Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te mindig.
Akkor én laza voltam............
Mi ataaa-val többet mentünk szerintem, mikor elváltunk nekünk még onnan egy 100km volt hátra.
Mitől?
Vírus?
Én nem, viszont másnap hulla fáradt voltam.
Pedig akár példát is vehetne, mondjuk róla
Majd tatásra fogom a gyeplőt.
Amúgy megvannak a fix trafihelyek fejben csak nem mindig figyelek.
Ha eddig nem is, majd most le fognak...
Na jó akkor úgy fogalmazok hogy még annál jobban sem vagyok százas mint eddig.
Áh csak időzavar.
11Km.4 lámpa egy körforgó és sok balfácán autós.
Rohadtul teperni kell hogy 8:51-től indulva 9:00-ra már a külső ajtót nyissam.
Csodálkozom hogy még nem trafizak le kerepesen mert állatira nem legális ahogy söprök végig 100-110-el. És még visszafogott vagyok mer város.
Simán 200 Km ilyen és kiürül a tankom.........ez baj.
TT gyanús vagy!

Kibaxottulnagyonrohadtulkeményekvagyunk.

Amúgy sokat segít a béléses bering és az aláöltöző a farmer alá.
Egy picit se fáztam.....sőt.
"most nem vagyok százas".....őőőőő,ez biztos,hogy összefügg a megfázással?
Apropó, ti nem fáztatok meg kicsit?
Kurva jó idő volt, nem is értem mi bajom.
Most vagy az óriásfagyi, vagy a megázás a végén, de én most nem vagyok százas. Az utóbbira tippelek...
Amennyit hoz szar időben, pont annyit lehet vele veszíteni akkor amikor remek az idő. Ha majd motort váltok valamikor, nem lesz a feltételek között hogy csak és kizárólag idomos lehet... amikor a GS-em volt még, mondták hogy milyen jó is egy idomos gép, próbáljam ki.. hát kipróbáltam, más, de nem jobb mint egy pucér lenne.
Most hűvös van.................nem lettem lassabb.
160 megvan a mogyoródi szélesívesben.
Mennél ott többel is, mint 200, a 650-nek is majdnem 250 a vége és ami durva, hogy Neotonozni is lazán tud 2 személlyel (persze pack nélkül), "csak" a legvégén lustul be...
A hegyekben persze vissza kell váltani, de ott is csak utassal, más nem igen változik Szuper gép, imádom
Esőben, hűvösebb időben tényleg hasznos tud lenni a fejidom/burkolat.
Amikor lekaptam az oldalidomokat szervizelés előtt én is visszafogottabban hajtottam a vasat.
Soha...............max az életem árán.
NC700X-en már gondolkodtam,kanyarogni azzal is lehet,egyenesben meg egyre lassabb vagyok......minimális fogyasztás,20e km-ként gumicsere,sisaktartó.....de próbálni kellene meg leárazni!
Monnyuk Giau felé az elején az erdőben izzadtam mint palotapincsi a kóreai étteremben.
Már mondtam hogy fostorgós túrista vagyok.
150-160-ig no problem 180-nál hosszú távon a nyakam nem birja a plexi nyomását.
200 nál picit be kell hajolni és jobban markolni.
Aki 180-al tartósan akar menni vegyen busát.
Én maradok a trükkös,visszafordítós,szintemelkedős hágóknál meg az őket összekötő autóutaknál.
Ezekben sem vagyok gyors csak olyan nézelődős balfácán.
Lassan elgondolkodom egy CTX700D-n.......................brrrrr.
Nakeden nem tt-zel sokáig,5-10 perc alatt elfáradsz,pont ezért jó,hogy nincs szélvédelem,fékez,lassít,kevesebb ideig esel kísértésbe és cserébe csendesebb is.
Gsx1250fa teszt,túraplexi+magasítás,suhanok fel a Mecsekben,dőlök jobbra,balra,véletlenül rápillantok a km órára,170,vazz meglepődtem,érzésre 120-130-nál többet nem mondtam volna,egyenesben 200-al utaznék vele,azt nem igen szeretném.
TT-nél van nagyobb szerepe, de hűvösebb napon és esőben szerintem 100-150 között is hasznos. Alatta persze mindegy...
Tuldimenzionaljatok a szelvedelem kerdeset.
Hat ev alatt egyszer maradtam el emiatt barki mogott.