Próbáltad már?
Én a harmadik szezont nyomom vele, úgyhogy tudom miről beszélek.
De természetesen ki lehet adni azt a 7-8 ezer forintot 3 gyári gumicsőért.
A gyári csövek és csonkon a csapnál 10-esek a tanknál pedig 8-as méretűek, de a szilikon cső simán bírja a +2mm-t.
Ha megvan a gyári üzemanyagcső fedő fémháló, akkor alig látszik a dolog.
Úgy rakd vissza őket ahogy leszedted.
Egy tipp: Ha nem akarsz súlyos ezreket fizetni (talán 7-8 e.) akkor csináld azt amit én. Gazdaboltban vegyél 1,2 m 8-as szilikon csövet százötvenért, és azt szabjad rá.
Sziasztok!
Szeretném lecserélni az üzemanyag csöveket, mert már nagyon megviseltek. Az lenne a kérdésem, hogy a benzincsapon alulról és jobbról megy be cső. A tankon pedig van egy hosszabb és egy rövidebb kivezetés. Melyik a tartaléké és melyik a rendes állásé?
Háát most ugye elmaradt, utána szabin leszek így maradt szeptember valamelyik hétvégéje amikor jó az idő....és reményeim szerint egy horvát is befigyelhet...
Generátor vezetékét húzd le.
Van benne szerintem 3 vezeték.A 3 csatit mérd ki multiméterrel.
Az összes lábat egymás közt.
Váltófeszültséget mérj és alapjáraton 20-30 v fordulaton 70-100 is lehet.
Ha nem vagy biztos magadban vidd szerelőhöz.
Hello!
Toltes problemam akadt a GS-el , semmi toltesem nincs. Azt gondoltam h a feszultsegszabalyzoval lehet a gond de kicsereltem egy masikra es akkor sem lett semmi valtozas .A vezetekeket atneztem de ott sem kaptam semmi hibat. A motor tokeletesen mukodik szepen jar csak semmi toltes nincs!
Valakinek valami tipje lenne hogy megis hol keressem a hibat mit kellene kicserelni .
Ha valaki tud valami tanacsot mondani szivesen meghalgatom !
Elore is koszonom.
Én a harmadik szezont nyomom vele, úgyhogy tudom miről beszélek.
De természetesen ki lehet adni azt a 7-8 ezer forintot 3 gyári gumicsőért.
Ha megvan a gyári üzemanyagcső fedő fémháló, akkor alig látszik a dolog.
Egy tipp: Ha nem akarsz súlyos ezreket fizetni (talán 7-8 e.) akkor csináld azt amit én. Gazdaboltban vegyél 1,2 m 8-as szilikon csövet százötvenért, és azt szabjad rá.
Szeretném lecserélni az üzemanyag csöveket, mert már nagyon megviseltek. Az lenne a kérdésem, hogy a benzincsapon alulról és jobbról megy be cső. A tankon pedig van egy hosszabb és egy rövidebb kivezetés. Melyik a tartaléké és melyik a rendes állásé?
Kösz a segítséget
Van benne szerintem 3 vezeték.A 3 csatit mérd ki multiméterrel.
Az összes lábat egymás közt.
Váltófeszültséget mérj és alapjáraton 20-30 v fordulaton 70-100 is lehet.
Ha nem vagy biztos magadban vidd szerelőhöz.
Toltes problemam akadt a GS-el , semmi toltesem nincs. Azt gondoltam h a feszultsegszabalyzoval lehet a gond de kicsereltem egy masikra es akkor sem lett semmi valtozas .A vezetekeket atneztem de ott sem kaptam semmi hibat. A motor tokeletesen mukodik szepen jar csak semmi toltes nincs!
Valakinek valami tipje lenne hogy megis hol keressem a hibat mit kellene kicserelni .
Ha valaki tud valami tanacsot mondani szivesen meghalgatom !
Elore is koszonom.
Ébresztő!
M0-ás Kerepestarcsai szakasz