, h szelephézagot 6000-ként kéne ellenőrizni, de egy kicsit túlzásnak tartom.
Üdv! A GS-nek mennyi a karbi szinkron/szelephézag állítás intervalluma? 20.000-et futott a legutóbbi karbi szinkron óta és még többet szelephézag óta.
En egyenlore over fokozatban vagyok.
Meg van a tervben egy ezerotszaz.
2-3 lightos meg az ingazas.
Annyi jo volt ebben az evben hogy elvagyok.
Most projectelek egy robit.
ataaa-nak GAY magazin kell, annyira fázós!
Pedig "a jó katona nem fázik, csak érzékeli a hideget"
Ne legy. Papperdog.
Max beraksz a kabatba egy playboy magazint.
Olvasd el a cikket: GSR-S1000
Én ilyenre nem emlékszem