Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na abból a megtakarításból vegyél gumit!
rezsi
Hallottál már vmiről mostanában aminek lefelé megy az ára?
Szerintem ha fele ennyiért adnák, akkor is busás hasznuk lenne rajta.
Hiába motoroznak egyre többen, nem csökkennek az árak. Még mindig luxus hobbiként van elkönyvelve...
Az a baj hogy a túratempó meg a kanyarvadász tempó között sokszoros különbség is lehet gumikopás terén. Ha meg pályára mész, egy nap alatt kinyírhatsz egy szettet. Ha igazán jól meg akarsz tanulni motorozni, oda sok pénz kell.
Kibaszott nagy biznisz ez a motorgumi... rábaszok egy következő számot és bekeverem mikronnal keményebb keverékre, leveszek a mintából 2mm-t, vagy puhábbra keverem és rárakok 2mm-t, azt adom 20%-al drágábban és kasza van.
Nem mondták még, hogy motorral nem kell driftelni baze?
Pr2 6.9 mili.
5000 km alatt majd felire 4 milire kopott.
4-est nem mertem de hasonlo lehet.
A PR3 meg szerintem puhább valamivel ezért jobban kopik. Én is kíváncsi lennék a 4-esre, de ha látnék valahol akciósan 2-est, rögtön vennék egyet újonnan, mert már a tököm tele van az állandó gumicserélgetéssel...komolyn, mint a Forma 1-ben.
Mennyiért tudsz PR2-t? Kint nézed őket?
Szerintem olyan nagy különbség nem lehet. Elvileg a PR2 sokáig kitart. Csak nálam gyakorlatilag nem.
Hol tudnám azt megnézni hogy mennyi a mintamélysége a PR2-nek meg a PR4-nek ? És vajon többet elfut a Pr4 mint a PR2? nem vagyok bent biztos hogy megtérülne az a tizenX ezer amivel drágább
Ha jól láttam a kompról jönnek le melóba..............nem véletlen gyűltek össze.
Ez nem motorosfelvonulás, hanem robogós felvonulás.
Az a baj hogy eleinte én is csak lyukat éreztem de ma már olyan volt mint amikor tartalékra át kell állítani mert kifogyott a benzin. Szóval nem lyuk van hanem rendesen rántott és akár kétszer is amíg átment ezen a fordulaton.
Ezt most küldték skypeon. Lófaszt itthoni motoros felvonulás.

http://laughingsquid.com/incre...
Erős idézőjelben a torpanás. De lehet érezni hogy 6000 környékén van egy "lyuk" a teljesítményben, aztán 7000-től meg meglódul.
soha nem torpant......kicsit sem
Légszűrőt nem fújkálunk! Mossuk, vagy cseréljük. A GS-é nem mosható, 12000-ként csere.
6000 környékén minden GS megtorpan egy picit. Ezen a fordulaton úgymond van egy "lyuk" a teljesítmény leadásban. Lehet a másik dobbal ezt nem annyira érezted azért nem tűnt fel.
Sziasztok! Olyan gondom van. hogy a GS-em olyan 6000 körül megtorpan. Ezt azóta veszem észre mióta a sportdob helyett feltettem egy régi gyárit. Lehet a nagyobb fojtás miatt van? Olyan mintha "kifogyna" a benzin. Ma már egyre erősebbnek éreztem a megtorpanást. 7-8e körül már pörög rendesen. Annyi hogy a légszűrőt már nem fújtam ki. Kb. 6000km van benne de nem látom koszosnak. Ez okozhat ilyet? Amúgy most cseréltem olajat. Vélemény?
Én meg most keltem föl a kanapémról, az is kemény ilyen melegben
Puhahy vagy.
Most szaladtam fel kanapeval a 2. Ra.
Beröffentettem szegényt,legurultam gumit fújni, de képtelen voltam felöltözni... félcipőben, rövid gatya/póló, felhajtható bukó felhajtva... ha a hasitasi protektornak számít, akkor na az megvolt... szégyellem is magam, de nagyon, viszont így is szétsültem... ha mentek valahova, akkor odagurulok reggel 10-ig bezárólag, mert így is összeszottyadtam. Papírkutya vagyok baze.


Ő kombi most megy iskolába és van légkondija.
Dobd fel a platóra a Triplát is, úgy mégis stílusosabb.