Az alacsonyabb nyomáson üzemeléshez pályagumi kéne ami ehhez passzol.
1,8-1,9-re fujják azokat.
Egy normál utcainál nem tudom van e értelme.
Én volt hogy 1-1,5 baros gumin sem vettem észre különösebb gondot.
De mint tudjuk én csak 60-al megyek szal nem mérvadó.
Nem vagyok egy gumi szakértő, de minél keményebb egy gumi annál inkább hajlamos a megcsúszásra, szóval lehet, hogy ilyen szempontból még jobb is a 2,2 mint a 2,5 .
A gumi bw502 ès tavasszal nem csuszkált mert nem volt olyan meleg de most igen a nyomás 2,2 volt akkor is benne meg most is reggel jó csak du.nem mert egész nap süti a nap.
Ezt ugye csak elírtad? Rohadtul mindegy, mikor méri, (márciusban vagy augusztusban) a lényeg, hogy indulás előtt tegye meg, mikor még nem melegedett be a gumi.
Gyakorolgatom a kanyarvételeket, hogy mikor hogy mennyire lehet/kell bedönteni. Múltkor visszaolvastam erről a fórumban, hogy a hátsó fékkel is rá lehet segíteni. Valszeg hirtelen döntöttem be, mert már túl magabiztos voltam Visszanéztem és nem volt semmi az úton, úgyhogy az én hibám volt, szerencsére csak 60-70 km/h volt
Voltam Pakson is, mert visszafordítottak minket a mentőhelikopter elmenetele után, mondták, hogy nem két perc lesz összetakarítani (ami így is lett, mert a baleset délután 4 körül történt és csak 20:30ra adták át az utat újra a forgalomnak). Így hiába voltam a komp előtt alig két és fél kilométerrel, egy laza 25 kilométeres kerülővel kellett 15 perc alatt a komphoz érnem, hogy elérjem. Paksra már nem jutott így idő.. plusz egy órát meg nem akartam az esőben nézelődni a városban. Paks egyébként eléggé rendben van.. mondjuk akinek atomerőmű a szomszédja annak általában telik városszépítésre is
Köszi a választ.Látom,azért akad itt olyan is,aki nem szájkaratézik,hanem figyel a másikra
Nekem Heidenau van elöl,szárazon jó,viszont esőben rohadtul csúszik,alig merek vele kanyarodni...
Azért várok még véleményeket
Én 400km-el ez előtt vettem előre hátra Michelin Pilot Street gumikat. Igaz nagyon kezdő vagyok még, de hétvégén sikerült megcsúsznia az elejének Az első ilyen élményem volt, be is tojtam
Szerintem meg egyre nevezz be mert ez nem igaz amit mondasz .Sok embert ismerek onnan, aki sokat motorozik amellett hogy ide is lenez. A Highway Lionsosokrol akik Essenbol jönnek, vagy a Graue Wölfesekrol is szót említve, akik Echterdingenbol csorognak le szinte minden évben.
Amúgy meg kit érdekel hogy mennyit megy, ha jó fej és el lehet beszélgetni vele. Ott nem ilyen Zoli féle emberek vannak, akik megszoljak a másikat mert nehéz motorja van, nem szerpentinezik stb ...
Ez a komp kifejezetten drágának tűnt.. bár egész hajózásszerű élményt nyújt, mert elég hosszan megy a folyó közepén felfelé/lefelé. 700 Ft volt a motor, 250 meg a fejpénz.. és kicsit hullának is érezheti magát közben az ember, hiszen Charonnal utazik
Tisza átkelőkből elég jól állok, már nem sok van amit nem próbáltam.
komp
a tiszán elég sok van
múltkor mentünk párral
az árképzésüket nem értem egyik helyen 150ft volt olyan 5 km arrébb meg 200 pedig folyásiránynak felfelé mentünk
mert hogy lejjebb drágább azt megértem szélesebb, hosszabb ideig megy a motor
románoknál meg olyan is van hogy az ember a drótkötélen sátálva áttolja a kompot....
van képem is róla de sajna nem találom, szerintem azt is elvitte a sírba a megdöglött hdd
Vidd le platón... jól feltöltött akksival a kutyának nem fog feltűnni a turpisság. Az ilyen találkozókon a motorok úgyis csak díszletek..(meg esetleg a végtelen önbizalom kiapadhatatlan forrásai)
1,8-1,9-re fujják azokat.
Egy normál utcainál nem tudom van e értelme.
Én volt hogy 1-1,5 baros gumin sem vettem észre különösebb gondot.
De mint tudjuk én csak 60-al megyek szal nem mérvadó.