Áh csak időzavar.
11Km.4 lámpa egy körforgó és sok balfácán autós.
Rohadtul teperni kell hogy 8:51-től indulva 9:00-ra már a külső ajtót nyissam.
Csodálkozom hogy még nem trafizak le kerepesen mert állatira nem legális ahogy söprök végig 100-110-el. És még visszafogott vagyok mer város.
Simán 200 Km ilyen és kiürül a tankom.........ez baj.
Apropó, ti nem fáztatok meg kicsit?
Kurva jó idő volt, nem is értem mi bajom.
Most vagy az óriásfagyi, vagy a megázás a végén, de én most nem vagyok százas. Az utóbbira tippelek...
Amennyit hoz szar időben, pont annyit lehet vele veszíteni akkor amikor remek az idő. Ha majd motort váltok valamikor, nem lesz a feltételek között hogy csak és kizárólag idomos lehet... amikor a GS-em volt még, mondták hogy milyen jó is egy idomos gép, próbáljam ki.. hát kipróbáltam, más, de nem jobb mint egy pucér lenne.
Mennél ott többel is, mint 200, a 650-nek is majdnem 250 a vége és ami durva, hogy Neotonozni is lazán tud 2 személlyel (persze pack nélkül), "csak" a legvégén lustul be...
A hegyekben persze vissza kell váltani, de ott is csak utassal, más nem igen változik Szuper gép, imádom
Esőben, hűvösebb időben tényleg hasznos tud lenni a fejidom/burkolat.
Amikor lekaptam az oldalidomokat szervizelés előtt én is visszafogottabban hajtottam a vasat.
NC700X-en már gondolkodtam,kanyarogni azzal is lehet,egyenesben meg egyre lassabb vagyok......minimális fogyasztás,20e km-ként gumicsere,sisaktartó.....de próbálni kellene meg leárazni!
Már mondtam hogy fostorgós túrista vagyok.
150-160-ig no problem 180-nál hosszú távon a nyakam nem birja a plexi nyomását.
200 nál picit be kell hajolni és jobban markolni.
Aki 180-al tartósan akar menni vegyen busát.
Én maradok a trükkös,visszafordítós,szintemelkedős hágóknál meg az őket összekötő autóutaknál.
Ezekben sem vagyok gyors csak olyan nézelődős balfácán.
Lassan elgondolkodom egy CTX700D-n.......................brrrrr.
Nakeden nem tt-zel sokáig,5-10 perc alatt elfáradsz,pont ezért jó,hogy nincs szélvédelem,fékez,lassít,kevesebb ideig esel kísértésbe és cserébe csendesebb is.
Gsx1250fa teszt,túraplexi+magasítás,suhanok fel a Mecsekben,dőlök jobbra,balra,véletlenül rápillantok a km órára,170,vazz meglepődtem,érzésre 120-130-nál többet nem mondtam volna,egyenesben 200-al utaznék vele,azt nem igen szeretném.
Vírus?
Amúgy megvannak a fix trafihelyek fejben csak nem mindig figyelek.
11Km.4 lámpa egy körforgó és sok balfácán autós.
Rohadtul teperni kell hogy 8:51-től indulva 9:00-ra már a külső ajtót nyissam.
Csodálkozom hogy még nem trafizak le kerepesen mert állatira nem legális ahogy söprök végig 100-110-el. És még visszafogott vagyok mer város.
Simán 200 Km ilyen és kiürül a tankom.........ez baj.
Kibaxottulnagyonrohadtulkeményekvagyunk.
Amúgy sokat segít a béléses bering és az aláöltöző a farmer alá.
Egy picit se fáztam.....sőt.
Kurva jó idő volt, nem is értem mi bajom.
Most vagy az óriásfagyi, vagy a megázás a végén, de én most nem vagyok százas. Az utóbbira tippelek...
160 megvan a mogyoródi szélesívesben.
A hegyekben persze vissza kell váltani, de ott is csak utassal, más nem igen változik Szuper gép, imádom
Amikor lekaptam az oldalidomokat szervizelés előtt én is visszafogottabban hajtottam a vasat.
150-160-ig no problem 180-nál hosszú távon a nyakam nem birja a plexi nyomását.
200 nál picit be kell hajolni és jobban markolni.
Aki 180-al tartósan akar menni vegyen busát.
Én maradok a trükkös,visszafordítós,szintemelkedős hágóknál meg az őket összekötő autóutaknál.
Ezekben sem vagyok gyors csak olyan nézelődős balfácán.
Lassan elgondolkodom egy CTX700D-n.......................brrrrr.
Gsx1250fa teszt,túraplexi+magasítás,suhanok fel a Mecsekben,dőlök jobbra,balra,véletlenül rápillantok a km órára,170,vazz meglepődtem,érzésre 120-130-nál többet nem mondtam volna,egyenesben 200-al utaznék vele,azt nem igen szeretném.
Hat ev alatt egyszer maradtam el emiatt barki mogott.