Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na............mégegy jópont a vén csontnak.
Nekem a hosszbordás szíj vagy a feszítője, adott hidegben vonyító hangot, de miután kicseréltettem csendben van.
Mint mondtam üzletkötők.
Mennek nem szerelnek.
És beadják szervízbe.
Bazz benzinesben nincs dpf, ez a részecskeszűrő a dízelekben.
Ja szíjas.
Az szíjas?...ha igen akkor kicsit túlfeszíthették, az szokott visongani kissé az elején amíg meg nem nyúlik a szíj...
Itthon megcsinálom a szervizt kb.20 rugóbol. Jó hozzávalókkal. A kompjutert is egész könnyű lenullázni. Persze a szervízben azt mondják, hogy erre csak ők képesek.
Nekem nem.
Asse tom miaz.
Nincs.
De cseréltek vezérműtengelyt,himbasort,vízpumpát.
Szóval bármi lehet ami nem kap olajat.
3-4 mp után már nem nyüszít.
De tuti be fog krepálni.
DPF-fel minden autógyárnál küzdenek, főleg, ha a kocsit sokat használják városban, mindig eltömődik. Alfák is küzdenek vele, de a német prémiumoknál is van ezzel gond.
Abban van turbó?....ez gyanús...
Valami visít Ödönben szúval nem mondan semmire hogy lehetetlen.
Volt régen 626-osom. Na az tényleg hibátlan volt. De a mazda is elismerte ezt a dpf (euro normák miatt kell) hibát és az újabbakon már módosították is.
Mittomén.................autókkal szívás van midig.
Az emberek szeretik az elpusztíthatatlannak kikiáltott kocsikat.
Azután ennek tudatában azt a minimális szervízigényt is kihaggyxák ami kell neki.
Mondván hogy ez örökélet+1 nap.
Na és csodálkoznak hogy jéééé megpusztult.
Amúgy elég sokat dumálok üzletkötőkkel.
Ezelőtt 5-6 évvel mind dízel octávia-ford fúcus-mondeo-val járt.
Valamiért a legtöbb átült valami 1,6 körüli benzines verdába.
Aszongya az egyik srác aki saját finanszírozásban csinálta a gépet hogy egy 1,6 Hastra 30 rugó/szervízel ment az WV csoportos meg 60-90e.
Most hogy ez passat volt vagy octavia azt nem tudom.
De ők nem mennek keveset.Ez meg igen sok pénz a szervízre.
Van ami honda jazz-el jár.
Igazából nem biztos.....még azt is sokáig bírja ha állandóan leállítják hűtés nélkül.....a fő ellensége a rossz olaj meg ha megfőzik a motort....
Azt írtam, hogy NEM eladással foglalkozott. Egyébként adminisztrációval foglalkozott, ezért látott rá arra, hogy melyikkel milyen baj van.
Az eladókbanb nem bíznék nagyon.
Valószínűleg mellé is nyúltam vele, de a passat minden téren jobb csak azt itt most hosszú volna begépelni.
Csak azért kérdezem, mert volt Mazda Hungáriás ismerősöm és ő azt mondta, hogy a Mazda2-t az ellenségének sem ajánlaná, viszont a 3 és a 6 nagyon jó autók. Neki azért volt némi rálátása a dologra és ezek mellett nem eladással foglalkozott.
Fogadok hogy pár használati szabály figyelmen kívül hagyásával én simán ki tudok nyírni egy turbót bármilyen olajjal?
2 éves olaszból hozott kocsi volt és biztosan tekergették, és vagy olaj nélkül jártak vele. másfél évig volt nálam. Nagyon sokat buktam rajta.
Szombaton majdnem legázolt egy renault clios nyanya neki elsőbbségadás táblával úgy hogy a H100-ban volt két ülőgarnitúra szóval nem voltam láthatatlan.
Hajlamos vagyok azt hinni nincsenek az utakon csak idióták.
Szóval ritka a nem kinyiffant turbo.
A turbó általában a rossz olaj vagy megfőzés esetén szokott tönkre menni....nálunk aki szar olajat használ párszázezernél hazavágja, de aki nem kamut hanem jobbat tesz bele annak még másfél millánál is az eredeti turbó van fent...
Turbót még az 550000-et futotton sem kellett javítani. Asszem a 6-os úton nyugis vezetéssel, kevés lakott területen járással többszöröse lehet az élete a kocsiknak, mint mondjuk egy pesti vagánynál.