Szerintem ha fele ennyiért adnák, akkor is busás hasznuk lenne rajta.
Hiába motoroznak egyre többen, nem csökkennek az árak. Még mindig luxus hobbiként van elkönyvelve...
Az a baj hogy a túratempó meg a kanyarvadász tempó között sokszoros különbség is lehet gumikopás terén. Ha meg pályára mész, egy nap alatt kinyírhatsz egy szettet. Ha igazán jól meg akarsz tanulni motorozni, oda sok pénz kell.
Kibaszott nagy biznisz ez a motorgumi... rábaszok egy következő számot és bekeverem mikronnal keményebb keverékre, leveszek a mintából 2mm-t, vagy puhábbra keverem és rárakok 2mm-t, azt adom 20%-al drágábban és kasza van.
A PR3 meg szerintem puhább valamivel ezért jobban kopik. Én is kíváncsi lennék a 4-esre, de ha látnék valahol akciósan 2-est, rögtön vennék egyet újonnan, mert már a tököm tele van az állandó gumicserélgetéssel...komolyn, mint a Forma 1-ben.
Hol tudnám azt megnézni hogy mennyi a mintamélysége a PR2-nek meg a PR4-nek ? És vajon többet elfut a Pr4 mint a PR2? nem vagyok bent biztos hogy megtérülne az a tizenX ezer amivel drágább
Az a baj hogy eleinte én is csak lyukat éreztem de ma már olyan volt mint amikor tartalékra át kell állítani mert kifogyott a benzin. Szóval nem lyuk van hanem rendesen rántott és akár kétszer is amíg átment ezen a fordulaton.
6000 környékén minden GS megtorpan egy picit. Ezen a fordulaton úgymond van egy "lyuk" a teljesítmény leadásban. Lehet a másik dobbal ezt nem annyira érezted azért nem tűnt fel.
Sziasztok! Olyan gondom van. hogy a GS-em olyan 6000 körül megtorpan. Ezt azóta veszem észre mióta a sportdob helyett feltettem egy régi gyárit. Lehet a nagyobb fojtás miatt van? Olyan mintha "kifogyna" a benzin. Ma már egyre erősebbnek éreztem a megtorpanást. 7-8e körül már pörög rendesen. Annyi hogy a légszűrőt már nem fújtam ki. Kb. 6000km van benne de nem látom koszosnak. Ez okozhat ilyet? Amúgy most cseréltem olajat. Vélemény?
Beröffentettem szegényt,legurultam gumit fújni, de képtelen voltam felöltözni... félcipőben, rövid gatya/póló, felhajtható bukó felhajtva... ha a hasitasi protektornak számít, akkor na az megvolt... szégyellem is magam, de nagyon, viszont így is szétsültem... ha mentek valahova, akkor odagurulok reggel 10-ig bezárólag, mert így is összeszottyadtam. Papírkutya vagyok baze.
Hiába motoroznak egyre többen, nem csökkennek az árak. Még mindig luxus hobbiként van elkönyvelve...
5000 km alatt majd felire 4 milire kopott.
4-est nem mertem de hasonlo lehet.
Szerintem olyan nagy különbség nem lehet. Elvileg a PR2 sokáig kitart. Csak nálam gyakorlatilag nem.
http://laughingsquid.com/incre...
Most szaladtam fel kanapeval a 2. Ra.
Ő kombi most megy iskolába és van légkondija.