Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja van egy csuklószorítóm nekem is majd azt ráteszem
nekem agv gp1 van, 70 fölött már zajos
ellenben nagyon faágálló a festék rajta
amúgy van olyan zárt bukó ami könnyű(1500g alatt az xxl), nem túl drága(max 70) és olcsó(10 alatt) a plexi hozzá?
Sisakbelesre?
Kuka aza sisak mar amugyis.
Vegyel egy shoeit.
Nem akarok guglisat, inkább csak olyat, akivel már van valakinek jó tapasztalata...

Senkinek semmi?
Mindkettő egy igen sz@r a visszajelzések alapján.
Givi nekem is volt.............agv-t meg gyakorlatilag mindenki aszongya hogy egy zajos gány cucc.

De neked lehet szerencséd is.

Béléscserére meg itt hirdeti magát egy emberke apróban.

gugliztam.Csak neked.
Ismer valaki Pest környékén sisakjavítással foglalkozó varrónénit?
Úgy látszik az Airoh túl jó minőséget gyárt, mármint amíg gyártja. Az SV-55-öm, most lett 8 éves, ki kellett volna cserélni a bélést, erre kiderül, már rendelni sem lehet hozzá, annyira kifutott modell. Ahhoz képest, hogy eddig semmi baja sem volt
Szeptemberben megveszem a GIVI-t akciósan a SHOX-ban, vagy egy tuti AGV-t, de addig ezzel túl kellene éljem valahogy...

Szóval jöhetnek a bevált varrodák, aki tud ilyet?!
Amúgy ha ingert érez az ember ebay-en 2-3e-től a 20e-res rizomáig van dögivel CNC mart bilik erre a célra.
Az olcsókból a polír alu és a crom felületűt ajánlom mert az elox az 1-2 év alatt simán elpárolog róluk.
Nelem is olyan van.Feketének indul de mostmár inkább a dacia duster sz@rbarnájára hasonlít.
Konkrétan egy tenisz csuklóvédőt.És azt is azért hogy ha pályán pofáraesik ne szálljon szét se a folyadék se a tartály darabjai a pályán.
Szoktak rá tenni féktartályvédőt! Van mindenféle design-al
99%-ban.
Majd letakarom, de igen én általában ilyet látok.
Semmi. Csak furcsa a szememnek, azért kérdeztem. Minden sportmotoron ilyen van?
Mi bajod Bobek?
Küldtem mailt!
Gyári S-es tartály.Nincs vele semmi gond.

Nekem a H100 csak dízelből kér 1,5-el többet de 110 nél nem hajlandó többet menni.
Lehet rá kéne a galopper turbóját pakolnom.
Meg szerintem iszonyú rövid az áttétele.
Azt mondjuk a grace hátsó hídjával javítható lenne és nem kéne 4db kurvadrága 12-es gumi csak 14-es 2db.
Meg. Ahogy az Ecotecnél: borítom bele, oszt megy.
Majd egyszer lehet meggyűrűztetem egy kettőstömegű lendkerék árának harmadáért, és mehet bele a következő félmillió.
A befőttesüveg a kormányon az eredeti?
Olajfogyi megoldódott?
A Transitomnak ehhez kellene vagy 2 perc. Cserébe legutóbb 6,9-es fogyasztást mértem, pedig 1700 kg az önsúly, és akkora szelet fog, mint egy óriásplakát.
Ja és még akkor járni fog a motorja, amikor már egy tdcidtijthdi turbódízel csodafegyver sem lesz a földön!
99-es 2,5 D
Szia. Elárulod a teljes átalakítás költségét? Azt hogy elért minden bowden azt a gyárihoz képest mondod?
Na ja és mire indulunk Boszniába már 25-30 fokokat ír
Hétfőn melóra jóidő lesz.
Így igaz
Akkó hawaii dizsi szánsájn minden az esőt kivéve.
És szerencsére elért az összes bovden is, nem kellett cserélni.