Nagy GSXF-et szerintem nem kap annyiért, mint amennyit rászánna. Persze ha kompromisszumot köt a Bandit küllemével és karakterével máris agyalhat az 1250-en, abból akad jó áron. Részemről én tartom a korábbi véleményem, miszerint a 650GSXF bejövősebb a nagynál.
Azért előbb kerülj egyet a naggyal is vagy ha kész lesz a sajátom azt is megpróbálhatod,bár az 1250-nek már a futóműve is jobb,picit feszesebb pont amennyire kell a magyar utakon.
Hogy mindenki megnyugodjon ataaa magasságának elégsége kapcsán, itt egy csaj véleménye a 81 millis ülésmagasságról , Neki nem volt vele gondja.
Ha az MT-09 túl hepciásnak tűnne, akkor ismét a GSXF-et, vagy az előbbi Hondát javaslom, amik kezesebbek, de ha tud valaki GS rutinnal lendületből motorozni, még meg is büntetheti a Yamahás versenyzőket
Az ár "problémára" szintén az előbbi 2-ben látom a megoldást, bár a nakeden a szélvédelem hiány szerintem inkább elrettentő, mint az ár, tekintve a tudását.
Ha meg spórolni akar valaki a következő lépcsőn, az új z1000sx-en van 80% körülire butító üzemmód, hogy szokhassa egy lámább tulaj is. Az 1l-es FZ-vel persze nem hasonlítottam össze (még).
Ma hazajött a motor, egész használható állapotba került. Szívócsonk tömítő gyűrű, karbiban az összes o-gyűrű, tűszelepfészkek és gyertya csere volt. Hétvégén megyek egy nagyobb (300-350km) körre vele, kíváncsi vagyok a fogyasztás rendbe jött-e.
Olyan fejidomot mint a fazeren inkabb ne :D A2. km utan azt mondtam hogy semmi penzert nem kene fejidomos fazer, olyan benan fuj rajta a szel hogy le sem thdom irni, hatulrol es felfujta a kabatomat fejidomos motor pff egy jo naked ott legalabb szembol kapom a szelet
Ha nem nagyon gáz...akkor pár palackot én is kérek....ugyanis csak azt iszom meg ha alkoholról van szó...és azt is csak akkor ha sajtot kajálok:)
Évi alkesz fogyasztásom max. 2-3 deci :)
Mindegy, majd újra megdolgozom érte.
Nagyobb gond hogy lehet nem lesz hol dolgoznom...
Lassan itt az év vége, visszakaptad már a $-d? Szívesen elviszlek mustrára, főleg, ha hagysz kötözködni!
Vasárnap Mecsek?
Elég lenne a 650 is.
Ha az MT-09 túl hepciásnak tűnne, akkor ismét a GSXF-et, vagy az előbbi Hondát javaslom, amik kezesebbek, de ha tud valaki GS rutinnal lendületből motorozni, még meg is büntetheti a Yamahás versenyzőket
Az ár "problémára" szintén az előbbi 2-ben látom a megoldást, bár a nakeden a szélvédelem hiány szerintem inkább elrettentő, mint az ár, tekintve a tudását.
Ha meg spórolni akar valaki a következő lépcsőn, az új z1000sx-en van 80% körülire butító üzemmód, hogy szokhassa egy lámább tulaj is. Az 1l-es FZ-vel persze nem hasonlítottam össze (még).
Évi alkesz fogyasztásom max. 2-3 deci :)
Nem ko?
Ihhoni lomokbol osszfercelve.
Lesz benne csurcsavar es bonyolitas rendesen.