Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...nem tudom,hogy ettől kiben,milyen gondolat ébredt...
...nincs bajom a melegekkel....ameddig szerény,ártatlan személyemet nem inzultálják
Mikortól szokott jelentkezni az olajfogyás a GS-nél? Vagy ez a használati módtól is függ?
Más. Maradt még két gyári, hagyományos kormányvégsúlyom. Összesen 2000Ft a 2db. Tartaléknak is megéri ennyiért. Akit érdekel, jelezze.
Igen, a Kárászynál csinálták nekem. Profik. Hibátlan lett az eredmény. Az ár is jó szerintem, talán 15 körül volt, de rá kell kérdezni.
megnézem, köszi
Úgy rémlik, h vki már újítattot fel. Asszem itt, de majd biztos írja. Azt tudom, h elég profik, mert nekem a Renaultom hátsó ajtó telót csinálták, vagyis cserélték.
http://karaszy.hu/hu/
Sziasztok

Esetleg tudja valaki hogy a háttsó központi rugóstag teló része felújítható(szétszedhető) avagy cserélni érdemes, ha 1 ill 7 es fokozatban is ugyanazt műveli?
Ugyanazt műveli = libeg a motor hátulja mint egy rugós ágy :-)
Elkapott pillanat egy réges-régi motoros versenyen.
Én Ózd, 25-ös utat szőném bele Lillafüred helyett.
Majd összedobok valami tervszerűséget.
Időjárás függvénye
Te arra fogsz menni?
3-mason Gyöngyösig, majd:
- Kékes,
- Eger,
- Bükkszentkereszt, Bükkszentlászló
- Miskolc
- Lillafüred
- Eger
- Galyatető
- Pásztó
- Hollókő
- Szécsény
- Balassagyarmat
- Rétság
Pest-Tata
Ami a csövön kifér.
Csak úgy hogy azt a durván 500-at letudjuk világosban.
Pontos terv nincs, de max. Egerig akarok elmenni és jó utakon.
kb. mikor, merre, meddig ? falevélszámlálósra, vagy tempósabbra tervezed ?
of course.
Mégis kedvet csináltam a rinyával?
Vasárnap Mátra?
legyenek csak képek, érzések, színek zavaros egyvelege... az is gondolkodás, nem kellenek hozzá szavak.
Monnyuk en bealszom........nem tudok gondolkodni.
Itt egy gondolatébresztő motoros kép.
Ja, a GS-en a lámpa nem erre való.. de a Yamahámon a szintet mutatja nem a nyomást.
Szerintem is! Egyszer már így a Fiat Puntómnál pórul jártam. 100.000 körüli volt a javítás.
A gs-en olajnyomás ellenőrző lámpa van.....ha az kigyullad akkor annyira kevés olaj van benne hogy a szivattyú már nem tudja felszívni.
Ez a vég kezdete.
Valaki itt azt írta, hogy necces az olajszint jelzőlámpára hagyatkozni, és nem túl jó, ha már sok olajat kell utántölteni. Vagy ez is olyan túlzó gondoskodás, mint a hiedelem a motorok előre bemelegítéséről?
Köszi, ez tényleg mennyország.